Jep. Oli outoa että tuon sarjan ikärajaa kasvatettiin vuodella, kun olisi pitänyt ennemminkin tiputtaa vuodella.En vieläkään ole P22-sarjojen ymmärtäjä. Kyllä ’tuossa iässä’ pelipaikka löytyy miesten sarjoista…
Jep. Oli outoa että tuon sarjan ikärajaa kasvatettiin vuodella, kun olisi pitänyt ennemminkin tiputtaa vuodella.En vieläkään ole P22-sarjojen ymmärtäjä. Kyllä ’tuossa iässä’ pelipaikka löytyy miesten sarjoista…
Markkinointijohtaja kasaa jengin vai mikä nykyinen titteli Lähdesmäellä onkaan?Minun pointtini on se, että useamman vuoden ajan seura on epäonnistunut joukkueen kasaamisessa. Se ei ole mikään maailman helpoin tehtävä, mutta viimeiset vuodet on vedetty huolella vihkoon. Samat naamat pyörivät seurassa avainpaikoilla, kun puhutaan edustusjoukkueen toiminnan kehittämisestä ja kilpailukyvystä. Minulla ei sisäpiiritietoa ole siitä, miten joukkuetta on kasattu tai ovatko nämä vastuuhenkilöt oikeasti tehtäviensä tasalla, mutta kai maailman suurimmassa salibandyseurassa (?) on pakko olla joku tulosvastuu. Miesten edustusjoukkue on taantunut vuosi vuodelta ja on nyt saavuttanut tähän astisen pohjapisteensä.
Markkinointi- & F-liigajoukkueiden johtajaMarkkinointijohtaja kasaa jengin vai mikä nykyinen titteli Lähdesmäellä onkaan?
Olen todella pahoillani että joudut seuraamaan Ervin otteluita F- Liigassa.Tuon haastattelun kun luki niin jotenkin tuli fiilis että Inssi-divari olis ollut oikea paikka rakentaa monivuotista projektia… ihan rauhassa.
En omaa yhtään suosikkia liigassa. Kerroin vain 40-vuoden kokemuksella palloilulajeissa eri toimissa taustoilla omaavan mielipiteen minkä ajatuksen artikkeli herätti.Olen todella pahoillani että joudut seuraamaan Ervin otteluita F- Liigassa.
Syvimmät pahoittelut ja hyvää kesää.
Luulen että nimenomaan liigassa pysyminen mahdollistaa täysipainoisesti tuon projektin rakentamisen, jos olisi tippunut inssiliigaan niin todennäköisesti olisi ollut huomattavasti hankalampaa hankkia niitä palasia tuohon projektiin. Luulen että jo karsintoihin joutuminen saattoi hieman hankaloittaa.Tuon haastattelun kun luki niin jotenkin tuli fiilis että Inssi-divari olis ollut oikea paikka rakentaa monivuotista projektia… ihan rauhassa.
Juurikin näin.Luulen että nimenomaan liigassa pysyminen mahdollistaa täysipainoisesti tuon projektin rakentamisen, jos olisi tippunut inssiliigaan niin todennäköisesti olisi ollut huomattavasti hankalampaa hankkia niitä palasia tuohon projektiin. Luulen että jo karsintoihin joutuminen saattoi hieman hankaloittaa.
Toivotaan että palaset loksahtelisivat kohdilleen muutaman naksun tarkemmin👍🏻Luulen että nimenomaan liigassa pysyminen mahdollistaa täysipainoisesti tuon projektin rakentamisen, jos olisi tippunut inssiliigaan niin todennäköisesti olisi ollut huomattavasti hankalampaa hankkia niitä palasia tuohon projektiin. Luulen että jo karsintoihin joutuminen saattoi hieman hankaloittaa.
Siis valmennuksenko tiedot pitäisi päivittää vai kenen?Yksinkertaisesti puuttuu salibandy pelin osaaminen. Tiedot pitäisi päivittää jotta mahdollisuus voittaa otteluja riittävästi olisi. Monia hyviä nuoria pelaajia joiden tekemistä vaikeuttaa taktiikka.
Ens kaudelle sitten uusin fläpein...
Juuri meinasin kysyä samaa 😂Siis valmennuksenko tiedot pitäisi päivittää vai kenen?
Ja voitko tarkentaa mikä taktiikka vaikeuttaa nuorien tekemistä?
Tarkoitus on varmaan pitää lajin parissa (maksajina) niitä, jotka muuten lopettaisivat ja/tai jatkaisivat jossain halvemmassa aladivarissa.En vieläkään ole P22-sarjojen ymmärtäjä. Kyllä ’tuossa iässä’ pelipaikka löytyy miesten sarjoista…
Ihan se on resurssiasia. Liigan kärkipäähän haluavalla organisaatiolla on tarjolla kehittymistä haluavalle pelaajalle ammattimainen valmennus, kahdet treenit päivään, aamutreenin jälkeen aamiainen, hierojat sun muut. Pääkaupunkiseudun tilanne on kylmästi se, että jos niitä ei ole Tapanilassa tarjolla, niin Tapiolassa on. Joten sinne sitten saadaan ne parhaat.Itselle jäi vähän se fiilis että tyydytään nyt tähän kun muutakaan ei keksitä tai voida tehdä. Toivotaan että omat junnut kantaa jatkossa paremmin. Mutta tuossa kun tuli seurattua karsintapelejä ja nyt F-liigan välieriä sekä finaaleja, niin ero pelin tasossa on kyllä järkyttävän iso. Voisi melkein kysyä että onko samasta lajista kyse vaikka sama sarja kuitenkin kyseessä.
Hienoa nähdä että omat junnut löytää paikkansa edarin puolelta ja varmasti tarjoaa hyviä paikkoja kehittyä, mutta kyllä todella kaukaiselta vaikuttaa se tavoite, että ErVi pelaa mestaruudesta tai mitalipeleistä. Eka steppi ja realistisempi tavoite olisi varmaan päästä 2-3 vuoden sisällä pudotuspelijoukkueeksi. Suunnilleen tuohon tilanteeseen, missä SPV on, joka on mielestäni onnistunut sangen hyvin tuossa junnujen sisäänajossa F-liigan tasolle. Mutta kuten SPV:nkin tapauksessa, isompi menestys vaatii myös isoja täsmähankintoja ja jonkinlaista imua sisään rahan ohella.
Eli vaatisiko uusi nousu kärkeen isomman reset-napin painalluksen? Ja jos sitä ei tehdä, niin riittääkö että ErVi on jatkossakin ”vain” massiivinen junnumasiina, jonka edari toimii ponnahduslautana muihin seuroihin jotka sitten pelaa mestaruudesta.