Kerrotkos missä kun itse tässä nyt päivän etsinyt eikä ole silmään osunut niin jos en nyt aivan aivokuollut ole, ei karsintajärjestelmää sinne vielä olla julkaistu?!Siellähän se on B-junnujen sivuilla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerrotkos missä kun itse tässä nyt päivän etsinyt eikä ole silmään osunut niin jos en nyt aivan aivokuollut ole, ei karsintajärjestelmää sinne vielä olla julkaistu?!Siellähän se on B-junnujen sivuilla?
Viitsitkö linkata tähän17.5 on liiton sivut päivitetty viimeksi
B-pojat | Salibandy tuolla alhaalla karsintajärjestelmät on, vai mitä etsit?Kerrotkos missä kun itse tässä nyt päivän etsinyt eikä ole silmään osunut niin jos en nyt aivan aivokuollut ole, ei karsintajärjestelmää sinne vielä olla julkaistu?!
Joo ei näy karsintojen järjestelmää sivuilla, sarjojen kyllä. Lienee turha odottaa lohkojen julkaisua ennen kesäkuuta...
Jatkoon:Esikarsinnan lohkot julkaistu
Kaikki parhaat -03:set Happeessa.Kumpi jyväskylän jengeistä enskaudella kovempi? Onko ollut paljon lähtijöitä/tulijoita?
Granilaiset kulta tiput visertivät korvaani että ”No chance”Mitäs ootte mieltä onko granilla mahdollisuutta päästä esikarsinnoista eteenpäin?
Granin viime kauden b joukkueen 02 pelaajat siis päätyneet muualle eikä Oilersin c1 kulta nipusta ole siirtynyt graniin pelaajia?Granilaiset kulta tiput visertivät korvaani että ”No chance”
Ja onko oilers akatemian kokoonpanosta tietoa? Että onko sinne saatu nöyrytettyä tuoreita suomen mestareita tai muitakaan vahvistuksia?
Huhujen mukaan viimekauden NGA tyhjentynyt lähes totaalisesti mikä taas tarkoittaa sitä, että ensikaudella NG02 -> NGA ja NG03 -> NGB. En usko, että pelaajia on juurikaan jäänyt yli akatemian tai Grani B:n kokoonpanoihin.