Pääkallo.fi

Krister Savonen siirtyy Sveitsin liigaan!

Viestejä
712
Jos nyt tälle kaudelle viimeisen viestin laitan, kun kokeilin keskustelupalstaa, niin tässä fiktiivisessä joukkueessa vähän havainnollistin millaista kokoaminen on. Nythän apuvalmentajana oli Säbäntteri pakkivalinnoissa. En oikeasti alkaisi muuttamaan eli Koski jäisi näihin fiktiivisiin valintoihin. Minusta muuten siihen sitten pitäisi Pylsy laittaa laidalle ja Mika Kohonen keskelle, koska Pylsy pystyy laidalla olemaan. Jos tähän alkaisi voisi joku vaatia Kivilehtoa pakkeihin ja jos hänkin haluaa peliaikaa ja mitä jos joku Kukkolan ym. sitten alkuperäinen idea muuttuisi paljon ja voisi näitä piilokortteja tulla luonnostaan paljon. Tietenkin nyt ErVillä tässä kokoonpanossa jäi vähän se aiempi Spv:n rooli ehkä ihmetellä miksi pelaajia ei mahtunut kokoonpanoon. Tuossa kuitenkin esim. tämän kauden top4 joukkueet hyvin huomioitu ja seurakentällisiäkin mukana.
 
Viestejä
712
Aloin muistelemaan, että Petri Kettusen vaihto Nykkyyn meni oudosti ja oliko pelaajia sen takana huhuissa. Eli arvelen että Kettunen ehkä olisi alkanut uudistamaan ja taas Nykky ehkä silloisten ja nykyistenkin pelaajien takana? Nytkin mestaruus tuli, joten ehkä runko edelleen pysyy pienellä vaihtuvuudella, jos Nykyn ja nykyisten pelaajien kemiat isossa roolissa joukkueen rakentelussa?
 
Viestejä
712
Hyvä näissäkin muistaa että itse urheilu tärkeintä ja kun teet jonkin suorituksen ja saat hyvän olon ja tietenkin ravinto kivennäisvesi ym. Kaikki muu valinnat jne. bonusta jos pääset johonkin.
 
Viestejä
712
Näissäkin treeni jutuissa hyvä olla tietty maltti. Minäkin aloitin pelkällä pyöräilyllä nyt kokeilen uintia päälle. Seuraava haaste triatloni eli myös juoksu mukaan. Sitten voi kuntosalia. Tietenkin talvella vaikka hiihto jne. Nämä haasteita jos ei onnistu niin ainakin yrittänyt.
 
Viestejä
712
Jos nyt vaikka uintihaaste, niin olen joskus uimavalvojana ollut, että se tuttua ja oli meillä kuntosalikin käytössä missä voitiin treenata.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
7,836
No nyt on hyvä monologi menossa, pakko arvostaa. Siis siitä huolimatta, etten ymmärtänyt aihetta yhtään. Ilmeisesti Savonen siirtyy Sveitsiin uimavalvojaksi, mutta siitä eteenpäin jäi vähän hämäräksi.
 
Viestejä
712
Toisin sanoen vaikka maajoukkue ja treenaaminen liittyy siihen miten pääsee ulkomaille pelaamaan ja jos ne toimii monella se mahdollisuus.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
712
Minä yritän edustaa puhdasta urheilijaa ja kannattajaa. En lähde vaikka näissä edustamaan tiettyä seuraa ym. suuntaa vaikka siihenkin olisi varmasti mahdollisuus, jos haluaisin jotenkin hyötyä mitä täälläkin keskustelen sekin varmaan onnistuisi. Jos se joitakin häiritsee siitä olen pahoillani etten niin tee.
 
Viestejä
712
Onneksi nyt muutenkin lopetan täällä eli ei kovin hyvä fiilis tullut, kun pari muuta nimimerkkiä tulee arvostelemaan. Ehkä omasta kuntoilustakin meni fiilis nyt, mutta ehkä jonkun lenkin teen kuitenkin.
 
Viestejä
712
Tämä sama juttu esim. urheilijoilla, eli välillä pitää kritiikkiä kestää. Kyllä minäkin muistan joskus kun pelasin, niin välillä kun meni hyvin vaikka lähistön asukkaat hyvin suhtautui, jos taas ei senkin kyllä huomasi ja jopa kuuli tietyistä kommenteista.
 
Viestejä
712
Silloin kun meni hyvin muistelen että pihassani kun olin tiellä aidan toisella puolella olisi silloinen liigavalmentaja ajanut autolla hiljaa ja huutanut minulle hyvä ja nimeni. Eli tuollainenkin kyllä nostaa motivaatiota, sen sijaan jos olisi jotain negatiivistä kuullut.
 
Viestejä
1,585
Onneksi nyt muutenkin lopetan täällä eli ei kovin hyvä fiilis tullut, kun pari muuta nimimerkkiä tulee arvostelemaan. Ehkä omasta kuntoilustakin meni fiilis nyt, mutta ehkä jonkun lenkin teen kuitenkin.
Ei millään pahalla, mutta kritiikille on vähän aihettakin. Melkoista tajunnanvirtaa olet tänne suoltanut, joka ei liity pätkääkään Savoseen.
 
Viestejä
507
Joo, saisi alkaa riittämään jo yksinpuhelu ja asian vierestä länkyttäminen. Kaikenlainen floodaaminen nyt stoppiin jotta keskustelupalsta pysyisi laadukkaana. Ja moderaatio saisi kolata yksinpuhelijan viestit kaatopaikalle.
 
Viestejä
7,836
Joo, saisi alkaa riittämään jo yksinpuhelu ja asian vierestä länkyttäminen. Kaikenlainen floodaaminen nyt stoppiin jotta keskustelupalsta pysyisi laadukkaana. Ja moderaatio saisi kolata yksinpuhelijan viestit kaatopaikalle.

En minä nyt ihan näinkään tiukkaa linjaa ottaisi. Mutta jos joku kirjoittaa samaan ketjun 35 viestiä muutamaan päivään (joista ehkä 30 ilman mitään vastausta muilta), niin on se mielestäni liikaa. Varsinkin tosiaan, kun suunnilleen yksikään ei liity varsinaiseen aiheeseen yhtään mitenkään.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös