Heh.. joo toi vaihe on jo helpommin toteutettavissa, mutta entäs toi Siltasen "uutta kohderyhmää" pointti? Ne pitäs jotenkin saada sinne lipunmyyntipisteelle, jotta pystyy antamaan käteen.
En tiedä onko tämä huumoria mihin vastailen, mutta siis meinaatko, että nykypäivän 65-75-vuotias ei osaa käyttää esim. mobiililippua? Tämä asia myös yritettiin käydä tekstissä läpi.
En kuulu itse hopealuoti-ajattelijoihin, mutta tekstissä tuotiinkin vain uutta näkökulmaa siihen miten ihmisiä voisi saada lisää katsomoihin. Jutussa myös nostettiin, ettei ole kyse vain salibandysta, vaan yleensä urheilukatsomoihin tavoitellaan nuoria ja lapsiperheitä.
Mitään eksaktia ikää en ajatellut, mutta tekstissä lukee, että yli 50-vuotiaita on paljon yhteiskunnassa, mikä on vain fakta. 50-60-vuotiaita varmasti käy ihan mukavasti katsomoissa lajista riippumatta. Silti ei voi sanoa, että lajia tämän ikäisille suoranaisesti markkinoitaisiin.
Pidän plussana jos tämä sai edes ajattelemaan sitä, että tässä on jonkinlainen mahdollisuus. Nostin esimerkkinä sitä, että esimerkiksi eri sukupolvia yhdistäviä lippupaketettaja voitaisiin myydä. Nostin myös mahdollisuudeksi, että seurat voisivat osallistua myös yksinäisten vanhempien ihmisten aktivointiin. On olemassa esimerkiksi palveluita joissa vanhemmille ihmisille etsitään seuraa jne
Tekstin pohja oli positiivinen ja kenenkään ei sen pohjalta tarvitse tehdä mitään liigan markkinoinnissa tai näppisten takana. Hyvä että ainakin Nurmossa suhtauduttiin asiaan mahdollisuutena: