mielestäni eilen instastoryssa oli maininta jatkosopimuksesta
Tästä olisi mukava saada joku linkki. Itse en osaa Instagramia käyttää yhtään, niin ei harmainta aavistusta miten noita kaivetaan sieltä.
mielestäni eilen instastoryssa oli maininta jatkosopimuksesta
Nyt on Oilersilla joukkue jolla voi tosissaan tavoitella mestaruutta seuraavan kolmen kauden aikana. Edellyttäen, että joukkue pysyy kasassa ja johdolla riittää kärsivällisyys samalla ryhmällä yrittämiseen. Suuri ongelma on Mahoneyn mainitsema johtavan pelaajan puute. Se on ollut öljymiehille leimaavaa jo useiden vuosien ajan ja päättyneellä kaudella oli jo viitteitä ongelman ratkeamisessa kun Pfitzner paluullaan toi ryhtiä ryhmään. Turhaa on Luukkosen yrittää johtaa jos pelaajistossa ei ole selkeää johtopelaajaa esimerkillään eteenpäin viemiseen. Jonkun täytyy sanoa nyt jätkät turpa kiinni ja tekemään.
Tälläinen on ollut Oilersilla instastoryssä.
Joko minä en osaa lukea tai sitten tuossa ei puhuta jatkosopimuksesta mitään.
Ei tuo nyt paljoa arvailujen varaan jätä. Tuskin tuollaista julkaistaisiin, jos olis vaihtamassa maisemaa.
Ja elokuulle on jo lyöty lukkoon JKainulaisen Oilers-junnuleiri. Eri asia toteutuuko koronan vuoksi, mutta tuskin jotain leiriä alettaisi järjestämään seurassa lopettavan pelaajan kanssa.
Milloin se leiri on sovittu? Onko siinä mahdollisesti oletettu joku jatkosopimus?
Voidaan joku veto ottaa tietysti Justuksen jatkosta Oilersissa. Saat päättää panoksen.
eN vÄiTä EtTeI jAtKa
Kyllä minä olen aika monen muun pelaajan jatkosopimuksista lukenut täältä.
Niin. Lähtijöiden listalla tarkoitan tietysti tuota huhupuolta.
Eli et väitä, että J. Kainulainen olisi lähtemässä, mutta sinusta ei myöskään tilanne vaikuta siltä, että hän olisi jäämässä. 😆. Mielenkiintoista... Ok, antaa olla 😊
En tiedä muista, mutta itse lukisin mieluummin siirtohuhuja kuin tätä Arton jankutusta.
Ei nämä ole toisiaan poissulkevia. Oleellista tässä nyt joka tapauksessa on, että
1) Mitään ei ole tiedotettu.
2) Sopimus on ollut päättymässä tähän kauteen.
Ei tämä minusta vaikuta sen enempää siltä, että olisi lähtemässä kuin siltä, että olisi jäämässäkään.