Jos Raahe nousee, toivottavasti puitteet paranisi. Liikuntahalli pelipaikkana vierasjoukkueelle on aika helvetillinen
Onnittelut sarjanoususta Raaheen.
Jos Raahe nousee, toivottavasti puitteet paranisi. Liikuntahalli pelipaikkana vierasjoukkueelle on aika helvetillinen
Onnittelut sarjanoususta Raaheen.
Enpä itsekään muistanut tätä ja vähemmän yllättäen tulospalvelussa viivat on sarjataulukossa ihan päin persettä eli sen perusteella voisi myös luulla, että sarjan ykkönen nousee ja kakkonen karsii.Neljä parasta joukkuetta pelaavat pudotuspelit eli vielä ei ole Tempo noussut. Pudotuspelien voittaja nousee suoraan ja kakkonen karsii M2D karsijan kanssa (Papas)
Mikä pelle porukka tämä Kanuuna oikeen on, ei minkäänlaista kunnioitusta vastustajaa kohtaan, vastustaja ajellaan laidan yli rikkoen niin äijjät nousee vaihtopenkillä seisoon juhlien. Olin näkevinäni myös tilanteen jossa kaverilla tais olkapää lähteä sijoiltaan, ei muutako hirveää vittuilua.
Ei kyllä Tornion organisaatio liity minuun mitenkään, ihan katsojan roolissa tämän mielipiteen kerroin.Ajellaan = Tornion pelaaja koittaa itse ajella kovalla vauhdilla, mutta vetää ohi ja lentää laidan yli.
Vastustajan kunnioitusta ei ansaita sillä, että itse rottaillaan, auotaan jatkuvasti päätä ja tullaan vielä foorumille itkemään.
Ymmärrän, että harmittaa, kun Kanuuna vei tämän kauden pisteet 4-0.
Katsoja täällähi. Samanlaisia rumia ajeluja oli kanuunan toisessaki matsissa. Oli päähän kohistuvaa iskua ja toinenki äijä otti lukua matolla. Mitä tiiän niin eijjole koskaan kauhian tyylikkään joukkueen mainees ollu. Ihme koohotusta.
Ei siellä montaa ole ketkä tätä perseilyä harrastaa niin turha koko joukkueen mainetta pilata. Ja kaikki vähääkään pohjois-suomen alasarjoja pelanneet tietää että kuka/ketkä tätä perseilyä siellä harrastaa
En tiedä mitä siellä tänään on tapahtunut, mutta useamman kerran Kanuunoita vastaan pelanneena en koe, että olisi mitenkään erityinen rotta porukka.
Kyllä ne saa provosoitumaan, mutta en silloinkaan ole heiltä ylilyöntejä nähnyt.