Pelas joo vissii tämän hetkisessä lekissä pelaa yks nimi viimekauden eliitti lekistä 🤣Tämän hetken lekin kapteeni ja moni muu puolustaja esim pelasi tuossa em. Lekin "00" joukkueessa...
Pelas joo vissii tämän hetkisessä lekissä pelaa yks nimi viimekauden eliitti lekistä 🤣Tämän hetken lekin kapteeni ja moni muu puolustaja esim pelasi tuossa em. Lekin "00" joukkueessa...
Kakkosjoukkueestako se sitten tänäpäivänä koostuu? Mihinkös kaikki nämä -00:t lähti? Superliigaan?
Sellasta se on ku et tiedä faktojaJoo. Eiköhän ois sit aika vaikka rauhottua. Hienoa että Lempäälässä on asiat hyvin! 👍🏼Hyvää jatkoa
Lekillä ei kait oo A-ikäisissä joukkuetta. Enkä ole kummemmin seurannut pelaajasiirtoliikennettä näiltä suunniltaIlmeisesti B-sarjassa ei saa pelata kuin 2 y-ikäistä? Joten olisivatko he siirtynyeet ylempiin sarjoihin, vai olisiko tämä mitenkään mahdollista?
Tämän vuoden Lekin kapteeni #28 piirin 3.divarin maalikuningas siirtyi jalkapallosta salibandyyn vasta tällä kaudella. Joten ei mitenkään ole mahdollista, että olisi pelannut viime kaudella Lekin 1. joukkueessa.Tämän hetken lekin kapteeni ja moni muu puolustaja esim pelasi tuossa em. Lekin "00" joukkueessa...
Kyllähän minä olen tässä faktat tiennyt. Valheet olen jättänyt kertomatta. sori nySellasta se on ku et tiedä faktoja
No ei ole kun porukka lopetti mutta se oli asian pointti kun joku tuolla ylempänä sano että tämän kauden LeKi ottanu steelerssiltä kuokkaan!Lekillä ei kait oo A-ikäisissä joukkuetta. Enkä ole kummemmin seurannut pelaajasiirtoliikennettä näiltä suunnilta
Enhän minä tämän kauden lekistä ole puhunutkaan??No ei ole kun porukka lopetti mutta se oli asian pointti kun joku tuolla ylempänä sano että tämän kauden LeKi ottanu steelerssiltä kuokkaan!
Saatoin jättää sanomatta että se ei tämän kauden lekiin liity mitenkään, ajattelin vain että eiköhän kukin itse pysty tulospalvelusta itse tarkistamaan kokoonpanot. Ei pitäis olla kovin vaikeaa.Enhän minä tämän kauden lekistä ole puhunutkaan??
No voi se olla tietämättömille aika vaikeaa🤫Saatoin jättää sanomatta että se ei tämän kauden lekiin liity mitenkään, ajattelin vain että eiköhän kukin itse pysty tulospalvelusta itse tarkistamaan kokoonpanot. Ei pitäis olla kovin vaikeaa.
Täähän se olisTämän vuoden Lekin kapteeni #28 piirin 3.divarin maalikuningas siirtyi jalkapallosta salibandyyn vasta tällä kaudella. Joten ei mitenkään ole mahdollista, että olisi pelannut viime kaudella Lekin 1. joukkueessa.
Myös Helsinki Cupin mestaruus kuninkuusluokasta löytyy herran palkintokaapista.
Lekissä kentällisen verran 02Mutta on jokseenkin huonot lähtökohdat verrata täyttä 01 joukkuetta LeKiä Steelersiin joka on 02 painotteinen aina aluesarjoja tahkonut joukkue...
Ilmeisesti Lekinkin vakiokokoonpanosta löytyy viisi 02 syntystä pelaajaa?Yksi ex-krp pakki, onko muita vakiokokoonpanossa?
Niin on 4kenttäpelaajaa ja toinen maalivahtiIlmeisesti Lekinkin vakiokokoonpanosta löytyy viisi 02 syntystä pelaajaa?
Samaa sarjaa he kuitenkin pelaavat ja B juniori sarja koostuu 01 ja 02 syntyneistä, joten ei tämä mitenkää epäreilua ole. Mutta eihän LeKi edes kuulu sarjaa kovimpiin joukkueisiin. Pienemmät joukkueet voitetaan, mutta muuten kyllä joukkue kaatuu omaan sekoiluunsa.Mutta on jokseenkin huonot lähtökohdat verrata täyttä 01 joukkuetta LeKiä Steelersiin joka on 02 painotteinen aina aluesarjoja tahkonut joukkue...
Turkulaisilla ja Jyväskyläläisillä isoimmat onnistujat(vaikka yksittäisiä pelaajia muistakin kovilla pörsseillä).Ketkä olivat viikonlopun onnistujat? Ketkä taas alisuorittivat?