Pääkallo.fi

Huhumaa: Miesten F-liigan siirtohuhut ja vahvistetut siirrot kaudelle 2021-22

Status
Viestiketju on suljettu.

Säbantteri

Pallollisia puolustajia joukkue omasta mielestä kaipaisi lisää - hyökkäyspää käsittääkseni lopulta tulevalla kaudella astetta viimekautta kovempi.

Eli hyökkäykseen on tulossa vielä 1-2 hyökkääjää TOP-8 jengeistä. Muutenhan tuo viime vuotta kovempi hyökkäyspää ei oikein toteudu...
 
Viestejä
1,344
Eli hyökkäykseen on tulossa vielä 1-2 hyökkääjää TOP-8 jengeistä. Muutenhan tuo viime vuotta kovempi hyökkäyspää ei oikein toteudu...

Itse ynnäilen asioita vähän eri logiikalla mutta toivoisin lahtelaisena salibandyn seuraajana että tulisi pallollisesti eteviä puolustajia koska sillä saralla joukkue menetti huomattavasti enemmän.
 

Säbantteri

Itse ynnäilen asioita vähän eri logiikalla mutta toivoisin lahtelaisena salibandyn seuraajana että tulisi pallollisesti eteviä puolustajia koska sillä saralla joukkue menetti huomattavasti enemmän.

Itse ynnäilin, että Ailio lähti. Jotta hyökkäyspään voisi sanoa olla kovempi ensi kaudella, jonkun Ailiota kovemman on liityttävä joukkueeseen. Ok, leveyttä voi kyllä tulla muutenkin, mutta onko leveämpi sama kuin kovempi?
 
Viestejä
1,344
Itse ynnäilin, että Ailio lähti. Jotta hyökkäyspään voisi sanoa olla kovempi ensi kaudella, jonkun Ailiota kovemman on liityttävä joukkueeseen. Ok, leveyttä voi kyllä tulla muutenkin, mutta onko leveämpi sama kuin kovempi?

Niin, enää pitäisi määritellä sana "kovempi" kontekstissa "salibandyjoukkue".

Mahdoton tehtävä.

Ja kuten aiemmin mainittu, isommat ongelmat ehkä puolustuspäässä mikäli sinne ei pallollista osaamista saada lisää kahden tärkeän palasen (Mäkinen, Laitinen) lähdettyä.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
1,344
Itse ynnäilin, että Ailio lähti. Jotta hyökkäyspään voisi sanoa olla kovempi ensi kaudella, jonkun Ailiota kovemman on liityttävä joukkueeseen. Ok, leveyttä voi kyllä tulla muutenkin, mutta onko leveämpi sama kuin kovempi?

Tää on vähän niinkuin väittelisi itsensä kanssa ottaisiko mieluummin joukkueeseensa E.Salinin ja N.Salon vai S. Johanssonin. Varmaan riippuu mitä joukkue tarttee.
 

Säbantteri

Tää olisi mielenkiintoinen skenaario vai onko jo fakta. Toisaalta aika ahdasta penkin päässä jos Iljakin jatkaa. Kainulla tapa saada ulos hyvin tehoja kaikista rostereista Welhot ja TPS.

Tämähän on jo vahvistettu Krp:n toimesta. Kainulaisen piti lähteä ulkomaille. Ilmeisesti tämä kuvio on nyt jotenkin kaatunut. TPS:llä ei kuulemma ollut varaa pitää Kainulaista. Krp:n kassa näyttää olevan kunnossa, kun penkin takana on vara pitää yhtä nykyistä ja kahta entistä päävalmentajaa.
 
Viestejä
272
Tämähän on jo vahvistettu Krp:n toimesta. Kainulaisen piti lähteä ulkomaille. Ilmeisesti tämä kuvio on nyt jotenkin kaatunut. TPS:llä ei kuulemma ollut varaa pitää Kainulaista. Krp:n kassa näyttää olevan kunnossa, kun penkin takana on vara pitää yhtä nykyistä ja kahta entistä päävalmentajaa.
Hyvä kiinnitys KRP:n toimesta. Pidemmällä aikavälillä mitä aikoo Härmä vuoden päästä? Onkohan sapatit mielessä, kun hommia painettu aika paljon jo KRP:n kanssa vai uudet kuviot jo selvillä.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös