FBC ulkona. Huomenna joko ErVi ottaa pudotuspelipaikan tai ratkaisu siirtyy päätöskierrokselle.
No niin, kopissa tauolla pätki hetken. Poikkeuselostaja toki pihalla. Parin hassun viestin Kalle ei sitten huomannut sitä, että pari kameraa lisää entiseen nähden, itse huomasin ja toi lisäarvoa.Maailmanluokan sählylähetys kauppakeskuskselta. Pimeä ja pätkivä lähetys, jossa virvelirumpu ja selostaja mittelee siitä, kumpi on raskaampaa kuunneltavaa![]()
En valitettavasti huomannut tätä parin lisäkameran tuomaa luxusta, koska en ole aiemmin käyttänyt kyseistä palvelua. Erätauolla näytetyt muiden pelien koosteet pyöri normaalisti ja yleisökin kuulosti yleisöltä, ei virvelirummulta, joka oikeasti oli raskasta muidenkin mielestäNo niin, kopissa tauolla pätki hetken. Poikkeuselostaja toki pihalla. Parin hassun viestin Kalle ei sitten huomannut sitä, että pari kameraa lisää entiseen nähden, itse huomasin ja toi lisäarvoa.
Ääntä katsomosta ja ei mieleinen selostaja pilasi Kallen päivän🙄
Arvaanko oikein, että olet Korppu-fani ja siksi pelistä ei jäänyt käteen mitään vai miksei pelistä mitään sanottavaa?
Itsehän olen Classic-fani ja runkosarjan voitto maistuu melko sekavasta tuomarilinjasta (lähinnä jäähyt) ja selostajasta huolimatta. Pelikin oli vaiherikas ja jännä.
Voimia 👍En tiedä mistä keksit klassiset maailmanluokan tai tunteet. Livelähetys sinänsä toki on eri asia kuin koosteet. Saat yllätys yllätys päättää ihan itse kirjoitatko palstalle ja mihin ketjuun. Mutta nopealla katsannolla aiemmat 5 viestiäsikään eivät olleet ihan noh maailmanluokkaa, joten itse pärjään ilmankin 🤭.
lisäkamerat reipas +1, toi hyvää lisää. Eikä lähetyksessä itsessään moittimista.No niin, kopissa tauolla pätki hetken. Poikkeuselostaja toki pihalla. Parin hassun viestin Kalle ei sitten huomannut sitä, että pari kameraa lisää entiseen nähden, itse huomasin ja toi lisäarvoa.
Ääntä katsomosta ja ei mieleinen selostaja pilasi Kallen päivän🙄
Arvaanko oikein, että olet Korppu-fani ja siksi pelistä ei jäänyt käteen mitään vai miksei pelistä mitään sanottavaa?
Itsehän olen Classic-fani ja runkosarjan voitto maistuu melko sekavasta tuomarilinjasta (lähinnä jäähyt) ja selostajasta huolimatta. Pelikin oli vaiherikas ja jännä.