Pääkallo.fi

C2-poikien SM-sarja, 2019-20

Täällä ihmetyttää eniten mitä Oilersille on käynyt. Oli viime kauden lopussa ja vielä tämän kauden Mestareiden Cupissa todella hyvä ja valmis haastamaan "isoja". Nyt jäämässä ulos pleijareista.

Täällä ihmetyttää eniten mitä Oilersille on käynyt. Oli viime kauden lopussa ja vielä tämän kauden Mestareiden Cupissa todella hyvä ja valmis haastamaan "isoja". Nyt jäämässä ulos pleijareista.
Ainakin mitä katselin sunnuntain peliä niin Oilers sai 4 jäähyä todella helpolla ja tähän saattoi peli kaatua. Tämä peli oli todella tärkeä koska silloin olisi ollut Heinolan kanssa tasapisteissä.

Nyt taitaa olla molempien lohkojen suoraan puolivälieriin menevät joukkueet selvillä. Ols, Classic ja Heinola A-lohkosta ja ErVi, O2 ja Ilves B-lohkosta. TPS laittoi ErVin aika koville, O2 taas oli yllättävän vaisu Karhuja vastaan. Karhuilla lohkon neljäs sija on omissa käsissä ensi viikonlopun Ilves pelissä. Voitolla Karhu jakoon ja häviöllä TPS (toki TPS:n pitää hoitaa Tiikerit vielä)

Nyt taitaa olla molempien lohkojen suoraan puolivälieriin menevät joukkueet selvillä. Ols, Classic ja Heinola A-lohkosta ja ErVi, O2 ja Ilves B-lohkosta. TPS laittoi ErVin aika koville, O2 taas oli yllättävän vaisu Karhuja vastaan. Karhuilla lohkon neljäs sija on omissa käsissä ensi viikonlopun Ilves pelissä. Voitolla Karhu jakoon ja häviöllä TPS (toki TPS:n pitää hoitaa Tiikerit vielä)
Miten Karhut ja Ilves sijoitus määrittyy jos Karhut voittaa? Itse kuvittelin, että tasapisteissä keskinäiset pelit.

Entä playoffit? Lohkojen ykkönen valitsee toisen lohkon kolmosen/karsintojen kautta tulleen? Vai jokin muu tapa?

Mitä draamaa siellä O2:n somessa on ollut? Karhut otti aikalisän väärässä kohdassa?
Karhujen pelaajat menivät kommentoimaan jotain asiatonta pelin jälkeen. O2 pelaajat sitten vastasivat näihin. Mitä itse kerkesin lukea niin aivan turhaa ilkkumista pelin jälkeen.

Miten Karhut ja Ilves sijoitus määrittyy jos Karhut voittaa? Itse kuvittelin, että tasapisteissä keskinäiset pelit.

Entä playoffit? Lohkojen ykkönen valitsee toisen lohkon kolmosen/karsintojen kautta tulleen? Vai jokin muu tapa?
Maaliero ratkaisee, koska eri määrä kotimatseja joukkueilla.

Maaliero ratkaisee, koska eri määrä kotimatseja joukkueilla.
Eikös kolmen pisteen voitot oteta ensin ainakin näin olen itse ymmärtänyt ja niitä Ilveksellä enemmän Karhujen voittaessa

Ainakin mitä katselin sunnuntain peliä niin Oilers sai 4 jäähyä todella helpolla ja tähän saattoi peli kaatua. Tämä peli oli todella tärkeä koska silloin olisi ollut Heinolan kanssa tasapisteissä.
Ei kannata liikaa yhtä jäähysumaa jäädä ihmettelemään. Tappiot on tulleet useammalle ei kärkijoukkueelle ja parempi pohtia niiden syitä. Ehkä muut on vain treenanneet paremmin.

Vaikka salibandy on maailman tärkein turha-asia, niin jälleen tulee hyvä muistutus siitä on olemassa isompia asioita mitä huomioida.

Ja rehellisesti sanottuna on vain ajan kysymys milloin muut sarjat - pääsarjat mukaanlukien - laitetaan tauolle tai pahimmassa tapauksessa kausi keskeytetään.

Vaikka salibandy on maailman tärkein turha-asia, niin jälleen tulee hyvä muistutus siitä on olemassa isompia asioita mitä huomioida.

Ja rehellisesti sanottuna on vain ajan kysymys milloin muut sarjat - pääsarjat mukaanlukien - laitetaan tauolle tai pahimmassa tapauksessa kausi keskeytetään.
Mihin tämä liittyi?

Oisi toiveissa ollut varmaan monella esim. tyhjille katsomoille pelaaminen tai pleijareitten siirtäminen, mutta eipä näille voi mitään.
Joo kyllä tässä meni lapsi pesuvesien mukana, nuo yksittäiset pelit eivät ole olleet mitään yleisön kerääjiä siellä on ollut vanhemmat ja muutamia tuttuja katsomassa. Ei siis ole kyse yli 500 ihmisen yleisötapahtumista. Tämä some-panikointi sai urheiluliitot vaan miettimään miltä asia näyttää, eikä miettimän todellisia riskejä. Kun koris- ja lentopalloliitto päättivät asian tn miettimättä yhtään oli muiden pakko tulla perässä. Tuolla noi samat pojat käyvät normaalisti koulua ja pelaavat urheilutunneilla säbää.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.