Pääkallo.fi

F-liigan kausiennakot

Viestejä
7,837
Onneksi runkosarja alkaa jo ennen vuodenvaihdetta. ;)

Samaa mieltä ja kyllä niitä tilastotappioita tulee ihan varmasti jatkossakin. Ihan siinä missä olen suht isolla rahalla lyönyt vetoa Classicin mestaruuden puolesta, voisin myös lyödä vetoa sen puolesta, että Classic tulee jonkun ottelun pupeltamaan jotain ei-playoff-joukkuetta vastaan. Eikä nämä ole mitenkään ristiriidassa keskenään.
 

Säbantteri

Joo, kyllä aika isolla summalla uskaltaisi jopa vetoa lyödä, että pudotuspeleistä on täsmälleen se perinteinen kahdeksikko eli Ervi ja LASB vaihtavat viivan yli paikkojaan. On aika makuasia mihin järjestykseen joukkueet sijoilla 2-5 arvotaan näin etukäteen ja sama sijojen 6-8 kanssa. OLS ja LASB tappelevat melko varmasti sijoista 9-10 ja loput neljä heittää noppaa siitä, kuka saa säilyä suoraan.

Kun joukkueiden tämän iltapäivän kokoonpanoja tarkastelee, silmiinpistävää on se, että monet keskikastin ja häntäpään jengit ovat asettaneet sen potentiaalisimman tuloksentekoyksikkönsä jopa kolmoskenttään. Vastustajan ykkönen pyritään puolustamaan nollille ja omat pinnat tehdään alemmilla kentillä. Kun perinteisesti ottelun lopputuloksen on arvioitu kulminoituvan siihen kumman ykköskenttä suoriutuu paremmin vastustajan ykköstä vastaan, pian yhtä oleellista on kolmoskenttien kamppailu.
 
Viestejä
1,149
Tilastoja voi pyöritellä tai olla pyörittelemättä mieleisekseen.

Viime kaudella top 8 oli jo etukäteen laminoitu. Ja ne vaihtui. Huolimatta kuka pelasi keväällä ja miten.

Tällä kaudella, huolimatta historiastaan ja tilastoista, Classic on saalistanut pyöreät nolla pistettä. Ihan vielä en luovuta kannua.

Kaikki dynastiat päättyy ennemmin tai myöhemmin, se on edessä myös Classicilla. Onko se tämä kausi vai tuleva, sen näyttää onneksi pelit kentällä eikä prosentit pääkallon foorumilla. Sählykiima on todellinen, kohta mennään! :love:
 
Viestejä
275
Ei Classicin dynastia pääty ennen kun järjestelmällinen suosio seuraa kohtaa jatkuu. Taas näkee tässä ekassa pelissä miten tuomaripari sinisten puolella, sama jatkuu vuodesta toiseen.
 
Viestejä
124
Ei Classicin dynastia pääty ennen kun järjestelmällinen suosio seuraa kohtaa jatkuu. Taas näkee tässä ekassa pelissä miten tuomaripari sinisten puolella, sama jatkuu vuodesta toiseen.

Aika paksua väitettä viljelet, joten heitäppä nyt sitten kunnon perusteluja eilisestä pelistä kehiin, kiitos.
 
Viestejä
275
Aika paksua väitettä viljelet, joten heitäppä nyt sitten kunnon perusteluja eilisestä pelistä kehiin, kiitos.

No heitetään vaikka Classicin yv peli ratkaisuhetkillä kolmoserässä. Siitä pari min, Happee käännölle ja selkeä rike katkaisee tilanteen, ei jäähyä eikä vaparia.
 
Viestejä
275
En nyt jaksa jokaista näkemääni viime kauden Classic peliä lähteä kaivelemaan mutta vastaavia olen nähnyt pääsääntöisesti joka kerta kun classicin pelejä katsonut.

Olen myös kuullut että taustalla tapahtuu muutakin seuraa vahvasti suosivaa toimintaa mutta niiden osalta olen huhujen varassa niin en viitsi yksityiskohtaisemmin avata. Nämä tilanteet kuitenkin nähnyt omin silmin ja siitä mielikuva muodostunut.
 
Viestejä
124
No heitetään vaikka Classicin yv peli ratkaisuhetkillä kolmoserässä. Siitä pari min, Happee käännölle ja selkeä rike katkaisee tilanteen, ei jäähyä eikä vaparia.

Aivan, eli yhden viheltämättömän jäähyn (olen asiassa samaa mieltä eli Savosen olisi pitänyt saada jäähy paidasta repimisestä) perusteella olet vankasti sitä mieltä, että tuomaripari oli Classicin puolella. Jos perustelusi ovat näin hataralla pohjalla, niin aika heikoilla olet väitteesi kanssa.

Tuomarit tekivät pelissä paljon muitakin virheitä. Yksi suuri virhe oli Happeen ensimmäisen maalin vapaalyöntipaikka, joka oli n. 7m lähempänä maalia kuin tuomarin viheltämä rike todellisuudessa tapahtui. Maalihan sinällään oli Torisevan moka, mutta vapaalyönnin antopaikka olisi pitänyt olla kiistattomasti ihan toisessa kohtaan. Tämä siis vain yksi esimerkki ja tuomarivirheitä sattui suuntaan ja toiseen, mutta niinhän niitä aina tapahtuu.

Kokonaisuudessaan tuomarilinja oli kovan fyysisen pelin sallivaa ja hyvin tasapuolista sellaista. Mikäli linja olisi ollut tiukempi niin esim. Happeen #19 olisi istunut useampaankin kertaan penkillä, sillä niin räikeitä rappauksia meni tuomareilta ohi...

Niin ja uskallan väittää, että Classicin vastustajille on vain hyötyä siitä, jos tuomarit sallivat ns. sääntöjen rajamailla olevan kovan fyysisen pelin.
 
Viestejä
124
En nyt jaksa jokaista näkemääni viime kauden Classic peliä lähteä kaivelemaan mutta vastaavia olen nähnyt pääsääntöisesti joka kerta kun classicin pelejä katsonut.

Olen myös kuullut että taustalla tapahtuu muutakin seuraa vahvasti suosivaa toimintaa mutta niiden osalta olen huhujen varassa niin en viitsi yksityiskohtaisemmin avata. Nämä tilanteet kuitenkin nähnyt omin silmin ja siitä mielikuva muodostunut.

Jotenkin tuntuu siltä, että näet sitä, mitä haluat näkeväsi... Lääkärin resepti: älä katso Clasun pelejä, jos tuntuu niin pahalta.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>

Mahoney

Mä heitän tähän perinteisen runkosarja veikkauksen
1. Classic
2. Oilers
3. Krp
4. Tps
5. Ervi
6. Happee
7. SPV
8. Ols
9. Indians
10. Jymy
11. Lasb
12. Steelers
13. Tiikerit
14. Karhut
 

Mahoney

Jotenkin tuntuu siltä, että näet sitä, mitä haluat näkeväsi... Lääkärin resepti: älä katso Clasun pelejä, jos tuntuu niin pahalta.
Näitä nyt löytyy jotka vouhottaa tuomarien suosimisesta. Milloin ketäkin kohtaan. Yleensä juurikin vedotaan yksittäisiin tilanteisiin. Ja oma jengi ei sitten koskaan riko😁
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös