Pääkallo.fi

EräViikingit 2023-2024

Olisi kyllä hienoa jos ErVi saisi pelin kuntoon ja kampeaisi itsensä edes jonkun viivan yläpuolelle.
Ei sillä että olisin mikään ErVi fani vaan lähinnä sen tarinan takia, "nuori joukkue pääsi alkukauden suurien vaikeuksien jälkeen pudotuspeleihin" tms.

Mitä tulee seurajohdon vaihtoon niin luotan Jani Kukkolan mielipiteeseen:

"Ompa ollu surullista katsoa ervin alkukautta, toivottavasti tällä kaudella vaihdetaan muuta osastoa ennen koutseja.
#työpaikkameillekaikille #salibandy #eräviikingit"

Aika pahalta kuulostaa toi #työpaikkameillekaikille

Minäkin olen täysin samaa mieltä Kukkolan kanssa. Ei minulla mitään henkilökohtaista mielenkiintoa ole saada ErViä yhtään ylemmäksi sarjassa, mutta sen sijaan minulle on tärkeätä, että Fliiga voi hyvin ja siihen mielestäni tarvitaan vahva seura Helsingistä. Ja siksi olen erittäin huolissani nykytilanteesta. Jos se sitten on vaikka M-Team, joka on suurseura liigassa, niin joo, ihan ok, mutta jotenkin silti edelleen luotan enemmän ErViin kuin M-Teamiin tässä hommassa. Toivottavasti vaikka Hawks osoittaa pelkoni turhaksi.

Voi hyvin?
Mielestäni pääsääntöisesti v****let nuorille pelaajille. Not good.
Pelaajille? Minä olen varmaan kymmeneen kertaan alleviivannut, että tämä koko soppa on nimenomaan miesten fliigajoukkueen johdosta kiinni. Olen erikseen sanonut, että pelaajilla on käyttöä liigassa:

Siellä on useita pelaajia, joilla olisi varmasti käyttöä liigajoukkueissa

Olen myös erikseen sanonut, ettei tämä ole valmennuksesta kiinni:
nykyisellä valmennuksella - jonka uskon olevan riittävä helposti esim. playoffeihin menoon
Ja tuo "Not good" kuvaa helvetin hyvin ErVin tilannetta.

Mainitse nyt alkuun edes yksi ErVin pelaaja, jolle tässä olen nimeltä antanut edes pienintä kritiikkiä.

Arto on kyllä tässä täysin oikeassa.
Toisaalta ymmärrän kyllä aivan täysin myös ErVin kannattajia (tai pelaajia tai valmentajia tai pelaajien vanhempia tai vastaavia) että on todella ikävä kuulla muilta näkemyksiä siitä, että fliigajoukkue on todella heikossa hapessa, varsinkin, kun sitä vastaan parhaat argumentit on luokkaa "niin mut katotaan talvella, että ehkä tässä mahdollisesti voisi jopa kuvitella menevän vähän paremmin" tai "no tuli nyt viisi vähän ohipeliä ja paremmalla pelillä oltaisiin hävitty vain kymmenellä maalilla".

Ei ole pitkässä juoksussa kenenkään etu, että Helsingin ykkösseura perseilee urakalla. Lyhyellä tähtäimellä sille on toki kiva naureskella.

Urheilu on siitä yksinkertaista, että mitään ei saa automaattisesti vaikka ol sitteni joukkueen tai seuran status tai "status" mikä hyvänsä ja loppujen lopuksi sen saa mitä on ansainnut.
Toivottavasti ovat ymmärtäneet tämän myös siellä ErVin toimistolla. Tällä hetkellä ei siltä näytä.

Toisaalta ymmärrän kyllä aivan täysin myös ErVin kannattajia (tai pelaajia tai valmentajia tai pelaajien vanhempia tai vastaavia) että on todella ikävä kuulla muilta näkemyksiä siitä, että fliigajoukkue on todella heikossa hapessa, varsinkin, kun sitä vastaan parhaat argumentit on luokkaa "niin mut katotaan talvella, että ehkä tässä mahdollisesti voisi jopa kuvitella menevän vähän paremmin" tai "no tuli nyt viisi vähän ohipeliä ja paremmalla pelillä oltaisiin hävitty vain kymmenellä maalilla".

Ei ole pitkässä juoksussa kenenkään etu, että Helsingin ykkösseura perseilee urakalla. Lyhyellä tähtäimellä sille on toki kiva naureskella.
Vmp

Siis SPV:n voittoa ei voi edes pelata enää!?! Kyllä on surkeaa tämä ErVin meno…
Enää? Pystyikö sitä jossain vaiheessa pelaamaan? Minä löin täysin epäröimättä vetoa ErVille tuolla kertoimella, joukkue on altavastaaja, mutta ei nyt sentään reilusti yli 90% altavastaaja.

Nyt sattui vähän ohipeli, mutta suunta on oikea, viimeiseen viiteen peliin kuitenkin alle 50 maalia omiin.

Nyt sattui vähän ohipeli, mutta suunta on oikea, viimeiseen viiteen peliin kuitenkin alle 50 maalia omiin.
Itse laskin 55.

Tänään oli siis SPV vastassa. Ajassa 47:30 Daniel Tenhonen otti 2+2 (Piittaamaton fyysinen pelaaminen). Kannattaa katsoa uusinnasta Mäkelän reaktio tilanteeseen.

reaktio.png

En katsonut ottelusta kuin vikat 10min ja yllä olevan rangaistuksen uusintana, onko mietteitä mikä meni pieleen?

Oliko Mäkelällä jotkin nappikuulokkeet tuolla ottelussa vai onko ne jotkut korvakorut? Parissa kohtaa näytti että laittoi käden suun eteen ja puhui?

Itse laskin 55.

Tänään oli siis SPV vastassa. Ajassa 47:30 Daniel Tenhonen otti 2+2 (Piittaamaton fyysinen pelaaminen). Kannattaa katsoa uusinnasta Mäkelän reaktio tilanteeseen.
SPV 11, TPS 15, Indians 12, Classic 11 = 49
OLS 6 = 55

Laskit oikein, minä otin vahingossa viiden pelin otannan, kun piti ottaa neljän.

SPV 11, TPS 15, Indians 12, Classic 11 = 49
OLS 6 = 55

Laskit oikein, minä otin vahingossa viiden pelin otannan, kun piti ottaa neljän.
Voiton tavoittelu on mahdotonta jos oma pää vuotaa noin kovin kun joukkueessa ei ihan liikaa ole kovia maalintekijöitä. Nyt Mäkelä valmennuskurssille opettelemaan puolustuspelin alkeet.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.