Pääkallo.fi

Miesten joukkue MM-kenraaliin valittiin 4.10. ja Mika Kohonen on joukkueen mukana

Mahoney

Näköjään näytöt riittää. Mä en sitten vaan tajua mitään lajista, jos ja kun väitän ettei mun mielestä riitä. Ei ainakaan niissä peleissä mitä oon nähnyt. Mun papereissa edellä ainakin nämä, Holopainen, Veikkola, Olli Laine, J.Lindfors, Lankinen ja Perttu Järvinen(joku omistakin mukaan, vaikka ei nyt ihan putkeen ole vielä mennyt)
 
Viestejä
442
Voi v**** s****** olen todella pettynyt Nykkyyn kun vielä kehtaa valita Kohosen tonne!! Miehellä ei ole ollut mitään käyttöä alkukaudella ja jalka ei ole liikkunut vuosikymmeneen.... #saunakaverit
 
Viestejä
93
Pettynyt; Kohonen, Kivilehto ja Piha tilalle saatava nuorempia sisään! Onneksi sentään Lastikka ja Hautaniemi mukana, V. Kainulainenkin ois mahtunut.
 
Viestejä
712
Täytyy muistuttaa ettei tämä vielä lopullinen MM-joukkue. Nyt annettu varmaan tälle vuodelle vähemmän pelanneille mahdollisuus, etteivät voi syyttää etteikö mahdollisuutta olisi annettu. Nyt heidän vaikeampi arvostella, jos epäonnistuvat eivätkä siten pääse mukaan. Tietenkin jos heidän taso ei riitä ylipäätänsä maajoukkueeseen ymmärrän arvostelun?
 
Viestejä
442
Joo, Kivilehtokin ihan täys riippakivi. 2 vuotta sitten kisoissa huono, jalka ei liiku ja virheitä tulee kv-peleissä liikaa. Toivon että näitä eläkkeelle kelpaavia pelureita ei nähdä kisoissa ihan liikaa. Jos tarvitaan niitä ns. henkisiä liidereitä (minkä nojalla kohostakin varmaan tuolla roikotetaan) ottakaa herrat mukaan valmennukseen tai maskotiksi, ei kentälle. Kiitos.
 

Mahoney

Mä en missään vaiheessa ole uskonut, että Nykky on uudistaja. Mitä odotettiin Kettusen jälkeen. Kerrankin arvoin jotain oikein. Täällä mainittu Inkkari Kainulainen ehdottomasti kuuluisi mukaan, vaikka ns. Kapasen tontille ja Lauri siihen ketjuun pakiksi.
 
Viestejä
304
Nykky taitaa muutenkin hakea nyt sellaista "hyökkääjät hyökkää puolustajat puolustaa" tyylistä juttua. Käsittämättömiä valintoja, Kohonen tuskin uskaltautuu edes Saksaa vastaan 25m lähemmäs vastustajan maalia, vastareiden pelossa.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>

Mahoney

Täytyy muistuttaa ettei tämä vielä lopullinen MM-joukkue. Nyt annettu varmaan tälle vuodelle vähemmän pelanneille mahdollisuus, etteivät voi syyttää etteikö mahdollisuutta olisi annettu. Nyt heidän vaikeampi arvostella, jos epäonnistuvat eivätkä siten pääse mukaan. Tietenkin jos heidän taso ei riitä ylipäätänsä maajoukkueeseen ymmärrän arvostelun?
Mun mielestä kenraali ei kyllä ole enää paikka testailla vähemmän pelanneita. Sinänsä yx hailee miten huutelee, täällä kuraa saaneet kivilehdot ja kohoset on ilman loukkia kisoissa.
 
Viestejä
712
Mika Kohonen ainakin mediapelissä osannut paremmin saada huomiota, kuin nuoremmat minusta viime vuosina. Tämäkin voi yksi syy valinnalle olla? Ehkä muidenkin pelaajien pitäisi tämänkin vaikutus osata huomioida ja yrittää päästä esille? Nyt muutkin esille että halua kisoihin on.
 
Viestejä
304
Mun mielestä kenraali ei kyllä ole enää paikka testailla vähemmän pelanneita. Sinänsä yx hailee miten huutelee, täällä kuraa saaneet kivilehdot ja kohoset on ilman loukkia kisoissa.
Täysin samaa mieltä. Nyt pitäisi olla jo viisikot kasassa ja saada raakaa dataa, esimerkiksi pallollisen pelin "peruspelistä" Noilla pelaajilla Suomi ei yksinkertaisesti pysty haastamaan Ruotsia, Sveitsinkin hyvän karvauksen ja pelin käännön kanssa oli liikaa ongelmia, niissä World Gameseissä.
Suomalaisesta urheilukeskustelusta pitäisi poistaa tälläinen jonninjoutava " Oli silloin joskus hyvä" Prosessissa pitää nähdä tulevaisuuteen, sitä Suomen maajoukkue ei ole pelillisesti viime aikoina esittänyt.
 
Viestejä
304
Mika Kohonen ainakin mediapelissä osannut paremmin saada huomiota, kuin nuoremmat minusta viime vuosina. Tämäkin voi yksi syy valinnalle olla? Ehkä muidenkin pelaajien pitäisi tämänkin vaikutus osata huomioida ja yrittää päästä esille? Nyt muutkin esille että halua kisoihin on.
Höpöhöpö. Miksei sitten valita Sara Sieppiä? Ollut nyt viime aikoina esillä enemmän kuin ykskään sählynpelaaja. Noin nykymenosta pihalla olevana en sentään Nykkyä pidä.
 

Mahoney

Mika Kohonen ainakin mediapelissä osannut paremmin saada huomiota, kuin nuoremmat minusta viime vuosina. Tämäkin voi yksi syy valinnalle olla? Ehkä muidenkin pelaajien pitäisi tämänkin vaikutus osata huomioida ja yrittää päästä esille? Nyt muutkin esille että halua kisoihin on.
Kai tässä kohtaa voisi osoittaa sormella myös liittoa. Kuinka se voisi omalla toiminnallaan alkaa nostamaan nuorten pelaajien profiilia? Fat pipelle pisteet, että mainoskasvot on nuoria pelaajia! Jotenkin väitän, että nuoren pelaajan on vaikeaa itse nostaa omaa mainosarvoaan vain haluamisella.

Ylet yms vanhat mediat ei pidä salibandyä minään, joten vastuu liitolla ja miksei pääkallollakin. Jotain videosarjoja tehtykin, niitä vaan lisää ja rohkeasti nuoria mukaan. Kuitenkin sählyn kasvupotentiaali on siellä ja heidän vanhemmissa.
 
Viestejä
196
Nyt katosi uskottavuus Nykyn ammattitaitoon.
Kun valitaan pelaajat jotka ovat jo vuosia sitten ohittaneet parasta ennen päivänsä niin tuoreita näyttöjä olisi pitänyt olla vähintäänkin kotimaisessa liigassa.
Toinen käsittämätön valintoihin liittyvä erikoisuus on että espoosta ei ole taaskaan yhtään pelaaja kelpuutettu maajoukkueeseen. Aina kun mm-kisat lähestyvät niin espoolaiset tippuu joukkueesta, selvä kaava.
Espoossa indiansien ja oilerssin pelaajamäärät ovat yhteensä merkittäviä salibandyn kasvussa. Espoo on niin iso osa salibandyn tulevaisuutta että olisi kohtuullista saada oikeudenmukaista kohtelua myös maajoukkuevalinnoissa.
Salibandyliitto haluaa valitettavasti profiloitua Kohosen kautta joka ei takuulla tuo yhtään uutta harrastajaa lajille jos näkee hänen pelaavan.
Nykky on julkisuudessa vaatinut pelaajilta 24/7 arkitekemistä yms. urheilullisuutta mutta kun katsoo nyt valittua joukkuetta niin täyttävätkö kaikki pelaajat nämä kriteerit?
Väitän että espoolainen salibandy edustaa modernimpaa salibandyä kuin Nykyn edustama aikansa elänyt linja.
Prahan kisat ei taida kiinnostaa espoolaista salibandyn kannattajaa, jäädään odottamaan kotikisoja.
 
Viestejä
3
Missä on
a) Jari Hankkio
b) Nico Jonaeson
c) Markus Markkola
?
... ja

d) Iiro Lankinen
e) Justus ja/tai Rasmus Kainulainen

Käsittämättömiä valintoja jälleen kerran herrat Kohonen ja Kivilehto. Niin hidasta, kankeaa, tylsää ja ajasta jälkeen jäänyttä peliä. Suomalainen salibandy menettää näillä valinnoilla aika paljon kiinnostavuutta ja tulevaisuuden harrastajia.
 
Viestejä
712
Mika Kohonen sen verran hyvin liigassa pärjännyt että Nykky pystyi valinnan tekemään. Ruotsin liigassa ei ehkä olisi onnistunut?
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös