Mielenkiinnolla odotellaan huomista, kenet Ervi, M-Team ja FBC valitsevat. Nähdäänkö Ervi-Hawks vai Ervi-Karhut, veikkaan että jommankumman Ervi valitsee... veikkaan, että M-Team ei Karhuja valitse, jos Karhut ovat vapaana.
Helppoo kai se nyt on, kun on Tietäjä.Aikataulussa ollaan😅
Luulen et Ervi valitsee Hawks:n ja Mteam ottaa Salban ja Turku KarhutMielenkiinnolla odotellaan huomista, kenet Ervi, M-Team ja FBC valitsevat. Nähdäänkö Ervi-Hawks vai Ervi-Karhut, veikkaan että jommankumman Ervi valitsee... veikkaan, että M-Team ei Karhuja valitse, jos Karhut ovat vapaana.
Ja SaiPa vs Lnm?Luulen et Ervi valitsee Hawks:n ja Mteam ottaa Salban ja Turku Karhut
Veikkaan samaa muuten, mut M-team voisi ottaa Salban...Oma veikkaus:
Ervi-Hawks
Mteam-Karhut
Fbc-Salba
Lnm-Saipa
Ja näin ne menikinLuulen et Ervi valitsee Hawks:n ja Mteam ottaa Salban ja Turku Karhut
Tervetuloa. Mukava saada tänne divariin entisiä liigalaisia.Kiitos ryhmään pääsystä.
Saat jatkossa aika monta pelaajaa nostaa esille jos kriteerit ovat nopea ja hyvä kulmaväännöissäPakko kyllä nostaa Saipasta Aatu Lavikka, nopeahko pelaaja ketä ei kannata haastaa jalalla, eikä myöskään kannata ulkonäön antaa hämätä on todella kovaluu kulmaväännöissäkin.
Mikä ihme sinulla on Kooveeta vastaan, kun joka keskustelussa pitää seuraa dissata? Mene itse ja näytä kuinka asiat pitää tehdä, jos kerran osaat paremmin 😉Koovee on onnistunut tappamaan kaikki juniorijoukkueensa, naisten joukkueen ja nyt onnistuivat saamaan myös edustuksen ulos Divarin pleijareista. Vahvaa tekemistä.
"Yhdessä enemmän", vai miten se meni?