Pääkallo.fi

Miesten liigan finaalisarja Oilers-Classic

Viestejä
792
Oilers on hyvä ja valmennus löytää Classic heikot kohdat. Mutta Kivilehto ei vain opi heikoista suorituksist, kun ovat jo 2 peli seikoileet, mutta samat virheet tehdään edelleen. Naurettavaa Classicin yli / alivoima.
Ylivoimahan näytti tänää jopa semivaaralliselta vaikka tulosta ei tullut.
 
Viestejä
792
Katkas syötön käsivarrella ei siinä iso liikettä tarvitse
Ei niin, mutta kysymys olikin kuka näki sen. Tulkitsen ettet säkään nähnyt livekulmasta. Hyvinkin saattoi olla selvä jäähy vaikka mitään liikettä en itse nähnyt.

Ei kai nyt käden tarvitse koko ajan kropassa olla @68?

Jaahas, Tällä kaudella lempinimen Tuhnu-Albert tuplasi pleijarimaalit.
 

#68

Viestejä
146
Ei niin, mutta kysymys olikin kuka näki sen. Tulkitsen ettet säkään nähnyt livekulmasta. Hyvinkin saattoi olla selvä jäähy vaikka mitään liikettä en itse nähnyt.

Ei kai nyt käden tarvitse koko ajan kropassa olla @68?

Jaahas, Tällä kaudella lempinimen Tuhnu-Albert tuplasi pleijarimaalit.
Ei sen käden tarvi olla kokoajan kiinni kropassa mutta kun se on niin silloin se osuma siihen käsivarteen ei ole jäähyn arvoinen.
 
Viestejä
792
Voi voi ku pelais koko ajan täysillä niin tulos vois olla toinen…
Korjaa jos olen väärässä, mutta olet siis Classicin kelkassa? Joka tapauksessa ei hyvältä näytä jos ja kun herkkyys paikoissa puuttuu kun niitä tulee. Ja potentiaalisia paikkoja/paikan tynkiä tänäänkin riittävästi, mutta jos ja kun kestää hetken niin se on paikka omiin. Niin paljon kun esim Saloa arvostankin niin vääriä ratkaisuja ihan liikaa.

Tätä menoa Oilers on mestari ja tietenkin ansaitsee sen. Classicilta tänään pieni tason nosto, mutta oma sapluluuna ei vieläkään riitä, kun siellä on Oilerskin.

Tuomarit oli tänään hyviä.
 
Viimeksi muokattu:

#68

Viestejä
146
Korjaa jos olen väärässä, mutta olet siis Classicin kelkassa? Joka tapauksessa ei hyvältä näytä jos ja kun herkkyys paikoissa puuttuu kun niitä tulee. Ja potentiaalisia paikkoja/paikan tynkiä tänäänkin riittävästi, mutta jos ja kun kestää hetken niin se on paikka omiin. Niin paljon kun esim Saloa arvostankin niin vääriä ratkaisuja ihan liikaa.
En ole kenenkään kelkassa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös