Salibandyn Valencia sitten yllätti Barcelonan toistamiseen
Yksittäisessä pelissä voi käydä mitä vain ja nyt jos edes toisessa kahdesta käy "mitä vain", niin se on sillä selvä.Miten tuo ErVi voi olla noin surkea? Ei vielä tiputeta divariin mutta alkaa se jo mahdollista olla.
No höpö höpö mitään tarvii hävetä. Ervi oli ekassa pelissä, ainakin ajoittain, liminkalaisia parempi. Mutta minkäs teet että LNM on sen jälkeen ollut parempi.Hävetkää Ervi oikeasti.
Siis nimenomaan sitä pitääkin hävetä, että LNM on parempi. Ei sen kuulu olla parempi. Ei vaikka tätä kääntäisi miten.No höpö höpö mitään tarvii hävetä. Ervi oli ekassa pelissä, ainakin ajoittain, liminkalaisia parempi. Mutta minkäs teet että LNM on sen jälkeen ollut parempi.
Ihan hyvä toi Mäkelän viesti oli. Vai pitääkö aina heittää one-liner ettei ole säälittävä?Ton kommentin ois voinut jättää muotoon ”toivottavasti saadaan keskiviikkona mosa täyteen ja ääntä yleisöön” toi loppu on todella säälittävä. 🤦♂️
Hyvää analyysia toi oksetus. Oho, Indians hävis.Jos mulle tarkoitit, niin joo. Mä hengitän oikein hyvin. Oliko muuta?
Itselleni ainakin pitkälti aivan sama, onko ErVi kuinka kova P19 ja siitä alaspäin.
Ne luovutti P22 täysin oksettavasti ja tekevät hidasta kuolemaa Edarin kanssa.
No toki jos ajattelee että minkä kokoiset seurat on vastakkain, niin joo, David versus Goljat. Minun mielestäni enemmän saisivat hävetä fuusiota. Sen jälkeen on ollut alamäkeä ja liminkalaiset on nosteessa, niin ihan oikein olisi että Ervi hakisi vauhtia Ingenjöör-Divarista. Ite tarkoitin, että LNM on parempi nyt ja hieno tarina - Ervi alamäessä ja tarina on vähän surullinen. Ei Liminka ehkä kauaa Fliigassa pysyisi ja Ervi varmasti saisi edustusjoukkueen takaisin liigaan aikanaan.Siis nimenomaan sitä pitääkin hävetä, että LNM on parempi. Ei sen kuulu olla parempi. Ei vaikka tätä kääntäisi miten.
Salibandy tarvitsee tarinoita, koska ne luo kiinnostavuutta ja tuo yleisöä. Siksi minäkin olin illalla Mosalla.No toki jos ajattelee että minkä kokoiset seurat on vastakkain, niin joo, David versus Goljat. Minun mielestäni enemmän saisivat hävetä fuusiota. Sen jälkeen on ollut alamäkeä ja liminkalaiset on nosteessa, niin ihan oikein olisi että Ervi hakisi vauhtia Ingenjöör-Divarista. Ite tarkoitin, että LNM on parempi nyt ja hieno tarina - Ervi alamäessä ja tarina on vähän surullinen. Ei Liminka ehkä kauaa Fliigassa pysyisi ja Ervi varmasti saisi edustusjoukkueen takaisin liigaan aikanaan.
Täysin samaa mieltä. Onneksi eivät kuitenkan päässeet ratkaisemaan pelin lopputulosta.Ervi voittaa sarjan näköjään tuomareiden avulla. Aivan järkyttävää tuomari toimintaa ensimmäisessä ja kolmannessa ottelussa
En tiedä mitä peliä olet katsonut mutta kyllä normaali liigapeleissä olisi Limingalle vihelletty pari kolme jäähyä enemmän mailaan lyömisistä ja jatkuvasta roikkumisesta. Siinä samaa mieltä ettei tuomarit tätä ratkaissut.Täysin samaa mieltä. Onneksi eivät kuitenkan päässeet ratkaisemaan pelin lopputulosta.
😂 Perinteinen riippuu minkäväriset lasit -tilanne. Potentiaalia hyvälle väittelylle.En tiedä mitä peliä olet katsonut mutta kyllä normaali liigapeleissä olisi Limingalle vihelletty pari kolme jäähyä enemmän mailaan lyömisistä ja jatkuvasta roikkumisesta. Siinä samaa mieltä ettei tuomarit tätä ratkaissut.
On muuten mielenkiintoienn tilanne tuo seuraavan pelin paineet. Kummalla ne on? Molemmilla?On kai kuitenkin aika paljon helpompaa tippua liigasta kuin nousta sinne. Siinä mielessä Eräviikingit on tukalassa tilanteessa ja vaikka pelaajilla olisi täysi motivaatio ja tahto jatkaa, ei se ole vain heidän käsissään.
Kävi miten kävi, toimintaa ja tehtyjä valintoja pitää katsoa pidemmällä aikavälillä. Uskon, että tulevaisuutta on, mutta nykyinen pelaajajoukko on kovin nuorena joutunut vastuunkantajiksi (iältään). Ja seuraavassa pelissä henkinen paine on todella kova.