joelsiltanen
Ylläpidon jäsen
Mun mielestä kenraali ei kyllä ole enää paikka testailla vähemmän pelanneita. Sinänsä yx hailee miten huutelee, täällä kuraa saaneet kivilehdot ja kohoset on ilman loukkia kisoissa.Täytyy muistuttaa ettei tämä vielä lopullinen MM-joukkue. Nyt annettu varmaan tälle vuodelle vähemmän pelanneille mahdollisuus, etteivät voi syyttää etteikö mahdollisuutta olisi annettu. Nyt heidän vaikeampi arvostella, jos epäonnistuvat eivätkä siten pääse mukaan. Tietenkin jos heidän taso ei riitä ylipäätänsä maajoukkueeseen ymmärrän arvostelun?
Täysin samaa mieltä. Nyt pitäisi olla jo viisikot kasassa ja saada raakaa dataa, esimerkiksi pallollisen pelin "peruspelistä" Noilla pelaajilla Suomi ei yksinkertaisesti pysty haastamaan Ruotsia, Sveitsinkin hyvän karvauksen ja pelin käännön kanssa oli liikaa ongelmia, niissä World Gameseissä.Mun mielestä kenraali ei kyllä ole enää paikka testailla vähemmän pelanneita. Sinänsä yx hailee miten huutelee, täällä kuraa saaneet kivilehdot ja kohoset on ilman loukkia kisoissa.
Höpöhöpö. Miksei sitten valita Sara Sieppiä? Ollut nyt viime aikoina esillä enemmän kuin ykskään sählynpelaaja. Noin nykymenosta pihalla olevana en sentään Nykkyä pidä.Mika Kohonen ainakin mediapelissä osannut paremmin saada huomiota, kuin nuoremmat minusta viime vuosina. Tämäkin voi yksi syy valinnalle olla? Ehkä muidenkin pelaajien pitäisi tämänkin vaikutus osata huomioida ja yrittää päästä esille? Nyt muutkin esille että halua kisoihin on.
Kai tässä kohtaa voisi osoittaa sormella myös liittoa. Kuinka se voisi omalla toiminnallaan alkaa nostamaan nuorten pelaajien profiilia? Fat pipelle pisteet, että mainoskasvot on nuoria pelaajia! Jotenkin väitän, että nuoren pelaajan on vaikeaa itse nostaa omaa mainosarvoaan vain haluamisella.Mika Kohonen ainakin mediapelissä osannut paremmin saada huomiota, kuin nuoremmat minusta viime vuosina. Tämäkin voi yksi syy valinnalle olla? Ehkä muidenkin pelaajien pitäisi tämänkin vaikutus osata huomioida ja yrittää päästä esille? Nyt muutkin esille että halua kisoihin on.
... jaMissä on
a) Jari Hankkio
b) Nico Jonaeson
c) Markus Markkola
?