Silloin tuli jäähykin ja on noita muitakin ollut joista tullut jäähy.Vastaava tapaus joulukuulta kun lastikka laukoo ja saatossa maila osuu puolustajaa päähän, hylättiin.
Silloin tuli jäähykin ja on noita muitakin ollut joista tullut jäähy.Vastaava tapaus joulukuulta kun lastikka laukoo ja saatossa maila osuu puolustajaa päähän, hylättiin.
@Vole V sopisi tuohon porukkaan kuin nyrkki hanuriin. Silläkin riskillä sanon että vetää minua turpaan Raholassa seuraavan pelin yhteydessäKyllä siihen Volen Hyvinkääfiilistelyt vielä kylkeen😅
Samaa mieltä, aika vapaaehtoisesti se näyttää siellä olevan. Mutta ehkä tässä katsellaan jo muutenkin tarpeeksi videoita.Kyllä se Hutzli ihan itse astui alueelle. Noista pitäisi kuuluttajien kertoa mitä ja miksi katsotaan tai vielä parempi tuomarien.
Tätä en muista. 🤔Silloin tuli jäähykin ja on noita muitakin ollut joista tullut jäähy.
Älä ny. En mä ny ihan noin paljon Hyvinkäätä ole haipannut (etenkään kun aika ohut on haippauksen mahdollisuus ko. kaupungista) 🤣Kyllä siihen Volen Hyvinkääfiilistelyt vielä kylkeen😅
-8 molemmillaPakkasen herrat: mikähän on Junkkarinen & Suhannon saldo tällä hetkellä?
TÄSTÄ, muokkaat sieltä vaan minkä tilaston haluat nähdä. Esimerkiksi klikkaamalla +/- valikkoa.mistä näkee koko sarjan +- tilastot