Pikkujuttu, mutta 4?
katso liitettä 1988
Jos Salmi sai kunnon puujalan siitä Salon taklauksesta, niin voi olla, ettei liike ihan priimaa tänään ole...Joku twitterissä arveli ristisiteitä, jos ne niin kausi ohi. Hetki muuttui kertoimet eikä ihme, Veikkauksella jopa Classic suosikiksi, joka on jo ylireagointia. Salmi selvisi säikähdyksellä.
Lasb vähän parempi pallolla kuitenkinOilersin palloton peli on luokkaa Lasb.
Et kai sä Kainulaisen loukkaantumiseen viittaa? Jos siinä joku rikkoi niin Justus itse. Polvi taisi mennä oudossa peruuttelussa ja kaatumisessa siitä. Kainulainen itse kampesin takaa mukaan, mutta niin tai näin sekavassa tilanteessa ei nähty rikettä.Pohkeisiin saa siis polvella potkia. Tuomareilta voi mennä ohi mutta ei kurinpidolta.
Karma sais hoitaa...
Raotan mieluusti.Nyt niitä ruusunpunaisia laseja voisi vähän jo raottaa, ei tuossa tuomareilla ollut osaa eikä arpaa. Toinen vaan ei ehdi mukaan, Classicin pitäisi varmaan vähän hiljentää tahtia ettei tule ihan murskajaisia.
Vieläkö joku on sitä mieltä, että tuomareilla / tuomarilinjalla ei ole mitään merkitystä tämän parin otteluissa?
Omaan silmään se polvi meni siinä Eemelin kontaktin aiheuttamassa alastulossa, joka tuli huonossa asennossa alas. Se peruuttamispomppaus (ponnistus vasemmalla eli ehjällä jalalla) taisi olla reaktiota siihen loukkiin.Et kai sä Kainulaisen loukkaantumiseen viittaa? Jos siinä joku rikkoi niin Justus itse. Polvi taisi mennä oudossa peruuttelussa ja kaatumisessa siitä.
Siis väitätkö tosiaan, että tuomarilinja on samanlainen kuin kahdessa edellisessä pelissä? On täysin erilainen. Heti pelin alussa tämä maan paras tuomaripari otti kaikki, myös vähänkin kyseenalaiset, rikkeet pois ja näytti, mikä linja on tänään.
Jos on, niin sitten Clasulla on henkilökohtaisesti jotain tiettyjä tuomareita vastaan. Tässä pelissä kyllä kyse ihan muusta. Ihan hauska viesti kyllä.
Olen sitä mieltäVieläkö joku on sitä mieltä, että tuomareilla / tuomarilinjalla ei ole mitään merkitystä tämän parin otteluissa?
Vaikea sanoa, joku pyöritti twitterissä peruuttelua ja oli näkevinään siinä loukkaantumisen. Tiedä sitten oliko millään muotoa jäljillä tai terveysalan ihmisiä.Omaan silmään se polvi meni siinä Eemelin kontaktin aiheuttamassa alastulossa, joka tuli huonossa asennossa alas. Se peruuttamispomppaus (ponnistus vasemmalla eli ehjällä jalalla) taisi olla reaktiota siihen loukkiin.