Meinaat että aika hillitysti selkään ajaminen tai jalalla taklaaminen on samanarvoisia rikkeitä? Siinä tapauksessa punalappuja ja pelikieltoja tulis aika paljon enemmän kulmväännöistä jne. Rikkeestä pitää rangaista ja rangaistaan, ei seurauksista. Pl. surkeiden turvaetäisyyksien tuoma vastuu mikä sekin on hieman erikoinen, mutta jotenkin perusteltavissa.Musta on vaa jotenki huvittaa puolustelua tää "ei yrittänyt jalalla estää vaan ajoi pallotonta selän puolelle". Ihan kuin se tekis asiasta ylipäätään lievempää.
E-hei vielä sentään, Eppu Suhanto juuri kavensi Eppu Suhannon syötöstä, jännä matsi meneillään.Tämä matsi olikin sitten vissiin taputeltu ennenkuin sai kunnolla edes Ruudun auki. Harmi.
Kannatti jinxata!!!E-hei vielä sentään, Eppu Suhanto juuri kavensi Eppu Suhannon syötöstä, jännä matsi meneillään.
Vastaava tapaus joulukuulta kun lastikka laukoo ja saatossa maila osuu puolustajaa päähän, hylättiin.Osaako joku sanoa ja kertoa faktatietoa (linkki sääntöihin esim) mitä noi tuomarit saa videoilta katsoa? Itse olen ollut siinä uskossa että saavat katsoa onko pallo maalissa tai tuleeko jäähyä/lisää penalttia, mutta ilmeisesti saavat katsoa jotain muutakin? Eli siis mietin tuota Happeen hylättyä maalia. Miksi se hylättiin? Ei maalia mutta ei myöskään jäähyä. Eli katsoivatko että Happee rikkoi kun sai pallon? Vai? Jos katsoivat Happeen rikkoneen niin kuinka “kaukaa” ne niitä rikkeitä sitten saavat katsella videolta? Siis että jos vaikka rike tapahtuisi omalla puolustusalueella ja siitä sitten pääsisi yksin läpi toiseen päähän ja tekisi maalin ni katsotaanko sekin rike ja maali hylätään? 🤔
Ja siis ihan vilpittömästi kyselen enkä ole kummankaan joukkueen kannattaja niin mulle ei ole sinänsä väliä hylättiinkö vai ei, mutta haluaisin tietää säännöistä.
Kyllä se Hutzli ihan itse astui alueelle. Noista pitäisi kuuluttajien kertoa mitä ja miksi katsotaan tai vielä parempi tuomarien.Aika hyvin siimä 1-2 maalissa pakki työnsi vastustajaa sinne alueelle hyvin katsottu tuomareilta
Kyllä siihen Volen Hyvinkääfiilistelyt vielä kylkeen😅Olispa sellainen lähetys, missä olis yhdessä selostamassa Happeen ja Clasun selostajat. Siihen vielä kun saataisiin Sirkka tekemään kaikki haastattelut, niin ai että 💯