Pääkallo.fi

C2-poikien SM-sarja - miten käy kaikkien nuorimpien SM-sarjassa?

Viestejä
218
Lähtökohtaisesti naisten maajoukkue voittaisi C2 -ikäluokasta kaikki :D
Mitä minulla on tiedossa niin hyvät C1-ikäiset pojat voittavat ainakin muissa lajeissa naisten kärkijoukkueet! Miksei siis salibandyssäkin! Näin tiedän käyneen ainakin pesäpallossa ja jääkiekossa! Jääkiekossa kyse oli naisten maajoukkueesta ja pesiksessä naisten superin kärkijoukkue!
 
Viestejä
322
Mitä minulla on tiedossa niin hyvät C1-ikäiset pojat voittavat ainakin muissa lajeissa naisten kärkijoukkueet! Miksei siis salibandyssäkin! Näin tiedän käyneen ainakin pesäpallossa ja jääkiekossa! Jääkiekossa kyse oli naisten maajoukkueesta ja pesiksessä naisten superin kärkijoukkue!
Kyllä! Jääkiekossa naisten maajoukkue pelasi C:n SM sarjaa ja oli ottavana osapuolena kun valmistautui olympialaisiin. Tuo ikäluokka oli 15 vuotiaat pojat. Nyt ei kannata lähteä hakemaan vertailukohtia toisesta lajista tähän, sillä samat lainalaisuudet eivät päde tässä. Jos verrataan tätä ikäluokkaa omien seurojen A-tyttöihin niin mitenköhän moni C2 SM-joukkue voittaisi omat A-tytöt? Siis edellyttäen, että A:ssa pelaavat SM:ää?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
161
Itse asiassa sama pätee myös kärkiyksilöihin. Haluamatta vähätellä niin Kauppien kikkavideot ovat niin laimeaa katsottavaa, ettei kovin moni c-poika taitaisi niitä kehdata julkaista.
 
Viestejä
322
Itse asiassa sama pätee myös kärkiyksilöihin. Haluamatta vähätellä niin Kauppien kikkavideot ovat niin laimeaa katsottavaa, ettei kovin moni c-poika taitaisi niitä kehdata julkaista.
Pallollisesti taitavia yksilöitä tässä sarjassa on huima määrä. Se on kuitenkin eri asia kuin pelin ymmärtäminen, fyysiikka jne.. Äläkä ymmärrä väärin - tässä ikäluokassa varmasti osataan pelata taktisesti hyvin ja myös fyysisiltä ominaisuuksiltaan "riittäviä" pelaajia löytyy.
 
Viestejä
1,393
Vou! Lähtökohtaisesti sarjan taso lienee liian kova naisten a-maajoukkueelle. Olisi mielenkiintoista tietää, onko tämä tyttö liiton haavissa vai voiko tänne asti lentää tutkan alla pelaamalla poikien sarjassa?

Kyllä naiset taitaa kuitenkin vielä pääosin C2 junioreille pärjätä. Viimekaudella joku C1 sm-sarja jengi muistaakseni hävisi SB Pro:lle. Kokoonpanoista ko. pelissä ei tietoa.
 
Viestejä
8
Mites Indians, itse katsoin heidän peliä YPA:aa vastaan ja eihän Ypalla ollut oikein mitään palaa siinä pelissä.
OLS:kin aika kova ja EV sama, mutta se ei tullut yllätyksenä
 
Viestejä
1,393
Mitäs odotuksia ens viikonlopun peleistä Merikoski Steelers Lasb?

LASB vahvistunut karsinnoista merkittävästi Heinolan tippumisen myötä - etenkin Heinolasta tullut maalivahti oli joukkueelle välttämätön. Jos Nibacos pelaa sm-sarjaa samalla rosterilla kuin pelasi karsinnat niin pitäisi olla suupala LASBille.

PS. Kannattaa seurata LASBin puolustajaa #73 - tulee dominoimaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös