Pääkallo.fi

Inssi-Divari 2022-23

Tarvitaanko Divarin peleille edelleen oman viikoittaisen keskusteluketjun?

  • Kyllä

  • Ei


Results are only viewable after voting.
Viestejä
1
ÄIF ei nyt kuitenkaan kovin kummoinen mittari ollut divari tasosta. Mukava nähdä kuitenkin uusia joukkueita pääsarja tasollakin.

Viimeisestä divari paikasta onkin sitten kunnon hegemonia sarja tulossa. Kaksi Itä-Uudenmaan joukkuetta vastakkain. Toivon että Loviisa sen viimeisen paikan lunastaa.
ÅIF kuitenkin divari tason joukkue, jota ei tule vähätellä! Konnat pelasi hyvin ja näytti, että he halusivat voittaa enemmän kuin åif. Tulevassa Loviisaan Tor - ÅIF sarjassa itse toivoisin sipoolaisten voittoa. Åiffilla kuitenkin ollut vaikea kausi kaikenkaikkiaan, joten saa nähdä kumpi vie. Veikkaukseni on ÅIF-Tor 2-1 ja Åiffin meritoituneet pelaajat ratkeisevat ottelusarjat Åiffin hyväksi.
 
Viestejä
42
ÅIF kuitenkin divari tason joukkue, jota ei tule vähätellä! Konnat pelasi hyvin ja näytti, että he halusivat voittaa enemmän kuin åif. Tulevassa Loviisaan Tor - ÅIF sarjassa itse toivoisin sipoolaisten voittoa. Åiffilla kuitenkin ollut vaikea kausi kaikenkaikkiaan, joten saa nähdä kumpi vie. Veikkaukseni on ÅIF-Tor 2-1 ja Åiffin meritoituneet pelaajat ratkeisevat ottelusarjat Åiffin hyväksi.

Tulee viihdyttävä sarja. Lähtökohtaisesti kummankaan joukkueen peli tuskin viihdyttää, mutta asetelmat kahden perinteikkään seuran välillä on varsin herkulliset.
 
Viestejä
631
ÅIF kuitenkin divari tason joukkue, jota ei tule vähätellä! Konnat pelasi hyvin ja näytti, että he halusivat voittaa enemmän kuin åif. Tulevassa Loviisaan Tor - ÅIF sarjassa itse toivoisin sipoolaisten voittoa. Åiffilla kuitenkin ollut vaikea kausi kaikenkaikkiaan, joten saa nähdä kumpi vie. Veikkaukseni on ÅIF-Tor 2-1 ja Åiffin meritoituneet pelaajat ratkeisevat ottelusarjat Åiffin hyväksi.
Luulen et Loviisa hoitaa
 
Viestejä
17
ÄIF ei nyt kuitenkaan kovin kummoinen mittari ollut divari tasosta. Mukava nähdä kuitenkin uusia joukkueita pääsarja tasollakin.

Viimeisestä divari paikasta onkin sitten kunnon hegemonia sarja tulossa. Kaksi Itä-Uudenmaan joukkuetta vastakkain. Toivon että Loviisa sen viimeisen paikan lunastaa.
Voittihan Aiffi muunmuassa Liminkaa ja Hawksia kaudella. Ei kuitenkaan siis mikään heittopussijoukkue
 
Viestejä
8
KooVee onnistunut kesän aikana kasaamaan yllättävän kovan jengin. Harkkapeli Turussa viikonloppuna osoitti joukueen tehokkuuden.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös