Samoin. Tiukkoja sarjoja luvassa:Meinaan ainakin itse seurata ihan kaikkia koska tämän sarjan joukkueet ovat Oilersia lukuunottamatta tasaisia ja marginaalit ovat pieniä.
Tässä asiassa samaa mieltä. Ratkaistaan paremmuus pelaamalla ja pidetään puheet muualla.Toivon, että tuomarit saavat työskennellä rauhassa ja pelit pelataan muutenkin reilun pelin hengessä. Jotkut yksittäiset, irralliset asiat kun tuntuu herättävän kovasti tunteita kun kausi tiivistyy pleijareihin
Samoin. Tiukkoja sarjoja luvassa:
Oilers vs Åif/Pss: Oilers vie mutta voi joutua tekemään töitä hyvin pelanneen Åif/Pss:n kanssa.
Indians vs SPV: Indians jatkoon hyvien yksilöiden voimin
Ervi vs TPS: Ervi nousee tasolleen ja etenee mitalipeleihin
Classic vs OLS : Tästä sarjasta odotan yllätystä.
Tässä asiassa samaa mieltä. Ratkaistaan paremmuus pelaamalla ja pidetään puheet muualla.
Espoossa tiukka lauantai peleissä vai mitä Arto? Käytkö kanssa katsomassa molemmat pelit?
Ja jotta Artolla ei olisi lauantaina tekemisen puutetta, myös Oilers NGB aloittaa playoffit kotiottelulla TPS:ää vastaan.Katsotaan nyt ensin voittaako M-Team, että onko edes olemassa mitään "molemmat". Ouluun en sentään ole menossa. Muita pelejä ei ole tiedossa.
Ja jotta Artolla ei olisi lauantaina tekemisen puutetta, myös Oilers NGB aloittaa playoffit kotiottelulla TPS:ää vastaan.
Kyllä. Vaikka Åif/Pss voi laittaa Oilersin koville taitaa kuitenkin Oilersin pahin vihollinen olla Oilers itse.Oilersin pitää tosin selvittä Åifin kova prässi ensin.
Kyllä. Vaikka Åif/Pss voi laittaa Oilersin koville taitaa kuitenkin Oilersin pahin vihollinen olla Oilers itse.
No hei klo 12.00. Tuskin kelpaa liigajoukkueelle.Mitenköhän hitossa tämä on mahdollista? Oilersin liigajoukkue ei saa hallilta viikonloppuvuoroja, kun Honka varannut kaikki, mutta Indiansin C1-pojat saavat?
Saavat katsojat surffata EA:n yläkerran päätyjen välillä! 😃Ohjelma julkaistu. Kolmospelit C1:ssä ja B:ssä alkaa tasan samalla minuutilla EA:lla.
Saavat katsojat surffata EA:n yläkerran päätyjen välillä! 😃
Espoossa tiukka lauantai peleissä vai mitä Arto? Käytkö kanssa katsomassa molemmat pelit?
Kohtuullisen paljon juniorisalibandya tarjolla. Pitää vielä mielenkiinnosta käydä katsomassa tuo playoffien avauspeli Urheiluhallilla. Kiirettä pitää.No nyt tähän voi vastata. Lauantaina olen molemmissa peleissä paikalla, eli sekä Oilers - TPS 15:30 että Oilers - ÅIF/PSS 18:30. Ruskeasuolle en lähde, kun menee liian pahasti päällekkäin