Siis varmasti TPS saa naarattua paikalliskilpailijalta, alasarjoista ja omista junnuista määrällisesti saman määrän pelaajia, kuin nyt on lähdössä. Kuinka kilpailukykyisen joukkueen se saa kokoon, uuden valmennuksen alaisena on sitten ihan eri juttu.Odotan kyllä suurella mielenkiinnolla ketä sieltä tulee ja jännä ettei kuitenkaan ole mitään huhuja kuulunut, vaikka täytyy olla kovan luokan pelimiehistä kyse jos vahvistuksina pidetään.
Ettei vain olisi kyse nimenomaan "vahvistuksista".
Varmasti pleijareiden jälkeen tulee lisätietojaKonkreettinen tieto olisi julkaistu sopimus? Huhumaan pointti lienee että ovat huhuja 🤔
Kyllä huhumaassa on paljon "huhuja", jotka myöskin tiedetään konkreettisesti olevan totta vaikka ne ei julkaistuja sopimuksia vielä olisikaan.Konkreettinen tieto olisi julkaistu sopimus? Huhumaan pointti lienee että ovat huhuja 🤔
= on vahvistamaton kiertävä väite, joka on ajankohtainen ja merkityksellinen niille ihmisille, jotka sitä levittävät. Vaikka huhun levittäjät itse uskovatkin huhun todenmukaisuuteen, siitä ei ole varmuutta.Kyllä huhumaassa on paljon "huhuja", jotka myöskin tiedetään konkreettisesti olevan totta vaikka ne ei julkaistuja sopimuksia vielä olisikaan.
Jos esim. pelaaja X kertoo itse joillekin yksityisesti a) lopettavansa tai b) siirtyvänsä johonkin toiseen seuraan, on se tieto, mahdollisesti hyvinkin suurelle joukolle ihmisiä, mutta täällä foorumilla se on huhu, kunnes se virallisesti julkaistaan.= on vahvistamaton kiertävä väite, joka on ajankohtainen ja merkityksellinen niille ihmisille, jotka sitä levittävät. Vaikka huhun levittäjät itse uskovatkin huhun todenmukaisuuteen, siitä ei ole varmuutta.
Eli puhutaan yhä huhusta.
Juu, kun itsekin totesit niin puhutaan yhä huhusta.Jos esim. pelaaja X kertoo itse joillekin yksityisesti a) lopettavansa tai b) siirtyvänsä johonkin toiseen seuraan, on se tieto, mahdollisesti hyvinkin suurelle joukolle ihmisiä, mutta täällä foorumilla se on huhu, kunnes se virallisesti julkaistaan.
....joka kuitenkin on varma tieto. 😀Juu, kun itsekin totesit niin puhutaan yhä huhusta.
....joka kuitenkin on varma tieto. 😀
Olisko Hirvisuo?Kello 15.00 TPS julkistamassa ilmeisesti loppukaudeksi jonkun vanhan pelaajan sopimuksen. Ei kai Hautaniemi sentään? Veikataan Janne Nurminen.
Siirtoaikahan päättyi jo kuukausi sitten. Ei toki intoa tarkastaa löytyykö kansainvälisten siirtojen listalta. Mutta voi olla toki myös Hirvisuo.Olisko Hirvisuo?
“Arto Kilponen, Arto Kilponen, takkinne odottaa ovensuun naulakossa.”Just kun ajattelin, ettei tuo kokoonpano voisi enää yhtään hullummaksi mennä...