Pääkallo.fi

Miesten F-liigan ottelut viikolla 5 (31.1.-6.2.)

Viestejä
57
Classicin heikoinlenkki löytyy maalin suulta. Ainakin jos pörssejä katsoo🤣 Iloitkaamme hetki Jymyn jymypaukusta.
 

Säbantteri

Todella vaikea peli TPS:ltä.

Ketjuruletti oli taas pyörinyt ja ykkösen pakissa pelasi Stenfors - Niemelä. Toimi kyllä oikeestaan aika hyvin. Nurmisen kakkoskentällä oli sensijaan melko suuria ongelmia.

Ensimmäinen erä oli aivan sysipaska. Siitä pikkuhiljaa parannettiin. LASB puolusti 1,5 erää maalipaikat hyvin pois, loppu kohden alkoi aukeamaan. Muutama piste vieraille ei olisi ollut mikään vääryys, hyvä haasto. Pohjonen pelasi todella hyvän pelin.

Isompaa kuvaa tarkastellessa tykkään kyllä Raatarilan tavasta tehdä rohkeita ketjumuutoksia ja kokeiluja TPS:lle. Se antaa keväälle varmasti paljon enemmän vaihtoehtoja ketjuille, eikä joukkue ole niin haavoittuvainen loukkaantumisista. Innolla odotellaan pudotuspelejä, tulee vastaan kuka hyvänsä.

Mitä muuten Hautaniemelle on tapahtunut? Jossain ottelussa jätti kentän ja on sen jälkeen ollut poissa kokoonpanosta. Ruudun välityksellä meni tilanne vähän ohi, mitä siinä tapahtui?
 
Viestejä
1,149
Mitä muuten Hautaniemelle on tapahtunut? Jossain ottelussa jätti kentän ja on sen jälkeen ollut poissa kokoonpanosta. Ruudun välityksellä meni tilanne vähän ohi, mitä siinä tapahtui?
Mulla ei ole mitään varsinaista tietoa asiasta. Itse tilanteessa näytti tulevan kyljen/rinnan seutuville pientä osumaa, olisko loukki tullut siitä? Ei ainakaan ole kauden päättymisestä tiedotettu, eli luulis, että palaa pelille tämän kauden aikana. Toivottavasti näin 🙂
 
Viestejä
7,837
Illan suurin häviäjä oli todennäköisesti LASB, jolla käytännössä meni loputkin haveet playoff-paikasta. Kolme peliä enemmän pelattuna ja kahdeksan pistettä viivalle matkaa ja vaikka se OLSin saisikin kiinni, niin myös ErVin pitää pupeltaa oikein huolella - niinkuin se toki on tehnytkin - jotta LASB pääsisi mukaan edes voittamalla kaikki loput pelinsä varsinaisella. Joka sekin on käytännön mahdottomuus.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
419
Mulla ei ole mitään varsinaista tietoa asiasta. Itse tilanteessa näytti tulevan kyljen/rinnan seutuville pientä osumaa, olisko loukki tullut siitä? Ei ainakaan ole kauden päättymisestä tiedotettu, eli luulis, että palaa pelille tämän kauden aikana. Toivottavasti näin 🙂
Se oli ErVi pelin ekassa erässä, joku kulmavääntö oli, ei oikein mitään kuvaa mitä siinä tapahtui mutta sen jälkeen poistui pelistä.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös