Hartsan sarkasmi taisi mennä ohi. Kilpaurheilua tosiaan ja taustojen valmentajille annetut työkalut ei ole kummoiset.👍 Rauhoittukaa.
Tosin kyse on tavoitteellisesta kilpaurheilusta.
Hartsan sarkasmi taisi mennä ohi. Kilpaurheilua tosiaan ja taustojen valmentajille annetut työkalut ei ole kummoiset.👍 Rauhoittukaa.
Tosin kyse on tavoitteellisesta kilpaurheilusta.
Pelaajille? Minä olen varmaan kymmeneen kertaan alleviivannut, että tämä koko soppa on nimenomaan miesten fliigajoukkueen johdosta kiinni. Olen erikseen sanonut, että pelaajilla on käyttöä liigassa:Voi hyvin?
Mielestäni pääsääntöisesti v****let nuorille pelaajille. Not good.
Siellä on useita pelaajia, joilla olisi varmasti käyttöä liigajoukkueissa
Ja tuo "Not good" kuvaa helvetin hyvin ErVin tilannetta.nykyisellä valmennuksella - jonka uskon olevan riittävä helposti esim. playoffeihin menoon
Toisaalta ymmärrän kyllä aivan täysin myös ErVin kannattajia (tai pelaajia tai valmentajia tai pelaajien vanhempia tai vastaavia) että on todella ikävä kuulla muilta näkemyksiä siitä, että fliigajoukkue on todella heikossa hapessa, varsinkin, kun sitä vastaan parhaat argumentit on luokkaa "niin mut katotaan talvella, että ehkä tässä mahdollisesti voisi jopa kuvitella menevän vähän paremmin" tai "no tuli nyt viisi vähän ohipeliä ja paremmalla pelillä oltaisiin hävitty vain kymmenellä maalilla".Arto on kyllä tässä täysin oikeassa.
Ei ole pitkässä juoksussa kenenkään etu, että Helsingin ykkösseura perseilee urakalla.
Toivottavasti ovat ymmärtäneet tämän myös siellä ErVin toimistolla. Tällä hetkellä ei siltä näytä.Urheilu on siitä yksinkertaista, että mitään ei saa automaattisesti vaikka ol sitteni joukkueen tai seuran status tai "status" mikä hyvänsä ja loppujen lopuksi sen saa mitä on ansainnut.
VmpToisaalta ymmärrän kyllä aivan täysin myös ErVin kannattajia (tai pelaajia tai valmentajia tai pelaajien vanhempia tai vastaavia) että on todella ikävä kuulla muilta näkemyksiä siitä, että fliigajoukkue on todella heikossa hapessa, varsinkin, kun sitä vastaan parhaat argumentit on luokkaa "niin mut katotaan talvella, että ehkä tässä mahdollisesti voisi jopa kuvitella menevän vähän paremmin" tai "no tuli nyt viisi vähän ohipeliä ja paremmalla pelillä oltaisiin hävitty vain kymmenellä maalilla".
Ei ole pitkässä juoksussa kenenkään etu, että Helsingin ykkösseura perseilee urakalla. Lyhyellä tähtäimellä sille on toki kiva naureskella.
Myös tämä kuvastaa hienosti ErVin tilannetta.
Mäkelä antamassa kommentteja nyt myös pääkallon keskustelupalstalla?
Enää? Pystyikö sitä jossain vaiheessa pelaamaan? Minä löin täysin epäröimättä vetoa ErVille tuolla kertoimella, joukkue on altavastaaja, mutta ei nyt sentään reilusti yli 90% altavastaaja.Siis SPV:n voittoa ei voi edes pelata enää!?! Kyllä on surkeaa tämä ErVin meno…
Yhtä "fiksua" Ervin tyttöjoukkueen kannattajaa lainaten, "yhtä surkeaa kuin aikaisemminkin"...katso liitettä 1521 Siis SPV:n voittoa ei voi edes pelata enää!?! Kyllä on surkeaa tämä ErVin meno…
Itse laskin 55.Nyt sattui vähän ohipeli, mutta suunta on oikea, viimeiseen viiteen peliin kuitenkin alle 50 maalia omiin.
SPV 11, TPS 15, Indians 12, Classic 11 = 49Itse laskin 55.
Tänään oli siis SPV vastassa. Ajassa 47:30 Daniel Tenhonen otti 2+2 (Piittaamaton fyysinen pelaaminen). Kannattaa katsoa uusinnasta Mäkelän reaktio tilanteeseen.
Voiton tavoittelu on mahdotonta jos oma pää vuotaa noin kovin kun joukkueessa ei ihan liikaa ole kovia maalintekijöitä. Nyt Mäkelä valmennuskurssille opettelemaan puolustuspelin alkeet.SPV 11, TPS 15, Indians 12, Classic 11 = 49
OLS 6 = 55
Laskit oikein, minä otin vahingossa viiden pelin otannan, kun piti ottaa neljän.