Jos mä jotain vihaan niin nyt tämän hahmon tapaa itsetehostukseen kertomalla epämääräisyyksiä että tyhmä kansa kyselisi vielä lisää ja voisi taas parilla murusella "avata" mistä on kysymys että tyhmä kansa joutuisi kysymään vielä lisää. Jos ei saatana osaa selkeästi ilmoittaa mitä on tapahtunut niin sitten kannattaa jättää kirjoittamatta. Onkohan Qwerty tehnyt paluun kun on niin sekavaa juttua taas uudella hahmolla tarjolla.Jäänyt C:n kokoonpanossa olevan pelaajaan r-edustus toiseen seuraan purkamatta, mikäli liiton r-edustus listaus on ajan tasalla.
Jos mä jotain vihaan niin nyt tämän hahmon tapaa itsetehostukseen kertomalla epämääräisyyksiä että tyhmä kansa kyselisi vielä lisää ja voisi taas parilla murusella "avata" mistä on kysymys että tyhmä kansa joutuisi kysymään vielä lisää. Jos ei saatana osaa selkeästi ilmoittaa mitä on tapahtunut niin sitten kannattaa jättää kirjoittamatta. Onkohan Qwerty tehnyt paluun kun on niin sekavaa juttua taas uudella hahmolla tarjolla.
Kaikki Classicin pelaajat, jotka oli kokoonpanossa OLS pelissä, olivat nähdäkseni pöytäkirjassa myös Oilers pelissä. Mutta minulla ei mitään hajua kenestä kyse, enkä jaksa lähteä liiton sivuilta kaivelemaankaan.Onko tämä pelaaja ollut myös Oilers pelissä kokoonpanossa. Lähinnä mietin saako myös Oilers täyden pistepotin pelistä, jos sama pelaaja ollut molemmissa peleissä kokoonpanossa.
Mieluummin näitä pisteitä kuitenkin näkisi pelaamalla jaettavan.
Keros nyt kenestä kyse?Jäänyt C:n kokoonpanossa olevan pelaajaan r-edustus toiseen seuraan purkamatta, mikäli liiton r-edustus listaus on ajan tasalla.
SSBL Tilastot
www.tilastopalvelu.fi
SSBL Tilastot
www.tilastopalvelu.fi
Näitä kun vertailee ei löydy!!!!
![]()
R-edustukset - Suomen Salibandyliitto
salibandy.fi
Olennainen data lienee täällä.
Huomatkaa myös, että käyttäjältä on tullut tähän mennessä tänne foorumille kokonaiset kaksi viestiä. En väitä, että on väärässä, mutta satunnaiset ja tarkoituksella todella epämääräiset puskista huutelut ja niitä varten käyttäjätunnuksen luonti ei herätä kaikkein suurinta luottamusta.
Toimiiko r-edustus listaus reaaliajassa vai päivitelläänkö sitä joskus jonkun toimesta? 2.mv Peltoniemen r-edustus on purettu 17.12 ja Kimpanpään edustusta olisi purkamatta listauksen mukaan. Jolloin voi spekuloida edustusoikeudesta.