Pääkallo.fi

Huhumaa: Miesten F-liigan siirtohuhut ja vahvistetut siirrot kaudelle 2025-26

No kuinkas monta peliä divaripojat kävi liigassa pelaamassa?

Keskimäärin lähinnä naurattaa nämä 100+km etäisyydellä tehtävät yhteistyösopimukset. Jos arki (harjoittelu) ei muutu niin aika ohueksi jää hyödyt.

Eiköhän se ajatus ole ollut siinä, että olisi se tie O2:sta liigaan ilman Happeeta siinä välissä.

Näkisin TPS:n olevan siinä kunnossa noin organisaatiotasolla, että siellä saa tapahtua jotain todella järisyttävää, jotta putoaisi playoff-paikoilta. Kyse ei ole siitä onko TPS lähellä voittaa mestaruutta vaan siitä, että onko lasbit ynnä muut jymyt niin hyviä, että kampeaisivat TPS:n edelle. Minusta eivät ole lähelläkään.
Ei Lasbin tarvitsekaan olla Tepsiä parempi riittää että pari muuta on. Näköpiirissä olevilla siirroilla Happee selkeästi edellä. Kun Tepsiä menettää ykkösmaalivahdin sekä kuusi pelaajaa joukkueen pistepörssin TOP-10 sekä vaihtaa valmennuksen, on se sellainen suolihuuhtelu, että on täysin mahdollista, että bottom-5 kaksi menee TPS:n ohi.

Ei Lasbin tarvitsekaan olla Tepsiä parempi riittää että pari muuta on. Näköpiirissä olevilla siirroilla Happee selkeästi edellä. Kun Tepsiä menettää ykkösmaalivahdin sekä kuusi pelaajaa joukkueen pistepörssin TOP-10 sekä vaihtaa valmennuksen, on se sellainen suolihuuhtelu, että on täysin mahdollista, että bottom-5 kaksi menee TPS:n ohi.
Se että Happee menee edelle ei tee Tepsistä sarjapaikastaan taistelevaa nippua.

Olen valmis lyömään jo nyt vetoa sen puolesta, että TPS menee heittämällä playoffeihin.

Minä en ole kuullut _MITÄÄN_ sellaista tuolta pohjaviisikolta, että vahvistuksia tulisi ovista ja ikkunoista. Juuri uutisoitiin tsekkien joukkopako ErVistä.

Viimeksi muokattu:
Ai, siellä edellinen kommentoija olikin puhunut sarjapaikasta. Itse vastasin kommenttiisi koskien play-off paikkoja. Siitä samaa mieltä, että ei TPS:n tarvitse olla huolissaan sarjapaikasta, pleijaripaikasta kylläkin.
En minä jaksa uskoa siihenkään, että TPS putoaa playoffeista pois.

Listaatko ihan lyhyesti merkittävät vahvistukset, joita tämä ErVi-FBC-Jymy-LASB-OLS viisikko on saamassa. Toki sillä näkökulmalla, että eivät vain korvaa lähtijöitä, vaan nimenomaan vahvistavat?

Se ero TPS:n ja playoffeista putoamisen välillä oli 31 pistettä tällä kaudella. Tepsiltä saa pudota melkein 50 % pisteistä ja se olisi silti hyvin lähellä playoff-viivaa.

Noin esimerkiksi ErViltä uutisoitiin juuri tsekkien joukkopako. Jymy menettää ykkösvahtinsa. FBC on ilmiömäinen peukaloiden pyörittelyssä. LASBilla on toki Pohjonen, mutta ei silläkään yksinään kuuhun mennä.

En minä jaksa uskoa siihenkään, että TPS putoaa playoffeista pois.

Listaatko ihan lyhyesti merkittävät vahvistukset, joita tämä ErVi-FBC-Jymy-LASB-OLS viisikko on saamassa. Toki sillä näkökulmalla, että eivät vain korvaa lähtijöitä, vaan nimenomaan vahvistavat?

Se ero TPS:n ja playoffeista putoamisen välillä oli 31 pistettä tällä kaudella. Tepsiltä saa pudota melkein 50 % pisteistä ja se olisi silti hyvin lähellä playoff-viivaa.

Noin esimerkiksi ErViltä uutisoitiin juuri tsekkien joukkopako. Jymy menettää ykkösvahtinsa. FBC on ilmiömäinen peukaloiden pyörittelyssä. LASBilla on toki Pohjonen, mutta ei silläkään yksinään kuuhun mennä.
Bottom-5 joukkueista mikään ei menetä ykkösmaalivahtia+ykköskenttää kokonaisuutena + 2-3 muuta kenttäpelaajaa.

Bottom-5 joukkueista mikään ei menetä ykkösmaalivahtia+ykköskenttää kokonaisuutena + 2-3 muuta kenttäpelaajaa.
Ei se riitä tuon eron kuromiseen, lähellekään. TPS:n jäljelle jäävistäkin pelaajista aika moni menisi heittämällä noiden pohjavitosen kokoonpanoihin.

Turhaa spekulointia, kun ei vielä edes tiedä mitkä seurat ko sarjaan osallistuvat ensi kaudella.
Jännä että otat tämän esille nyt, nelisen kuukautta ketjun avaamisen jälkeen.

Tylsää lätinää sivutolkulla. Voisiko joku edes läpällä vaikka keksiä jonkun siirtohuhun niin että mainitaan pelaaja joka siirtyy joukkueesta A joukkueeseen B? Tai sitten ylläpito voisi keksiä tähän ketjuun uuden otsikon.
Tämä. Aivan väärää keskustelua tällä sivulla.

Ilmoituksen kun saan tälle sivulle, olen aina innoissani. Nyt täällä on pelkkää paskanjauhantaa

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.