LNM:llä jälleen pistemenetys vklp. Meinasi myös Happee/Urhoa vastaan käydä hassusti
Tiukkoja pelejä tänä(kin) vuonna,mikä hyvä,hyvänä päivänä voi ottaa ison päänahan,ja huonolla hävitä vaikka ois parempi,pelimoodi on nro:1 eli aina pitää olla skarppina,menestystä kaikille joukkueille,ja toivottavasti ylilyönnit jää tekemättä niiku sm:ässä tapahtu yhessä pelissä,kunnioitus vastustajaa kohtaa o kaiken a ja oo👍LNM:llä jälleen pistemenetys vklp. Meinasi myös Happee/Urhoa vastaan käydä hassusti
Uskaltaako porukka heittää ennakoita vklpun Lnm-lasb/scu peliin?
Jaakonsaari b-divari 7 peliä 12 pistettä A:ssa 7 peliä 2 pistettä,Lisäisin tähän Jaakonsaaren ja Heinäharjun
Tiedän ettei kaikkeen vaikuta mutta Jaakonsaari ei niin suuressa hyökkäyspään roolissa kuin Heinäharju.Jaakonsaari b-divari 7 peliä 12 pistettä A:ssa 7 peliä 2 pistettä,
Heinäharju 2 peliä b-divarissa 13 pistettä. A:ssa 7 peliä 10 pistettä.
Näyttää pelaavan A:ssa 2 kentässä. Missä on pelannut aikasemmin?Tiedän ettei kaikkeen vaikuta mutta Jaakonsaari ei niin suuressa hyökkäyspään roolissa kuin Heinäharju.
Heinäharjua silti pidän kuitenkin parempana
Näyttää pelaavan A:ssa 2 kentässä. Missä on pelannut aikasemmin?
Onko Ylennysmäki samalla etunimellä tutumpi?Onkohan tuo Heinäharju joku Urhon junnumyllyn kasvatti?
Ihan uusi nimi ainakin mulle.
Mitäs porukka on mieltä M-teamista ja Fosusta? Mielenkiinnolla odotan heidän välisiä pelejä
M-Teamin veskari pyyhki Karjalaisella pöytää eilen M-Team-LNM ottelussaKarjalainen/Hyvärinen
Mites tuo Lasb/SCU - LNM? Melko iso tasoero noilla joukkueilla. Katsomosta päin katsottuna mieleen tuli jopa perinteinen Isät vs Pojat peli.
Josba jääty iha täysin tänää M-Teamin käsittelyssä🙈Lasb/SCU menee toki divarissa menojaan ja yrittää parhaansa mukaan seurata Tiikereiden esimerkkiä viime kaudelta, vaikka en ihan itse usko että yltävät samaan. Mutta kamppailu divarin kakkossijasta menee mielenkiintoiseksi. Sen piti alunperin olla pedattuna Limingalle, mutta nyt saattaa hyvin olla että heidän paukkunsa eivät riitä. Minun veikkaukseni on että Grani tai Josba vievät kyseisen kakkossijan.