Et, mutta tarve oli kommentoida asiaa, joka ei liity millään tasolla varsinaiseen aiheeseen. Pysytään asiassa, niin keskustelua on mukavampi seurata.Olenko jossain niin väittänyt, että liittyisi?![]()
Et, mutta tarve oli kommentoida asiaa, joka ei liity millään tasolla varsinaiseen aiheeseen. Pysytään asiassa, niin keskustelua on mukavampi seurata.Olenko jossain niin väittänyt, että liittyisi?![]()
Okei, eli minä olin tässä asiassa pahin terroristi jota piti näpäyttää?Et, mutta tarve oli kommentoida asiaa, joka ei liity millään tasolla varsinaiseen aiheeseen. Pysytään asiassa, niin keskustelua on mukavampi seurata.
Minua ojennettiin näillä saatesanoilla:Okei, eli minä olin tässä asiassa pahin terroristi jota piti näpäyttää?
Tällä keskustelupalstalla tuntuu olevan yllättävän paljon henkilöitä, jotka ovat heti valittamassa, jos keskustelu vähänkään rönsyilee. Ymmärtäisin, jos tässä ketjussa puhuttaisiin maahanmuutosta tai nurmikon kevätlannoittamisesta, mutta nyt sentään keskusteltiin Happeesta ja sen yleisömääristä.
Keskustelijoiden tehtävänä on lopettaa se offtopic ja perustaa ketju sille aiheelle.
Tuosta lukemaan sivulta 30 alkaen liigalisenssin vaatimuksia https://trepo.tuni.fi/bitstream/handle/10024/136927/JohanssonSami.pdf?sequence=2&isAllowed=y#page33Onko muuten jossain avattu noita liigalisenssin ehtoja? Olisi ihan kiva tietää mitä kaikkea siellä on ja kuinka moni joukkue täyttää ehdot ihan aikuisen oikeasti. Eikä tämä siis ole mikään puolustuspuhe Happeeta kohtaan, vaan ihan yleisesti kun tulee Fliigaa aika paljon seurattua niin olisi mielenkiintoista tietää missä kunnossa nämä seurat oikeasti ovat.
Anteeksi jyrkät sanani. Et ole terroristi 😉 etkä edes pahis. Mutta olisi suotavaa ja tosi kliffaa, että pysytään edes hennosti asiassa. Huhumaa -ketju on lähtenyt täysin lapasesta ja ei sitä jaksa enää edes seurata. Mutta nyt on minun vuoroni päättää offtopic ja jatketaan keskustelua hyvässä hengessä 🙏.Okei, eli minä olin tässä asiassa pahin terroristi jota piti näpäyttää?
Tällä keskustelupalstalla tuntuu olevan yllättävän paljon henkilöitä, jotka ovat heti valittamassa, jos keskustelu vähänkään rönsyilee. Ymmärtäisin, jos tässä ketjussa puhuttaisiin maahanmuutosta tai nurmikon kevätlannoittamisesta, mutta nyt sentään keskusteltiin Happeesta ja sen yleisömääristä.
Niin ihan nyt vaan sillä, että tässä on sivukaupalla keskusteltu Happeen talousongelmista, huonosta seurajohtamisesta, jopa yhdistyslain vastaisesta toiminnasta. Sitten tulee kommentti: "On silti liigan paras todellinen yleisömäärä"Nyt on kyllä vahvaa rivien välistä lukemista, kun itse en näistä Thompsonin viesteistä pysty lukemaan, että hän pyytäisi katsojakeskiarvojen takia anteeksi antamista, niin miksi hänen pitäisi sitä avata?![]()
Kiitos, siitä hyvää iltalukemista.Tuosta lukemaan sivulta 30 alkaen liigalisenssin vaatimuksia https://trepo.tuni.fi/bitstream/handle/10024/136927/JohanssonSami.pdf?sequence=2&isAllowed=y#page33
No, minulta ainakin tuossa eilen kysyttiin:Niin ihan nyt vaan sillä, että tässä on sivukaupalla keskusteltu Happeen talousongelmista, huonosta seurajohtamisesta, jopa yhdistyslain vastaisesta toiminnasta. Sitten tulee kommentti: "On silti liigan paras todellinen yleisömäärä"
A. Selittääkö se jotenkin Happeen toimintaa?
B. Oikeuttaako paras katsojakeskiarvo sääntöjenvastaisen toiminnan?
Mielestäni ei. Siksi kysyin, onko paras katsojakeskiarvo jonkin lieventävä asianhaara Happeen toimintaa tarkasteltaessa? Vai mikä oli pointti nostaa asia esiin?
Niin minusta "liigan paras yleisömäärä" on varsin hyvä vastaus siihen. Se ei kerro, että Happen tulee saada lisenssi, mutta se kertoo siitä, mitä fliiga menettää, jos (ok, kun) Happee poistuu joukosta. Tein tässä sellaisen törkeän oletuksen, että Hawksin yleisömäärät on Happeeta pienempiä, mutta usko kun minä sanon, että olen aivan jumalattoman onnellinen, jos olen väärässä tämän oletukseni kanssa.”Valtava määrä hyviä asioita tehtynä.”
Tuo virke ja Happee eivät kyllä koskaan ole sopineet yhteen. Avaatko, mitä ovat ne valtavat määrät hyviä asioita?
Aivan salettihan tuo on että lisenssi myönnetään. Hallituksessa on happeetaustanen ja Haukkaliigan pomo on happeetaustanen.
06, 07, 08 ja 09 ikäluokat on jo siirtyneet O2:een, eli onko jäljellä muuta kuin P22 ja pikkujunnut? Happeehan ilmoitti aiemmin keskittyvänsä juniorien osalta ”harrastustoimintaan” eli ei tavoitetta osallistua valtakunnallisiin sarjoihin enää? Eli eikös tämä alasajo ole ollut käynnissä jo pitempään…Tuo on ylipäätään mielenkiintoinen aspekti tuo Happeen junioritoiminta. Ymmärsin (korjatkaa toki), että Happeen junnuilla menee ihan kivasti myös taloudellisesti. Siis ei se mikään rahasampo varmasti ole, mutta varsinkin suomalaiseen salibandyskeneen nähtynä, ihan kivasti jaloillaan. Olisi ikävä, jos lapsi (tai U22-poika) jäisi tässä pesuveden jalkoihin.
Tiesittekö. Jopa Englannin valioliigassa on joukkueita, joilla ei oi rahaa. Pisteitä pois, mutta ei ulos.
Mutta kuinka paljon tässä on kyse siitä, että rahaa ei ollut ja kuinka paljon siitä, että on mm. rikottu lakia?Eikös Valioliigassa olla rankaistu nimenomaan siitä, että rahaa on saatuu "liikaa / väärin" nk Financial Fair Play-sääntöjen rikkomisesta? Siitä, että ei ole rahaa on aina rankaistu sillä, että seura kaatuu / tiputettu sarjaporrasta / portaita alas.