Pääkallo.fi

Huhumaa: Miesten Salibandyliigan siirtohuhut ja vahvistetut siirrot kaudelle 2019-20

Viestejä
507
Sallittakoon tämä yhden viestin off-topic, mutta hassua - vai olisiko oikea termi kuitenkin ironista? - on se, että yllä olevasta viestistä on samaa mieltä (näin tulkittakoon jos "tykätään") turhista kommenteista, mutta kuitenkin sitten alle jatkavat jollain Itella-hassuttelulla mitä voisi tulkita lisäarvottomaksi viestinnäksi täällä... ehkä joitain asioita katsotaan läpi sormien kun on kirjoittanut tarpeeksi monta viestiä / toimii palstan julkkiksena.

Sen verran ehkä kuitenkin vielä itse ketjun aiheeseen, että Koovee on tyhjenemässä A-junioreista eri seuroihin pirkanmaan alueella ja varsinkin Nokian KRP on ollut eritoten nk haaskalla.

Foorumin floodaajan viestit ovat mallia "too much information". Ketään ei kiinnosta eikä muita tarvitse rasittaa liiallisella henkilökohtaisuuksien paljastelulla. Ymmärrät varmaan, että se nyt vaan on ihmisille kiusallista, kuten moni muukin "paljastelu". Aivan eri asia kuin leukailla Itellasta tai kuvitteellinen passo-Lastikka tilanne Iittalan shellillä.
 
Viestejä
7,834
Foorumin floodaajan viestit ovat mallia "too much information". Ketään ei kiinnosta eikä muita tarvitse rasittaa liiallisella henkilökohtaisuuksien paljastelulla. Ymmärrät varmaan, että se nyt vaan on ihmisille kiusallista, kuten moni muukin "paljastelu". Aivan eri asia kuin leukailla Itellasta tai kuvitteellinen passo-Lastikka tilanne Iittalan shellillä.

Yksi selvä ja merkittävä ero on se, että nuo huumorilla kirjoitetut viestit ovat pääosin sekä lauseen-parin viestejä että suoria vastauksia johonkin edeltävään.

Eräs nimeltämainitsematon henkilö täällä painaa "lähetä" suunnilleen joka kerta, kun piti painaa enteriä. Ja siellä on myös täysin erilainen käyttöliittymä kuin esim. minulla, kun "muokkaa"-nappula on hävinnyt jonnekin. Tuloksena sellaisia 10-15 viestin yksinpuheluita.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
139
Nyt syyllistyn siihen mistä itse kritisoin tuossa yllä, mutta sallittakoon tämä viimeinen ei-keskusteluun-liittyvä-viesti.

Kritiikkini keihäänkärki on edelleen mitä vanha kansa kutsuisi sanonnalla: pata kattilaa soimaa.

Niin kuten totesin, niin lisäarvottomia viestejä on monenlaisia: on niitä jonka sisältö on suoraan puppugeneraattorista, puhdasta trollausta ja sitten on näin "hassuja" viestejä. Jälkimmäisiä katsotaan useimmin läpi sormien varsinkin jos niitä suoltaa sellainen joka on muodostunut palstajulkkikseksi... mikä status on taasen syntynyt, että on lukumäärällisesti kirjoittanut "paljon" - jonka moni saattaa tulkita "aktiivisuudeksi".

Siinä missä demarit ja persut kuvittelevat rahojen tulevan taikaseinästä, niin nykynuoriso ei ymmärrä mitä "lähetä-napin painaminen" tarkoittaa konkreettisesti ja kuvittelevat bittiavaruuden olevat rajaton resurssi jossa voi loputtomasti tuottaa sisältöä ja "sisältöä" ymmärtämättä, että tällä on vaikutuksia realimaailmaan... mm keskustelupalstojen serverikapasiteetti ei ole rajatonta - unohtamatta sitä tärketinä, että tätäkin palstaa ylläpidetään ja moderoidaan vapaaehtoisvoimin. Mutta tästähän ei tarvitse murehtia, kun kaikki on "ilmaista".

Näin... tämäkin viesti kuormittaa/syö jostain kapasiteettiä, jonka joku sitten maksaa rahalliseseti että ajallisesti... mutta minä sentään ymmärrän tämän realiteeetin.

5 viestiä Itellaa vs 600 viestiä jotain muuta = pata kattilaa soimaa. Kyllä Reija sentään tietää ja ymmärtää.
 
Viestejä
482
Mutta asiaan - keiden mielenkiintoisten mahdollisten siirtyjien asiat ovat vielä auki? Näitähän on varmaan satoja mutta nimenomaan mielenkiintoiset / merkittävät?
 
Viestejä
720
Mutta asiaan - keiden mielenkiintoisten mahdollisten siirtyjien asiat ovat vielä auki? Näitähän on varmaan satoja mutta nimenomaan mielenkiintoiset / merkittävät?

Eero Kososen osoite, pelaako Pyry Luukkonen vielä ensi kaudella, mitä tekee Nico Jonaeson. Onhan tuolla ErVin lähtijä huhuissa myös Mikael Lax ja Janne Hyvönen mielenkiintoisia nimiä. Nuo nyt ainakin.
 
Viestejä
712
Eipä itsekään olisi aikanaan uskonut että noin menee. Tuskin nykyisetkään juniorit tuota haluaisivat. En minäkään tuollaista haluaisi kertoa vaan mieluummin muuta. Noin vaan mennyt niin mikäs teet. Jos toisin olisi mennyt sitten toiset jutut tai pelaisin vieläkin esim.
 

FBI

Viestejä
181
Lastikka on kyllä aivan top 3 pelaaja kun pallo on omalla joukkueella. Tulee nähtyä hienoja pyörityksiä koko kauden.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Viestejä
7,834
Lastikka on kyllä aivan top 3 pelaaja kun pallo on omalla joukkueella. Tulee nähtyä hienoja pyörityksiä koko kauden.

Mielenkiintoista nähdä, miten Lastikka pärjää pitkässä sarjassa, kun ei tarvitse/saa olla joukkueen selvä ykköstähti.
 
Viestejä
14
Mitähä qwerty sekoilet?
Eipä itsekään olisi aikanaan uskonut että noin menee. Tuskin nykyisetkään juniorit tuota haluaisivat. En minäkään tuollaista haluaisi kertoa vaan mieluummin muuta. Noin vaan mennyt niin mikäs teet. Jos toisin olisi mennyt sitten toiset jutut tai pelaisin vieläkin esim.
 
Viestejä
712
Kyllä olen avannut siirtoja ja niiden taustoja ja miten vaikka joku jää huhuksi eli ei toteudu vaikka yritystä olisi. Kyllä minullakin vaikka tuo esimerkki ei onnistunut, tuntuu että aina esim. taloyhtiöissä kuin ihmiset tietäisivät tästä taustasta vaikka itse en puhunut. Samoin pelaajia voi välillä ilmestyä lähelleni outoihinkin paikkoihin ja tietysti nyt facebook kaveripyyntöjä salibandy lajiväeltä. Eli edelleen halutessani varmaan jotain järjestyisi tai sitten ei.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,585
Eräs nimeltämainitsematon henkilö täällä painaa "lähetä" suunnilleen joka kerta, kun piti painaa enteriä. Ja siellä on myös täysin erilainen käyttöliittymä kuin esim. minulla, kun "muokkaa"-nappula on hävinnyt jonnekin. Tuloksena sellaisia 10-15 viestin yksinpuheluita.
Itse olen painanut tämän nimeltämainitsemattoman kaverin kohdalla älä huomio-nappia jo aikapäiviä sitten ja nämä yksipuhelut eivät haittaa pätkääkään, jos muut eivät ala keskustelemaan tämän nimeltämainitsemattoan kaverin kanssa tai kommentoimaan hänen jorinoitaan.
 
Viestejä
712
Niin Artohan sai Oilersin juniori jutuista tosi pitkään puhua. Ehkä omat juttuni myös avaa juniorimaailmaa.
 
Viestejä
7,834
Itse olen painanut tämän nimeltämainitsemattoman kaverin kohdalla älä huomio-nappia jo aikapäiviä sitten ja nämä yksipuhelut eivät haittaa pätkääkään, jos muut eivät ala keskustelemaan tämän nimeltämainitsemattoan kaverin kanssa tai kommentoimaan hänen jorinoitaan.

Sama. Siitä johtui myös se viikon takainen vastaukseni ei-minulle-suunnattuun kysymykseen, kun siinä ei minulle näkynyt sitä lainausta ja oma viestini näkyi juuri edellisenä.
 
Viestejä
712
Näyttää tuo minun asia liian aralta vieläkin, vaikka aikaa mennyt. Ei siinä mitään urheilun pitääkin tunnetta herättää. Keskitytään nyt vaikka tulevaan miten muille käy ja innostunko vaikka itsekin vielä. Classic hyvin hoiti Lastikan siirron ja varmaan osaamista myös häntä hyödyntää ensi kauden peleissä.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös