joelsiltanen
Ylläpidon jäsen
Pääkallon Divarin Huhumaa kaudelle 2021-22 julkaistaan lähipäivinä, kunhan pääsarjakausi saadaan pakettiin. Tulevan kauden huhuja voi tarjoilla tänne sitä ennen vapaasti.
Vaikeeta nousta ensi vuonna kun 2 porukkaa tippuu suoraan F-liigasta ja 1 taitaa karsia. Kova pitää olla divarin porukan joka nousee ensi vuonna.Kylän hevosmiehiltä kuultua, että Limingassa ollaan rakentamassa joukkuetta kohti F-liiganousua.
Itse olen taas kuullut, että joukkue nuorentuu entisestään.Kylän hevosmiehiltä kuultua, että Limingassa ollaan rakentamassa joukkuetta kohti F-liiganousua.
Taitaa Limingan toiveet levätä siinä, että OLSin isosta rosterista useampi pelaaja purkaa sopimuksen huomattuaan ettei peliaikaa tule toivotulla tavalla ja siirtyy Limingan lakeuksille pelaamaan.Itse olen taas kuullut, että joukkue nuorentuu entisestään.
Oulusta kantautuneiden huhujen mukaan Merikoskesta olisi ainakin yksi pelaaja ollut menossa Liminkaan, mutta sopimus estänyt siirtymisen. Pitäneekö huhu paikkansa?
onko tietoa ketä welhoihin menee?
onko tietoa ketä welhoihin menee?
Huhujen mukaan welhoissa miesten edustusjoukkue kuopattu ja organisaatio siirtänyt resurssit naisten puolelle