Pääkallo.fi

Krister Savonen siirtyy Sveitsin liigaan!

Viestejä
139
Minun viestimäärä täällä keskusteluissa ainakin vielä vaatimaton Arto 1371 ja Mahoneykin 671.

Foorumeille kun postaa, niin siinä on aika suuri mahdollisuus, että joku on eri mieltä..mites sellainen vaihtoehto, että pyydät avaamaan sellaisen otsikon, kun "qwertyn pohdinnat". Olet selvästi (lievästi sanottuna) hengeen ja vereen salibandymies mutta uimavalvonta-asiat vois postata jonnekin yleiseen keskusteluun.
 
Viestejä
7,834
Foorumeille kun postaa, niin siinä on aika suuri mahdollisuus, että joku on eri mieltä..mites sellainen vaihtoehto, että pyydät avaamaan sellaisen otsikon, kun "qwertyn pohdinnat". Olet selvästi (lievästi sanottuna) hengeen ja vereen salibandymies mutta uimavalvonta-asiat vois postata jonnekin yleiseen keskusteluun.

Onhan siellä muutakin sanottavaa ollut, kuten nyt vaikka
Nyt ainakin vaimon kanssa nhl katson.
joka kertoo mielestäni varsin tyhjentävästi kaiken oleellisen Savosen Sveitsin-siirtoon liittyen.
 
Viestejä
712
Eiköhän nyt olisi kaikkien aika keskittyä omiin keskusteluihin. Itse Arto ja Mahoney tulivat eilen illalla näitä omia juttujaan tänne postaamaan. Siinä varmaan minäkin vaan jotain vastailin ohi aiheen tai jotain ulkomaan peliin liittyvää eri lajista tosin. Ainakaan ylläpidon en ole huomannut minun viesteihin puuttuneen.
 

Mahoney

Tsemiä vaan qwertylle valitsemallaan tiellä. Mun jutut oli tosiaan yksi lause ja yksi viesti, ei monikossa. Muut nimimerkit pohti vähän enemmän ja ihan asiaa noista offtopiccien määrästä. En kyllä tarkoituksella lähde ketään dissaamaan, mutta oikeasti rajansa kaikella. Artolla on paljon viestejä ja varmaan mullakin, mutta ei nyt yksipuheluita.
 
Viestejä
712
Minä en ainakaan toisia lähde arvostelemaan tietoisesti ja näin sekoittamaan näitä ketjuja. Ehkä jos peliin näitä miettii olisiko nämä 2 minuuttisen arvoisia ainakin jos jatkuva väärä pelitapa. Tai jos treeneissä ym. ehkä minut haluttu tiputtaa kokoonpanosta. Jos fanit niin sitten oma peli vaan ei kulkenut ja lokaa siksi tulee.
 
Viestejä
712
Kyllä vasta kuulin, eräästäkin joka ilmastonmuutoksesta huolissaan ja joku toinen oli tullut sanomaan ettei ole ilmastonmuutosta ja siitä välit huonoksi. Minä uskon noiden maajoukkueketjujen tässä nyt tehneen vastaavan jutun, vaikka sitä ei suoraan sanota. Se voi olla arka aihe salibandyssa.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Viestejä
712
Olisiko kotimaassa pelaaminen rasittanut ilmastoa vähemmän? Riippuu lisääntyykö lentomatkustaminen jos välillä kotimaassa käy.
 
Viestejä
507
Ketjun laajuus 128 viestiä joista 55 viestiä (43%) qwerty.
Olisiko kotimaassa pelaaminen rasittanut ilmastoa vähemmän? Riippuu lisääntyykö lentomatkustaminen jos välillä kotimaassa käy.
Eli aiheen vierestä lätinää ja floodaamista ei vaan pysty lopettamaan?
Odottamaan jäämme pystyykö aikuinen mies ottamaan lakin käteen ja kritiikin vastaan kun sille aihetta on...
 
Viestejä
712
Iltasanomissa oli Lasse Lehtisen kolumni nettikirjoittelusta. Siinä taisi lukea, että jos ulkopuolinen tulee mukaan keskusteluun hänet helposti halutaan pois, niin vahva yhteisö näissä on ilmeisesti.
 
Viestejä
712
Ilmeisesti tuossa ilmastomuutos asiassakin käynyt samoin kuin minulle nyt täällä. Kolumnissa sanottiin että muut voi esittää loukkaantuneita ym. jotta yksi saadaan pois.
 
Viestejä
712
Ja kuulemma muilta juuri ohjeita tulee jne. Jokatapauksessa tämä oli minulle kokeilu ja erittäin mielenkiintoinen varsinkin tämän viimeisen tilanteen takia. Ehkä nyt osaan varoa näihin tuloa. Ja olla asiantuntija jos joku näitä miettii eli varmaan varoitan kannattaako.
 
Viestejä
397
Ketjun laajuus 128 viestiä joista 55 viestiä (43%) qwerty.

Eli aiheen vierestä lätinää ja floodaamista ei vaan pysty lopettamaan?
Odottamaan jäämme pystyykö aikuinen mies ottamaan lakin käteen ja kritiikin vastaan kun sille aihetta on...

Eiköhän tässä ole jonkun sortin trolli kyseessä, kukaan muuten tuskin tällaista yksinpuhelutajunnanvirtaa sotkisi ympäri palstaa. Moni ketju menee ihan lukukelvottomaksi ja pilalle tämän yhden tyypin takia. Ylläpito voisi pikkuhiljaa heräillä. Jatkuva yhden nimimerkin offtopic-floodaus ei edistä tätä palstan keskustelukulttuurin synnyttämistä mitenkään, päinvastoin.

Ja jos kyseessä ei ole trolli, niin hienoa, että juttua ja tajunnanvirtaa riittää, mutta varmaan voisi tosiaan perustaa sen oman "qwertyn pohdinnat" -ketjun, johon näitä omia pyöräilylenkki- ja ilmastonmuutosjuttujaan voisi laittaa niin paljon kuin haluaa.
 
Viestejä
712
Kyllä tuossa kolumnissa oli juttu että muut voi yhden yrittää survoa syvimpään suonsilmukkeeseen näissä keskusteluissa.
 
Viestejä
462
Toisaalta, jos jonkun nimimerkin viestit ei kiinnosta, nuo klikkaa nimimerkkiä ja sieltä älä huomio-nappia. Suosittelen lämpimästi :)

Kappas vaan tuohan toimii (y)

Toisaalta huomio-nappula voi myös antaa selityksen miksei omat kommentit sytytä yleisöä :unsure:

Ettei viesti mene ihan ihan otsikon ulkopuolelle, niin menestystä Kristerille Sveitsin reissulle. Selvästi siellä panostetaan nyt pelaajien laatuun määrän sijasta
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös