Pääkallo.fi

LASB 2020 - 2021

Siirsit maalitolppia sitten, kun minä olen koko ajan puhunut nimenomaan sisäpalloilulajeista johon mm salibandy kuuluu.
Sisällä pelataan. Itsekin tartut sananmuotoihin, joilla voit muuttaa sanomaa haluamaasi muotoon. Eikö ole inhottavaa? Aivan kuin sinä haluat määritellä ottelutapahtuma käsitteen haluamallasi tavalla, minä määrittelin sisäpalloilusarjan kuten halusin. Toisin sanoen minulle riitti, että pelataan sisällä. Ja näitä pelejä nyt aika monta kymmentä kauden aikana kuitenkin oli, joten ei se väärin ollut.

Joo tuota vissiin kokeiltiin muuta ongelmaksi tuli sama kun mitä NHL:n puolella:

Despite there being a designated home and away team in each playoff game, the NHL, NBC Sports Network and EA Sports came to the conclusion that it would be easier to have a neutral site game experience. That simply means that the crowd would be 50 percent cheering for the home squad and 50 percent cheering for the away team. It also makes EA Sports' job a lot easier.

Whatever the NFL does, the outcome will have a competitive impact. The absence of crowd noise in the stadium will make it easier for visiting offenses to operate. The use of artificial crowd noise will make it harder. And determining which team gets to use how much noise will be the hardest to define, and potentially to enforce.

Monia lajeja kyllä, mutta ei NFLää.
Kyllä pelataan. Kuten jo totesin, 5 stadionia on katettuja halleja, eli pelataan sisätiloissa. Tämän lisäksi 5 stadionilla on liikuteltava katto, joten säätilan heikentyessä niissä voi laittaa katon kiinni ja pelata sisällä. Sama asia, kuin väittäisit, ettei jalkapalloa pelata sisällä, kun mennään pelaamaan sisäpalloiluhalliin. Kannattaa ottaa asioista hieman enemmän selvää, koska et tiedä kaikkea.

Kannattaa ottaa asioista hieman enemmän selvää, koska et tiedä kaikkea.
Hassua, että koit tarpeen hyökätä minuun persoonana/nimimerkkinä. Tietääkseni en sanallakaan kohdistanut mitään kritiikkiä sinua kohtaan.

Kuten viestihistoriani osoittaa, niin minulle ei tuota mitään ongelmia olla väärässä - ei edes internetin keskustelupalstalla.

Menee todella pahasti ohi ketjun aiheen, mutta taas avainkohta tummettuna.
Sisällä pelataan silti. Halli on paljon isompi, voit kutsua sitä millä haluat, mutta loppujenlopuksi se on vain todella iso sisäpalloiluhalli. Näitä on myös meillä Suomessa, kannattaa käydä joskus tutustumassa.

Otteluita pelataan sisällä ja käytetään nauhalta tulevaa yleisöääntä. Voit yrittää kiertää asiaa miten haluat, mutta tätä faktaa et pysty nyt kumoamaan.

Toivottavasti nämä otettaisiin käyttöön jokaisessa Fliiga joukkueessa, sanoo liitto mitä vaan.

Toivottavasti nämä otettaisiin käyttöön jokaisessa Fliiga joukkueessa, sanoo liitto mitä vaan.
Itse taasen olen sitä mieltä, että jos haluaa muuttaa jotain asiaa niin olisi hyvä saada liitto mukaan osalliseksi muuttamaan sitä.

Itse taasen olen sitä mieltä, että jos haluaa muuttaa jotain asiaa niin olisi hyvä saada liitto mukaan osalliseksi muuttamaan sitä.
Toki, lähinnä ajatukseni oli, että liiton olisi vain pakko hyväksyä tämä, jos se olisi jokaisella joukkueella käytössä. Jos siis liitto ei muuten asiaa hyväksy. Toki minua ei haittaa, että liitto hyväksyisi tämän muutenkin.

Sisällä pelataan silti. Halli on paljon isompi, voit kutsua sitä millä haluat, mutta loppujenlopuksi se on vain todella iso sisäpalloiluhalli.
Myönnän, että sait minut harhautettua verbaaliharhauksella ja menin vanhan aikaiseen ja nostan käden ylös virheen merkiksi, että maailmasta löytyy mm. "sisäpalloilu"sarja jossa käytettään imuriin verrattavaa yleisöääntä.

Toki, lähinnä ajatukseni oli, että liiton olisi vain pakko hyväksyä tämä, jos se olisi jokaisella joukkueella käytössä.
Edelleenkin minusta tämä on hassu tapa lähteä hakemaan muutosta näkemälleen epäkohdalle.

p.s.

Hassua, että koit tarpeen hyökätä minuun persoonana/nimimerkkinä. Tietääkseni en sanallakaan kohdistanut mitään kritiikkiä sinua kohtaan.

Kuten viestihistoriani osoittaa, niin minulle ei tuota mitään ongelmia olla väärässä - ei edes internetin keskustelupalstalla.

Toki, lähinnä ajatukseni oli, että liiton olisi vain pakko hyväksyä tämä, jos se olisi jokaisella joukkueella käytössä. Jos siis liitto ei muuten asiaa hyväksy. Toki minua ei haittaa, että liitto hyväksyisi tämän muutenkin.
Kyllä! Kysytään pelaajilta mielipide ja sen pitää olla se mikä määrää! Ei säleverhojen takana piileskelevien, "ei ole sääntöjä, mutta mehän tehdään" liiton henkilöiden. Kerta aikaa on, laittakaa tulospalvelu kuntoon, älkääkä puuttuko turhiin asioihin. Toki jos pelaajat vastustavat, silloin ovat oikeassa...

Jep. Aika pitkälti niinkuin oikeissakin peleissä tapahtuu.
On siinä aika kuitenkin eroa. Ämyrit saa huutamaan napin painalluksella, yleisö käyttäytyy kollektiivisesti. Mitä tuumaisit vierasjoukkueen valmentajana, jos painan napin pohjaan puolen minuutin ajaksi juuri kun otatte aikalisän?

On siinä aika kuitenkin eroa. Ämyrit saa huutamaan napin painalluksella, yleisö käyttäytyy kollektiivisesti. Mitä tuumaisit vierasjoukkueen valmentajana, jos painan napin pohjaan puolen minuutin ajaksi juuri kun otatte aikalisän?
Eli liitto suuressa viisaudessaan kielsi homman asiattomana ennen kuin mitään asiatonta oli edes tapahtunut. Täähän on kuin Venäjällä. Rankaistaan ennen kuin on rikosta edes tehty. Harmi että kansainvälisesti muissa lajeissa osataan käyttää katsomoäänitteitä tilannetta tukevasti mutta Suomessa salibandyssa pilataan sekin. Ainakin Alakiventiellä se tiedettiin jo etukäteen.

Tässä tapauksessa ei olekaan simuloitu kollektiivisen yleisön reaktioita vaan faniryhmän kannustusta joka toimii tasan samalla logiikalla niin livenä kuin playbackkinä - rumpu pärisee kun kotijoukkeella on pallo. Volumetasot olleet melko varmasti alhaisemmat ainakin omaan korvaan nyt kuin mitä livenä.

Ei faniryhmä rummuta omien tai vieraiden aikalisien aikana joten sen kommentoin jätän omaan arvoonsa.

Huono päätös minusta. Ehkä faniryhmällä on soittoharjoitukset jatkossa viereisellä kentällä (<10m) ja mistä näkee LASBin hyökkäyspäädyn..😂

Huono päätös minunkin mielestä. Etenkin tällaisena aikana.
Ehkä liitossa on juuri mietitty, miten tuota olisi _mahdollista_ käyttää pienimuotoiseen häirintään. Vaikka kaikki onkin ollut Lahdessa asiallista. ☹

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.