Ne on runkopäiviä, ei siis ole lyöty lukkoon mitään.Jep, näitä ei ole sarjaohjelmassa ainakaan C2:lla tulevalla kaudella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne on runkopäiviä, ei siis ole lyöty lukkoon mitään.Jep, näitä ei ole sarjaohjelmassa ainakaan C2:lla tulevalla kaudella.
Kyllä pitkillä reissuilla on esim. viime vuonna pelattu sekä lauantaina että sunnuntaina. Oilersille sopisi hyvin esim. OLS+Papas tai vähän huonommin Papas -Welhot.Mitähän tuplapeliviikonloppuja tässä mahdat tarkoittaa? Ottelupäivät ovat nähtävillä liiton sivuilla, eikä ykköskierroksen turnausvaiheen jälkeen mitään tuplapelejä ole kenellekään tulossa.
Kyllä pitkillä reissuilla on esim. viime vuonna pelattu sekä lauantaina että sunnuntaina. Oilersille sopisi hyvin esim. OLS+Papas tai vähän huonommin Papas -Welhot.
Liitto ei ole tietääkseni mitenkään tässä mukana, vaan joukkueiden itse aloittamana on homma liikkeellä. Tai näin siis ainakin oli -03 ikäluokan kanavan kanssa ja varmaan -04 sama viime vuonna. Hyvin on oman kokemukseni mukaan toiminut ainakin aikaisempina vuosina, ja hieman yksinkertaisempi tapa löytää pelit kuin tuo Solidsportin labyrintti. Toki laatu hyvin vaihtelevaa, mutta kun ilmaiseksi tulee, niin ei valittamista.Mites striimaaminen tuohon kanavaan käytännössä hoidetaan? Jos on vähintään tuhat tilaajaa hoituu mobiilisti, mutta jakaako liitto kanavan tunnarit joukkueille vai miten? Entäs yhtä aikaa pelattavat matsit, onnistuuko striimaaminen silloin?
Okkei, siellä lukee kuvauksessa: "Salibandyliiton C2 / 2005 poikien SM-sarjan yhteinen live kanava. Tarkoitus on tuottaa live lähetykset kaikista SM sarjan otteluista kaudella 2019-2020." Eli vähän harhaanjohtava jos kanava ei olekaan liiton vaan tuolla viitataan liiton C2-sarjaan. Voisi kanavan ylläpitäjä ilmoittautua vaikka tänne Pääkalloon?Liitto ei ole tietääkseni mitenkään tässä mukana, vaan joukkueiden itse aloittamana on homma liikkeellä. Tai näin siis ainakin oli -03 ikäluokan kanavan kanssa ja varmaan -04 sama viime vuonna. Hyvin on oman kokemukseni mukaan toiminut ainakin aikaisempina vuosina, ja hieman yksinkertaisempi tapa löytää pelit kuin tuo Solidsportin labyrintti. Toki laatu hyvin vaihtelevaa, mutta kun ilmaiseksi tulee, niin ei valittamista.
Itse soittaisin poliisit paikalle ratkomaan asiaa jos näkisin vihollisen kuvaavan MINUN peliä!Tuossa linkissä todetaan, että vierasjoukkue ei saa kuvata edes maksuttomasti näkyvää, jos kotijoukkue kuvaa maksulliseen. Toisaalla taas on Q&A osio, jossa todetaan, että saa kuvata. Kuka tietää oikean vastauksen???
Liiton sivuilla julkaistua ohjeistusta kun lukee, niin mielestäni kuvaaminen on liiton puolesta sallittua aina, vain striimaukseen liittyy rajoituksia. Striimauksella tarkoitetaan suoran tai taltioidun lähetyksen lähettämistä ja jakelua jonkun ryhmän katsottavaksi. Ryhmä voi siis olla vaikka itselle tai koko maailmalle, stiimaus sinällään on se lähetyksen katsomisen mahdollistava aktiviteetti.Mikä erottaa konkrettisesti satunnaisen kaveriporukan, joka kuvaa peliä ja seuran puolesta kuvaavan?
En tiedä kuka sen on luonut ja itse olen tilaaja. Nyt oli jo 927 tilaajaa, helposti menee tonni rikki.Tiedättekö kuka ylläpitää tuota C2-yhteistä Youtube-kanavaa?