Pääkallo.fi

C1-pojat SM-sarja 2020-2021

Viestejä
111
Tiedä yhtään mistä joukkueesta ees puhutaan, mut olis kiva tietää mitkä tän jengin suurimmat saavutukset on ollu eli mitä voittanu omassa ikäluokassaan sit aiemmin, ku noin jalustalle halutaan nostaa
Kai siellä ErViläiset taas ylistää itse itseään...
Runkosarjan aikana jokainen joukkue on hävinnyt jollekin toiselle joukkueelle ja sarjan taso oli muutenkin todella tasainen. Ajatus siitä, että mitalit jaettaisiin runkosarjan pelien perusteella, on todella absurdi ja naurettava ajatus. Mikään joukkue ei noussut toisten edelle tai ollut ylivoimainen muihin nähden.
 
Viestejä
145
Kyllähän se tällä hetkellä valitettavasti siltä näyttää että tätäkään sarjaa ei enää tällä kaudella pystytä jatkamaan.

Jännä yksityiskohta tästä tynkäkaudesta on muuten se että pistepörssin kärki nelikosta kaikki ovat "alaikäisiä" eli paras -05 syntynyt löytyy sijalta 5.
Korjatkaa toki jos olen väärässä noiden syntymävuosien osalta.
 
Viestejä
574
Kyllähän se tällä hetkellä valitettavasti siltä näyttää että tätäkään sarjaa ei enää tällä kaudella pystytä jatkamaan.

Jännä yksityiskohta tästä tynkäkaudesta on muuten se että pistepörssin kärki nelikosta kaikki ovat "alaikäisiä" eli paras -05 syntynyt löytyy sijalta 5.
Korjatkaa toki jos olen väärässä noiden syntymävuosien osalta.

Ja kolmosena oleva kaveri -07 syntynyt. Monella joukkueella alkaa juuri tässä vaiheessa olemaan mukana alempien ikäluokkien lahjakkaimpia pelaajia. En osaa heittää mitään prosenttia mutta varmasti tässäkin sarjassa tänä vuonna pelanneista on 25% tuntumaan alaikäisiä.
 
Viestejä
505
Ja kolmosena oleva kaveri -07 syntynyt. Monella joukkueella alkaa juuri tässä vaiheessa olemaan mukana alempien ikäluokkien lahjakkaimpia pelaajia. En osaa heittää mitään prosenttia mutta varmasti tässäkin sarjassa tänä vuonna pelanneista on 25% tuntumaan alaikäisiä.
Näin sen kuuluukin mennä ja etenkin pienemmissä seuroissa jossa on vähemmän pelaajamassaa per ikäluokka. Ja yleensä nämä seurojen "timantit" myös kehittyy roolissaan ihan majutasolle, koska kehitysympäristö muokkautuu enemmän heitä varten eikä pelaajan tarvitse muokkautua ympäristöä varten.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös