Nyt alkaa herrat menemään tuo teidän Sirkan maalittaminen hyvän maun ulkopuolelle. Annan teille vinkin ja ihan ilmaisen sellaisen. Miettikääpä hetki, mitä kirjoitatte ja minkälaisten lasien läpi itse näitä asioita katsotte ja käsittelette.
Juha E. Sirkka on entinen liigatuomari ja oli ihan pätevä sellainen.
Miettikääpä, voisiko hänen kommenttinsa, joka ei omasta mielestänikään ollut sanavalinnoiltaan paras mahdolinen ko. tilanteenseen, johtua siitä, etteivät pelin erotuomarit viheltäneet tuosta tilanteesta mitään jäähyä?! Voisiko tuossa olla mitään loogista selitystä vai pitääkö heti vetää päätelmät rankasta kotiin päin vedosta ja alkaa lynkkaamaan miestä? Oletteko ylpeitä kirjoituksistanne ja aidosti tuota mieltä miehestä, jota todennäköisesti ette edes millään tasolla tunne?
Classic on tehnyt ja tekee erittäin hyvää työtä suomalaisen salibandyn eteen ja ollut viimeiset vuodet todellinen suunnannäyttäjä tässä lajissa. Se, että joukkue on ollut monien mielestä viime vuodet liiankin ylivoimainen, ei oikeuta tällaiseen loanheittoon ko. joukkuetta kohtaan.
Jokainen meistä kannattaa jotain joukkuetta, mutta sitäkin kannattaa tehdä järjellä, ei pelkästään tunteella. Ja myös hyvän maun mukaan.
Olen itse Nokialta lähtöisin, mutta nykyään Classicin kannattaja. En silti tunne mitään antipatioita KRP:tä kohtaan, vaan toivon heidän menestyvän ja hoitavan hyvin omat asiansa.