Lähteitä? Aika kovaa hyökkäyskalustoa happeella jo, näinköhän Lasbin kapteeni ja miinusparoni mahtuisi pelaavaan kolmeen kentälliseen?![]()
Todennäköisesti poistumaa tulee hyökkäyskalustoonkin, mutta en nyt lähde spekuloimaan kun en tiedä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähteitä? Aika kovaa hyökkäyskalustoa happeella jo, näinköhän Lasbin kapteeni ja miinusparoni mahtuisi pelaavaan kolmeen kentälliseen?![]()
Kinnunen voisi olla todella kova hyökkäysvahvistus Lasbille, mutta jos huhut pitävät paikkaansa niin Happee vienyt kalan vedestä. Muuten Lasbi tarvitsisi kyllä kunnon sentteriä, jotta playoff-haaveet olisivat varteenotettavia.Eli LASB olisi sitten tähän mennessä
Ulos: Nivala, Koljonen
Sisään: Järvinen
Odotetaan nyt kuitenkin Koljosesta vahvistusta, mutta jos tähän jäisi, niin ei kovin paljoa kauempaa tarvitse etsiä syitä, miksi LASB on minusta bottom-6 joukkue siitä huolimatta että oli vuosi sitten playoffeissa.
Eli LASB olisi sitten tähän mennessä
Ulos: Nivala, Koljonen
Sisään: Järvinen
Odotetaan nyt kuitenkin Koljosesta vahvistusta, mutta jos tähän jäisi, niin ei kovin paljoa kauempaa tarvitse etsiä syitä, miksi LASB on minusta bottom-6 joukkue siitä huolimatta että oli vuosi sitten playoffeissa.
Näin se on.Eiks Aholalla ollut jo sopimus viime vuonna Krp:n kanssa mutta kun Karhut pelasi liigassa, niin jäi vuodeksi. Mutta sopimus edelleen voimassa? Huhu
On vai?Eikös se ole jatkossa bottom-4.
Nyt itseasiassa on muodostumassa sarjaan selkeästi top-4, middle-4 ja bottom-4.
On vai?
Itse näkisin, että ensi kaudella on aika selkeä top-5 (Classic, Krp, Oilers, TPS ja Happee)
Sitten on middle-4 eli Indians, SPV, OLS, ErVi.
Ja sitten jää bottom-3 eli LASB, Jymy ja nousija.
Nämä siis tämän hetkisten tietojen perusteella. Siirtomarkkinat sitten kertovat enemmän voimasuhteisesta.
Itse näkisin, että ensi kaudella on aika selkeä top-5 (Classic, Krp, Oilers, TPS ja Happee)...
Happeeta en itse laske top-4 jengiksi mutta ensikausihan sen näyttää...
Nuo top/bottom jaot ovat menneet päin seiniä jo ihan siitä lähtien kun niistä on keskusteltu. Sovitaanko että puhutaan vain top-12 joukkueista?
KrpEemil Ukkonen on ilmoittanut instassa, että pelit happeessa on tältä erää pelattu ja siirtyy aidan toiselle puolelle.
Kyllä Happee on tällä hetkellä lähempänä on kärkeä kuin noita, jotka tappelee pudotuspelipaikoista.Happeeta en itse laske top-4 jengiksi mutta ensikausihan sen näyttää. Puolustajia varmaan jyväkylään hakusessa kovasti.
Joo, voidaan jättää listaukset. En itsekään ole niiden suuri faniSovitaanko, että top ja bottom keskustelut sitten muissa topiceissa ja pidetään tämä topic huhujen sekä siirtojen spekuloinnissa.![]()
Aika jännä tämä uusi trendi, että joukkueet (ensin Happee ja nyt Krp) esittelee ensi kauden hankintojaan jo ennen kuin kausi on loppunut. Markkinoinnin näkökulmasta mielestäni jopa ihmeellistä. Jos isot hankinnat julkaistaisiin kauden loputtua, niin siitä saisi näkyvyyttä niin somessa kuin paikallisessa sanomalehdessä. Nyt julkistus menee pudotuspelien ohessa vähän ohi.Nopeasti voi laskea 1+1 Ukkonen ilmoittaa ettei jatka Happeessa ja KRP julkaisee kaksi uutta hankintaa sunnuntaina. Pelaajaprofiili kuvassa myös vastaa Ukkosta. Kiinnostavaa on tuo toinen pelaaja. En ainakaan itse tuosta varjokuvasta tunnista kuka kyseessä. Ahola?
Aika jännä tämä uusi trendi, että joukkueet (ensin Happee ja nyt Krp) esittelee ensi kauden hankintojaan jo ennen kuin kausi on loppunut. Markkinoinnin näkökulmasta mielestäni jopa ihmeellistä. Jos isot hankinnat julkaistaisiin kauden loputtua, niin siitä saisi näkyvyyttä niin somessa kuin paikallisessa sanomalehdessä. Nyt julkistus menee pudotuspelien ohessa vähän ohi.
Toki en ole markkinoinnin ammattilainen ja kai tälle linjalle on perusteet.