Pääkallo.fi

Maajoukkue U19

Viestejä
392
Kyl pitäis mahtua kun F liigaa pelaa

Pelannut viime kaudella 9 ottelua. Korjatkaa jos olen väärässä. Millä minuuteilla? Hyvä pelaaja en sitä kiellä. Mutta itse sanoisin tässä vaiheessa kautta, harjoittelee edustuksen kanssa ja taistelee peliajasta.

Mitä maajoukkueeseen tulee on varmasti mukana u17 mukana, ei u19. Muistetaan että mitä vaan voi tapahtua, ei pidetä mitään itsestään selvyytenä. Joku on nyt kivenkova, ja kohta joku muu. Vaikka taidot riittää ja fysiikkaa löytyy, vaikuttaa sekin viitsiikö pelaaja(t) tehdä itsenäisesti mitä. Harvoin tie huipulle riittää pelkkä tehty joukkue harjoitus, pitää olla aktiivinen itse.
 
Viestejä
392
Oho. Vedän sanani takaisin, Heiska u19 ryhmän mukana. En muista koska olisi joku päässyt mukaan joka mahtuu myös vielä u17 sakkiin.
 
Viestejä
135
Pelannut viime kaudella 9 ottelua. Korjatkaa jos olen väärässä. Millä minuuteilla? Hyvä pelaaja en sitä kiellä. Mutta itse sanoisin tässä vaiheessa kautta, harjoittelee edustuksen kanssa ja taistelee peliajasta.

Mitä maajoukkueeseen tulee on varmasti mukana u17 mukana, ei u19. Muistetaan että mitä vaan voi tapahtua, ei pidetä mitään itsestään selvyytenä. Joku on nyt kivenkova, ja kohta joku muu. Vaikka taidot riittää ja fysiikkaa löytyy, vaikuttaa sekin viitsiikö pelaaja(t) tehdä itsenäisesti mitä. Harvoin tie huipulle riittää pelkkä tehty joukkue harjoitus, pitää olla aktiivinen itse.
😴😴😴
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Classic
18.30
2.604.952.00
Näytä kaikki
>
Viestejä
58
Tähän mennessä seurat julkaisseet valittujen nimiä omissa julkaisukanavissaan. Ei muuta kuin niitä väijymään.
 
Viestejä
61
Tämä U19-maajoukkuetieleiri taitaa olla uusi konsepti. Kyllä viime kesänä oli ihan U19-maajoukkueleirejä.
On ilmeisesti aika uusi konsepti. Nyt on siis isommalle joukolle maajoukkuetieleiri, joka ei siis ole vielä ns. virallinen maajoukkue. Ko. leiriltä sitten katsastetaan pelaajat oikeaan maajoukkueeseen, jolla on kesällä sitten parikin leiriä muistaakseni heinäkuussa.
 
Viestejä
204
Tämä U19-maajoukkuetieleiri taitaa olla uusi konsepti. Kyllä viime kesänä oli ihan U19-maajoukkueleirejä.

Onhan näitä FBA Maajoukkutie tapahtumia järjestetty jo vuosia, 3 tapahtumaa vuoteen. Viime vuonna P16 ja P18 muuttui liitto vetoiseksi sekä FBA nimi jäi pois. Aiemmin niissäkin oli mukana seurajoukkueita mutta nykyisin liitto valitsee leireille pelaajat. Tälle kaudelle ikäluokat vaan muuttui P17 ja P19.

Leirille kasataan 6 United joukkuetta, joten pelaajia on iso määrä paikalla.

Heinäkuussa on sitten kaksi ihan oikeaa U19 maajoukkueleiriä, missä vastassa Saksan U23 ja toisessa Ruotsin U19.
 
Viestejä
886
Onhan näitä FBA Maajoukkutie tapahtumia järjestetty jo vuosia, 3 tapahtumaa vuoteen. Viime vuonna P16 ja P18 muuttui liitto vetoiseksi sekä FBA nimi jäi pois. Aiemmin niissäkin oli mukana seurajoukkueita mutta nykyisin liitto valitsee leireille pelaajat. Tälle kaudelle ikäluokat vaan muuttui P17 ja P19.

Leirille kasataan 6 United joukkuetta, joten pelaajia on iso määrä paikalla.

Heinäkuussa on sitten kaksi ihan oikeaa U19 maajoukkueleiriä, missä vastassa Saksan U23 ja toisessa Ruotsin U19.
Toki FBA Maajoukkuetie on minulle tuttu, mutta tarkoitin sitä että minun muistikuvani mukaan tuo toiminta oli suunnattu nuoremmille ikäluokille. Tai olihan aiemminkin vanhempi B-ikäluokka mukana Maajoukkuetietoiminnassa, mutta nykysysteemissä sama ikäluokka on kaksi vuotta putkeen vanhempi B-ikäluokka t.s. vanhassa mallissa 04-ikäluokka olisi tässä vaiheessa jo kasvanut ulos Maajoukkuetietoiminnasta. Ei tässä suuremman ryhmän kartoittamisessa tietenkään mitään lähtökohtaista vikaa ole, kunhan vain totesin että toimintamalli on näköjään muuttunut.

Onko Gabriel Kohonen muuten vielä Suomen maajoukkuetoiminnassa mukana vai onko hän valinnut sinikeltaisen vihulaisten edustusasun?
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Classic
18.30
2.604.952.00
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös