Pääkallo.fi

Classic - Happee puolivälierä 2023-2024

Viestejä
804
Musta on vaa jotenki huvittaa puolustelua tää "ei yrittänyt jalalla estää vaan ajoi pallotonta selän puolelle". Ihan kuin se tekis asiasta ylipäätään lievempää.
Meinaat että aika hillitysti selkään ajaminen tai jalalla taklaaminen on samanarvoisia rikkeitä? Siinä tapauksessa punalappuja ja pelikieltoja tulis aika paljon enemmän kulmväännöistä jne. Rikkeestä pitää rangaista ja rangaistaan, ei seurauksista. Pl. surkeiden turvaetäisyyksien tuoma vastuu mikä sekin on hieman erikoinen, mutta jotenkin perusteltavissa.
 
Viestejä
235
Niin kauan kuin tässäkin lajissa voi ajaa maalivahdin ylitse ilman sanktioita kuten simerkiksi M-teamin Porttikivi ajeli SalBan veskarin on täysin huuhaata nämä kurinpidon päätökset. Otetaan mukaan nyt vielä Miisa Turusen kontakti ssra pelissä.

Sikkiselle luunappi otsaan ja Salmelle ohjeistus pelata tilanteet loppuun asti jos on oman laukauksensa johdosta liikkeellä vastustajan maalille, siellä voi olla tila aika tiukilla playoffien aikaan puhumattakaan jos rahkeet riittäisi kansainvälisiin peleihin.

Onko videoiden käyttö muokkaamassa pelaajia vai muokataanko lajia pelaajien vuoksi?
 

Näätärokkaaja

Tämä matsi olikin sitten vissiin taputeltu ennenkuin sai kunnolla edes Ruudun auki. Harmi.

EDIT: Varmaan ensimmäinen kerta kun oikeasti kuuntelin tuota Happeen selostajaa ja ei sitä kyllä pysty kestämään.
 
Viestejä
804
Ilmeisesti veskarin alueella saa steppailla rauhassa. Miksi ihmeessä kavennusta ei katsottu videolta? Olisi pitänyt haastaa, mutta nähdä muutenkin, että tarkasteltavaa on.
 
Viestejä
288
Osaako joku sanoa ja kertoa faktatietoa (linkki sääntöihin esim) mitä noi tuomarit saa videoilta katsoa? Itse olen ollut siinä uskossa että saavat katsoa onko pallo maalissa tai tuleeko jäähyä/lisää penalttia, mutta ilmeisesti saavat katsoa jotain muutakin? Eli siis mietin tuota Happeen hylättyä maalia. Miksi se hylättiin? Ei maalia mutta ei myöskään jäähyä. Eli katsoivatko että Happee rikkoi kun sai pallon? Vai? Jos katsoivat Happeen rikkoneen niin kuinka “kaukaa” ne niitä rikkeitä sitten saavat katsella videolta? Siis että jos vaikka rike tapahtuisi omalla puolustusalueella ja siitä sitten pääsisi yksin läpi toiseen päähän ja tekisi maalin ni katsotaanko sekin rike ja maali hylätään? 🤔

Ja siis ihan vilpittömästi kyselen enkä ole kummankaan joukkueen kannattaja niin mulle ei ole sinänsä väliä hylättiinkö vai ei, mutta haluaisin tietää säännöistä.
 
Viestejä
82
Osaako joku sanoa ja kertoa faktatietoa (linkki sääntöihin esim) mitä noi tuomarit saa videoilta katsoa? Itse olen ollut siinä uskossa että saavat katsoa onko pallo maalissa tai tuleeko jäähyä/lisää penalttia, mutta ilmeisesti saavat katsoa jotain muutakin? Eli siis mietin tuota Happeen hylättyä maalia. Miksi se hylättiin? Ei maalia mutta ei myöskään jäähyä. Eli katsoivatko että Happee rikkoi kun sai pallon? Vai? Jos katsoivat Happeen rikkoneen niin kuinka “kaukaa” ne niitä rikkeitä sitten saavat katsella videolta? Siis että jos vaikka rike tapahtuisi omalla puolustusalueella ja siitä sitten pääsisi yksin läpi toiseen päähän ja tekisi maalin ni katsotaanko sekin rike ja maali hylätään? 🤔

Ja siis ihan vilpittömästi kyselen enkä ole kummankaan joukkueen kannattaja niin mulle ei ole sinänsä väliä hylättiinkö vai ei, mutta haluaisin tietää säännöistä.
Vastaava tapaus joulukuulta kun lastikka laukoo ja saatossa maila osuu puolustajaa päähän, hylättiin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös