Pääkallo.fi

Huhumaa: Naisten F-liigan siirtohuhut ja vahvistetut siirrot kaudelle 2021-22

Viestejä
10
Moikka! Ennen kuin ryhdytään spekuloimaan enemmän tai vähemmän ilkeämielisesti, hyvä tuoda esille, että keskustelimme Meri-Helmin kanssa pelaamisesta ja opiskelemisesta Turussa jo vuosi sitten keväällä. Tuolloin ei opiskelupaikka auennut, nyt aukesi.

Hyvää sählykesää,

Perttu, TPS
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
137
Onhan nämä kuviot varmasti jo kauan aikaa tiedossa. Luulisi Pron pitävän kiinni tuon tason tähdistä, kumma kun eivät osaa pelata korttejaan oikein. Onneksi pärjäävät joka vuosi neljän parhaan joukkoon, oli kokoonpano mikä hyvänsä.

Edit:
Kannattaa myös muistaa, että elämä jatkuu sählyuran jälkeen. Mun mielestä Mersu operoi seuraavan kauden ”best of both worlds” -taktiikalla. Tulevaisuutta rakennetaan opiskelujen kautta ja samalla pysyy erinomainen taso ja ovet auki säbän suhteen. Toivottavasti jaksaa paahtaa samalla kehityskäyrällä, ollut ilo seurata Höynälän peliä!
 
Viestejä
235
Toki Helsingin korkeakouluihin on vaikea päästä ja Turun pisterajat alhaisemmat. Oulussakin on alhaiset pisterajat. Jokainen pelaaja tietenkin tekee omalta kannaltaan parhaat ratkaisut. Ehkä Pron kannattaa pitää Saarikoski vähän aikaa valmentajana, eikä sortua näihin jees miehiin. Sitä kannattaa miettiä onko Pron mestaruudet jotenkin ratkenneet siirtyneiden pelaajien onnistumisiin vai pelaako ratkaisijat edelleenkin Prossa.
 
Viestejä
133
Elisa Virtanen nähty treenaamassa Blue Foxin kanssa. Pelasi viime kaudella FBC Remixissä 1.Divaria ennen kuin kausi laitettiin poikki.
 
Viestejä
235
Ei mitään patoutumia Vilanderia kohtaan, mutta eiköhän tämä ole selvää pässinlihaa, mitä tässä on junailtu. Onneksi ei enää tarvitse seurata liigaa tai majua kuin sivusilmällä 😎
 
Viestejä
235
No voi hyvää päivää - mieluinen valmentaja ja siitä matkaan mukaan. Joku Leminen - pro-ikoni, miten ihmeessä olisi vaihtanut, jossei olisi luvattu majupaikkaa. Missä puskassa sinä gorilla nukut? Eihän tässä tarvi kummosiakaan älynlahjoja käyttää. Joo Mersu varmastikin haluaa isompaa roolia ja pallollisempaa pelipaikkaa, mutta ONNEA vain Tepsin runkopelaajille, kun peliaikaa on pakko antaa.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
137
Jaa. Kyllähän Leminen oli jo majuringissä, ennen kuin lähti yhtään mihinkään. Ja ymmärrän kyllä pelaajien halun vaihtaa seuraa, Prohan on junnannut samalla pelitavalla nyt toistakymmentä vuotta. Ankeaahan se olisi pelata jossain maalaiskylässä koko ura. Aika paksuja syytöksiä, että jollekin olisi mitään varmoja majupaikkoja luvattu siirtojen myötä. Ja tepsissä toivottavasti toteutuu se, että parhaat pelaa. Heillähän on ollut 2 kenttää monta kautta, tuskin tuolla rosterilla lähtevät jatkamaan sillä linjalla. Hyvä vaan, että saavat sinne kilpailua, Tepsillä on helkkarin hyviä yksilöitä, mutta liian vähän. Ennen kuin nyt.
 
Viestejä
9
Ottamatta kantaa Pro-TPS-maju kuvioihin, mutta joku yllä kommentoi että Hesan kouluihin on vaikea päästä.... no jos joku menee opiskelemaan Turkuun ja hänellä on kai kaikki oikeus siihen ilman että aletaan speluloimaan sisäpiirin sopimuksia tai muuta. Kyse on kuitenkin nuoren omasta elämästä ja he tekevät itse valintansa.
Ei hyvää päivää teidän keskusteluiden. Jokainen pelaaja kai loppujen lopuksi itse tekee päätöksensä siitä mitä tarjolla on. Se ei ole pois keneltäkään muulta. Voihan muut tehdä työtä enemmän ja saada mahdollisuuksia....
Tsemppiä kaikille kauden tulevia haasteita ajatellen. Varsinkin pelaajille. Tehkää sitä mistä tykkäätte, Pelatkaa ja nauttikaa siitä. Antakaa muiden politikoida ja säätää rauhassa.
 
Viestejä
214
Ottamatta kantaa Pro-TPS-maju kuvioihin, mutta joku yllä kommentoi että Hesan kouluihin on vaikea päästä.... no jos joku menee opiskelemaan Turkuun ja hänellä on kai kaikki oikeus siihen ilman että aletaan speluloimaan sisäpiirin sopimuksia tai muuta. Kyse on kuitenkin nuoren omasta elämästä ja he tekevät itse valintansa.
Ei hyvää päivää teidän keskusteluiden. Jokainen pelaaja kai loppujen lopuksi itse tekee päätöksensä siitä mitä tarjolla on. Se ei ole pois keneltäkään muulta. Voihan muut tehdä työtä enemmän ja saada mahdollisuuksia....
Tsemppiä kaikille kauden tulevia haasteita ajatellen. Varsinkin pelaajille. Tehkää sitä mistä tykkäätte, Pelatkaa ja nauttikaa siitä. Antakaa muiden politikoida ja säätää rauhassa.

Juurikin näin pelaajat tekevät itse päätöksensä ja se osoittaa jo ammattimaisuutta, että pystyy pohtimaan jatkoansa ja uskaltaa lähteä merta edemmäs uusille tuulille.

Mersun viime kausi meni pelatessa, ehkä liigan top 6 joukkueiden heikko tasoisimman laiturin kanssa jos noin pelillisesti ajatellaan toki suoraviivaisuutta löytyi ja tehojakin, mutta maajoukkuetason centterin rinnalle tarvitsee syötää oikeasti taitavia pelaajia.


tämä @Kaviaari edustaa minulle juuri sitä vanhaa proolaisuutta "grow up" ja nyt sitä päätä pois pensaasta ja avoimin mielin eteenpäin varmasti toivot kaikkea hyvää myös Mersulle.

Täältä kaikkea hyvää niin mersulle , kuin proon porukallekin.
 
Viestejä
235
Jokaisella pelaajalla on luonnollisesti vapaus päättää missä pelaa. Ja siihen maalaispitäjään sen verran kommenttia, että uljas Turun (jonka kai turkulaisten mielestä pitäisi olla Suomen pääkaupunki) tepsukat oli pudotusuhan alla ja nurmijärveläisen sb pro moninkertainen Suomen mestari, niin sanoisin, että happamia nuo pihlajanmarjat 😂 Katsotaan miten turkulaiset ensi kaudella näyttää, kun rummut ovat niin kovasti soineet!
 
Viestejä
137
En mä nyt mistään sählystä puhunut kun viittasin tuohon maalaisuuteen. Puhuin nimenomaan tuosta muusta elämästä, tässä tapauksessa opiskelijaelämästä. Älä nyt ota noin nokkiisi, olen itse Pron kannattaja, mutta eihän se seura järin uudistu pl. Arkadia-halli. Ei tässä nyt ketään syytellä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
235
Olen ymmärtänyt että Leminen pelaisi matkapelajana. Mutta ihan sama. Miksi vaihtaisi johonkin putoajajoukkueeseen, jollei siitä olisi jotain bonusta luvassa. Veikkaan, että pro joutuu hetken uudistaa pelaajiaan, Tsemppiä peleihin ihan kaikille ensi kaudelle!
 
Viestejä
89
Tämähän on pitänyt sopia jo kevään yhteishakua ennen. Hupsista hain Turkuun - hupsista meninkin Tepsukoihin pelaamaan - hupsista Vilanderi valmentajaksi - ja ehkä Akista suunnitellaan seuraavaa maajoukkuevalmentajaa - Hupsis, hupsis.

Prossa varmaan muistellaan Vilanderia lämpimästi.
Pron tilanne onkin mielenkiintoinen. Mikäli Elina Kujala ja Jaana Lirkki lopettaa niin joukkueessa ei ole yhtään liigamitat täyttävää sentteriä.
 
Viestejä
280
Jokainen pelaaja tekee omat ratkaisunsa omista lähtökohdistaan (raha, rooli, opiskelut, perhetilanne tai joku muu syy) mutta...
Noin yleiseltä näkökannalta jos valmentaja on maajoukkueen valmentaja ja houkuttelee pelaajia sillä omaan seurajoukkueeseensa on se kyllä mielestäni aseman väärinkäyttöä ja kyseinen valmentaja pitäisi ulostaa maajoukkuetoiminnasta!
Tämä siis yleisenä mielipiteenä, en väitä että tässä tapauksessa olisi käytetty Maju-korttia. Ja vielä selvennyksenä en kannata kumpaakaan joukkuetta vaan seuraan naisten sarjaa puhtaasta mielenkiinnosta.
 
Viestejä
272
Tämän samankaltainen tilanne oli myös miesten maajoukkueessa, kun Kukkola siirtyi Erästä SSV:n riveihin. Amu sai samanlaisia syytöksiä (ei ollut ilmeistesti kuitenkaan aseman väärinkäyttöön syyllistynyt) ja lopulta jättäytyi maajoukkueen valmennusryhmästä pois.
 
Viestejä
9
nyt on siirtymässä 2 pelaajaa seurasta toiseen ja molemmat jo aktiivisina maju jutuissa myös ymmärtääkseni. Muut uudet ovat tulleet muuta kautta ja muista syistä eikä nuo kaksi muutakaan ole vahvistettu siitä mitä yllä syytellään....
Kylläpä on haloo tällaisesta asiasta.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös