Pääkallo.fi

Miesten liigaottelut 10.-16.3.

Onko jollain tilastoa FBC:n liiga-ajasta jaettuna syys- ja kevätkausiin? Lähinnä siis sillä, että 2024 syksy oli varmasti se paras, ei siitä tarvitse keskustella, mutta miten tämä 2025 kevät vertautuu syksyyn 2022, kevääseen 2023, syksyyn 2023 ja kevääseen 2024? Parempi, huonompi vai suht sama?

Divarin osalta myös Salba ja M-Team varmasti mukana liigakarsinnoissa, koska Tiikerit ja Koovee pelaavat vastakkain.

Oletetaan, että Salba ja M-Team molemmat häviävät varsinaisella peliajalla viimeiset pelinsä joten molemmilla 46p. Kooveella ennen vikaa peliä 43p ja Tiikereillä 45p

Koovee voittaa varsinaisella peliajalla -> Tiikerit jää ulos (45p) Koovee sisään (46p)
Koovee voittaa jatkoajalla/rankkareilla -> Koovee jää ulos (45p) Tiikeri sisään (46p)
Tiikerit voittaa jatkoajalla/rankkareilla ->
Koovee jää ulos (44p) Tiikerit sisään (47p)
Tiikerit voittaa varsinaisella peliajalla ->
Koovee jää ulos (43p) Tiikerit sisään (48p)

Summasummaarun Koovee voi nousta 3p voitolla korkeintaan tasapisteisiin Salban ja M-Teamin kanssa jolloin Tiikerit jää ulos karsinnoista. Muilla tuloksilla Tiikerit säilyttää paikkansa (ja voi toki nousta M-Teamin tai Salban ohikin)

Nyt varmistui, että runkosarja meni niiden tasoryhmien mukaan kuin ennen kautta ajateltiinkin. Eli 1-4, 5-7 ja 8-12. Toki ryhmien sisällä oli yllätyksiä.

Maailmanluokan sählylähetys kauppakeskuskselta. Pimeä ja pätkivä lähetys, jossa virvelirumpu ja selostaja mittelee siitä, kumpi on raskaampaa kuunneltavaa :D
No niin, kopissa tauolla pätki hetken. Poikkeuselostaja toki pihalla. Parin hassun viestin Kalle ei sitten huomannut sitä, että pari kameraa lisää entiseen nähden, itse huomasin ja toi lisäarvoa.

Ääntä katsomosta ja ei mieleinen selostaja pilasi Kallen päivän🙄

Arvaanko oikein, että olet Korppu-fani ja siksi pelistä ei jäänyt käteen mitään vai miksei pelistä mitään sanottavaa?

Itsehän olen Classic-fani ja runkosarjan voitto maistuu melko sekavasta tuomarilinjasta (lähinnä jäähyt) ja selostajasta huolimatta. Pelikin oli vaiherikas ja jännä.

Classicin ja Näätien pelistä tasan yksi mielipide. Toivon hartaasti, etteivät nuo, joidenkin jopa hehkuttamat, Sjögren&Ellis -pari tuomitse enää yhtään näiden joukkueiden välistä peliä.

Taitaa mennä tänäkin vuonna vähän samaan malliin, kuin ennen jalkapallon mm-kisoissa: pelataan 64 ottelua ja Saksa voittaa. Vaihdetaan Saksan tilalle vaan Classic.

Usein Sjögren-Ellis olleet hyviä, mutta nykyään mukaan mahtuu kyllä heikompia pelejä enemmän kuin ennen. Rantala kiitteli linjaa ja ilmeisesti tarkoitti, että pilli soi melko herkästi. Se on ehdottomasti ok sinänsä, mutta mitä tarkempi linja on sitä enemmän on vihellyksiä joista voi olla montaa mieltä.

Nyt on sitten selvillä runkosarjan voittaja, kotietujoukkueet, pudotuspelipaikat ja karsijat. Ei jää juurikaan jännitettävää päätöskierrokselle.

No niin, kopissa tauolla pätki hetken. Poikkeuselostaja toki pihalla. Parin hassun viestin Kalle ei sitten huomannut sitä, että pari kameraa lisää entiseen nähden, itse huomasin ja toi lisäarvoa.

Arvaanko oikein, että olet Korppu-fani ja siksi pelistä ei jäänyt käteen mitään vai miksei pelistä mitään sanottavaa?

Itsehän olen Classic-fani ja runkosarjan voitto maistuu melko sekavasta tuomarilinjasta (lähinnä jäähyt) ja selostajasta huolimatta. Pelikin oli vaiherikas ja jännä.
En valitettavasti huomannut tätä parin lisäkameran tuomaa luxusta, koska en ole aiemmin käyttänyt kyseistä palvelua. Erätauolla näytetyt muiden pelien koosteet pyöri normaalisti ja yleisökin kuulosti yleisöltä, ei virvelirummulta, joka oikeasti oli raskasta muidenkin mielestä :D
Jatkossa jätämme nämä maailmanluokan ottelut väliin, kun niiden erinomaisuuden kommentoiminen näyttää menevän tunteisiin. Voimia!

En tiedä mistä keksit klassiset maailmanluokan tai tunteet. Livelähetys sinänsä toki on eri asia kuin koosteet. Saat yllätys yllätys päättää ihan itse kirjoitatko palstalle ja mihin ketjuun. Mutta nopealla katsannolla aiemmat 5 viestiäsikään eivät olleet ihan noh maailmanluokkaa, joten itse pärjään ilmankin 🤭.

En tiedä mistä keksit klassiset maailmanluokan tai tunteet. Livelähetys sinänsä toki on eri asia kuin koosteet. Saat yllätys yllätys päättää ihan itse kirjoitatko palstalle ja mihin ketjuun. Mutta nopealla katsannolla aiemmat 5 viestiäsikään eivät olleet ihan noh maailmanluokkaa, joten itse pärjään ilmankin 🤭.
Voimia 👍

lisäkamerat reipas +1, toi hyvää lisää. Eikä lähetyksessä itsessään moittimista.

Äänimaailma -1 enempää kantaa ottamatta.

Täytyy sanoa että C on hyvässä iskussa kevääseen. Näädillä on hyvää ja vähemmän hyvää mutta eiköhän se siitä. Toivottavasti Pirkanmaan finaalit nähtäisiin tänäkeväänä. Molemmille sopii toistensa pelityyli, ja oikeasti Pirkanmaan Derbyissä jo hetken aikaa on mitattu paras joukkue pelaamalla, eikä esim. heittämällä kukkupalloa omaan päähän tai tuulettamalla sitä kun oma 3. kenttä "pelaa pallollisen vaihdon" vetämällä pakki-pakki taktiikkaa 5 minuuttia. (Ennen kun joku älähtää niin puhun nyt vähintään 2 joukkueesta, ettei kukaan nyt vaan yhdistä vaan yhteen joukkueeseen)

Eli käytännön tasolla puolivälieräparit ovat
Classic - EräViikingit
Oilers - Happee
Nokian KrP - TPS
Indians - SPV

Saa olla eri mieltä vaikka ihan rahan kanssa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.