Aika tiheään vaihtuisivat majupelaajat, jos sinne pääsisi aina yhden hyvän matsin jälkeen.
En kirjoittanut kommenttiani tämän pelin perusteella, vaikka se nyt samaan aikaan ulos tulikin. Jere Niemelä nyt on maajoukkuetasolla jo havaittu, mutta Olli Laineesta.
Olen seurannut hänen peliä ensimmäisistä liigapeleistä lähtien. Loistava pallollinen puolustaja valtavalla työmoraalilla. Johtajaluonne. Pallollinen peli oli jokseenkin puutteellista, mutta sekin on viime vuosina parantunut valtavasti. Käynti Ruotsissa teki hänelle hyvää. Hän pelaa kovaa ja peittää vedot hyvin. Nykyisellään löytyy riittävästi käsiä ja vetokin lähtee napakasti. Ehdottomasti käyttöä kv-tasolla tai ansaitsee vähintään sinne todellisen kokeilun. Olen varma, että hän siinä onnistuu.
Fakta on se, että maajoukkueeseen on yksinkertaisesti pakko ajaa uusia pakkeja sisään ja pian. Ei sen takia, että foorumilla huudellaan kuinka vanhoja pelaajia siellä on, vaan osa pelaajista itse ovat ilmoittaneet viime kisojen olleen todennäköisesti viimeiset.
Tässä on. Jere Niemelä ja Olli Laine maajoukkueeseen, kiitos! 🙏