Pääkallo.fi

Huhut kauden 2022-23 sopimuksista

Viestejä
86
Happeelle taas hyökkääjä, Teuvo Kinnunen. Pakkiosasto kaipaisi enemmänkin vahvistusta.

On hyvä olla laajuutta. Viime vuosina jäänyt aika vajaaksi. Toki pakkiosastoon tarvitaan lisää.

Kinnunen Siekkinen Sipronen
Salmi Kotovaara Manninen
Minkkinen Heiska Laiti
Heikkinen

Junkkarinen Pylväläinen
Suhanto Viitala
Seppälä Aarela
 
Viestejä
101
Viestejä
86
Meinaatko että happee hankki Koljosen mehupojaks?

Hehheh! Joo, tosiaan meinasin, että pelaisi Steamersin rosterissa.

Ei vaan, hyvä huomio sulta, kiitos paljon siitä.

Näyttää hyökkäys hyvältä kyllä Happeella. Niko Laitin suunta taitaa olla vielä epäselvä. En ainakaan muista nyt nähneeni sopimusta. Mutta ainakin yksi hyvä runkopakki tarvitaan ja maalivahtien tilanne ei ole ainakaan minulle selvä.
 
Viestejä
46
Hehheh! Joo, tosiaan meinasin, että pelaisi Steamersin rosterissa.

Ei vaan, hyvä huomio sulta, kiitos paljon siitä.

Näyttää hyökkäys hyvältä kyllä Happeella. Niko Laitin suunta taitaa olla vielä epäselvä. En ainakaan muista nyt nähneeni sopimusta. Mutta ainakin yksi hyvä runkopakki tarvitaan ja maalivahtien tilanne ei ole ainakaan minulle selvä.
Korjatkaa jos oon väärässä, mutta eikö Salmi ja Laiti kaksikko molemmat lähteneet Jyväskylään opintojen perässä? Tälläinen kuva mulle jäänyt.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Viestejä
42
Kovasti kyllä kiinnostaa nähdä mitä Nico Jonaesonin suhteen tapahtuu. Rantala näyttänyt että voi pelata keskellä Ahola tuotu sisään (tuskin kolmossentteriksi). Jonaeson kuitenkin vahvistus lähes kelle tahansa ollessaan formissa (pl. Classic, en näe siinä sabluunassa) .
 
Viestejä
86
Kovasti kyllä kiinnostaa nähdä mitä Nico Jonaesonin suhteen tapahtuu. Rantala näyttänyt että voi pelata keskellä Ahola tuotu sisään (tuskin kolmossentteriksi). Jonaeson kuitenkin vahvistus lähes kelle tahansa ollessaan formissa (pl. Classic, en näe siinä sabluunassa) .

Ei kun vaan tänne Ateenaan. 😃
Pinkka on kunnossa täällä, näköjään.
 
Viestejä
42
Ei kun vaan tänne Ateenaan. 😃
Pinkka on kunnossa täällä, näköjään.
Jos nyt ruvetaan värjäämään isolla pensselillä niin jos pinkkaa todella vielä on muitten hankintojen päälle niin on Sipronen ja Jonaeson muistaakseni ollut hyvä tutkapari joskus...
 
Viestejä
86
No sitten en usko että kumpikaan liikahtaisi ainakaan näin ensimmäisen vuoden opintojen jälkeen vielä. Toki koskaan ei tiedä :)

Salmella vielä 1 vuosi jäljellä viime keväänä solmittua 2 vuoden sopimusta. Laiti on kysymysmerkki, mutta nyt on Happee saanut hyvin vahvistuksia. Laasosen tie vie varmaankin poispäin, koska tulijoita riittää.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös