Pääkallo.fi

Miesten liigaottelut 12.-18.2.

Viestejä
9
Itse lähtisin ja lähdinkin. 😀 KrP:n kannattaja olen mutta silti olen sitä mieltä että sillä pelillä, mitä tähän asti tällä kaudella esitetty, ei liigan mestaruutta voiteta. Toki pleijarit on oma maailmansa ja voi tapahtua lähes mitä vaan. KrP:n käyrä nyt kuitenkin (minun mielestä) valitettavasti alaspäin ja niiden huhujen mitä itse kuullut ja jo vahvistettujen siirtojen perusteella ensi kaudella(kaan) ei mestaruutta Nokialla juhlita. Peliä tekeviä pakkeja ei ole kohta nimeksikään ja joudutaanko sitten siirtämään hyökkääjiä puolustajiksi? Nokian materiaali ei tälläkään kaudella ole niin "kova" kuin mitä yleinen mielipide vaikuttaa olevan. Tästä saa tietysti olla eri mieltä, kuten kaikesta muustakin mitä kirjoitan. :)

Koska asun sen verran kaukana Nokialta niin en juurikaan käy heidän pelejä katsomassa paikan päällä mutta sen sijaan olen käynyt lähes kaikissa Oilersin kotiotteluissa tällä kaudella ja en edelleenkään ymmärrä miten vastustajilla on vaikeuksia Oilersin näennäisen korkean karvauksen/jatkokarvauksen kanssa. Joko kukaan ei ole tehnyt kotiläksyjään tai sitten jätetään "yllätykset" pleijareihin. Sen verran heikkoa tekemistä on että jos vaan joku joukkue (avaa silmät ja) tajuaa miten Oilersin paineesta pääsee ohi niin espoolaisilla alkaa soimaan omissa ja pahasti. Jos näin käy niin löytyykö sitten Oilersilla kykyä muuntautua ja alkaa pelaamaan eri tavalla, jää nähtäväksi, mutta epäilen että ei. Pallollinen pelihän Oilersilla on sen sijaan parempaa kuin KrP:llä, ainakin sen perusteella mitä itse nähnyt.

Classicin kokonaisvaltaiset esitykset olleet vakuuttaviä tällä kaudella, varsinkin verrattuna viime kauteen, ja se onkin ollut tasaisin joukkue kaikista, mikä myös näkyy sarjataulukossa. Uskoisin että SPV tai Indians ainoat noista 4-8 joukkueista joka voi Classicin kaataa, mutta neljä kertaa, en usko. Lisäksi siitäkin huolimatta että "haukuin" KrP:tä niin uskon että finaalisarjassa Classicilla olisi vaikeampaa KrP:n kanssa kuin Oilersin.

Noni, saa lytätä. 😀
Onko nokialta lähdössä muita peliä tekeviä puolustajia kuin Mäkinen? Iso menetys kyllä.
 
Viestejä
156
Alkaako LASBilla olla viimeinen hetki ottaa pisteitä kovemmilta joukkueilta sillä kolme viimeisen matsin voittaminen Bottom3 joukkueista ei taida riittää pleijareihin? TPS ei ole vakuuttanut viime aikoina ja varsinkin 1. kenttä on päästänyt maaleja. Jopa Stenforsin kehonkieli ollut turhautunut useamman kerran. OLS on nyt 6 pistettä edellä ja pelit FC Turkua ja Jymyä vastaan sekä mörkö-SPV, joka olisi jo aika voittaa.
 
Viestejä
35
Tässäpäs taas päivitettyä extra-tilastotietoa joukkue- ja maalivahtitilastojen osalta.
Foorumille ei voinut yli 2MB tiedostoja lisätä, joten siksi jaettu tänne kahteen osaan,
mutta löytyy myös yhtenä settinä osoitteella bit.ly/fextra5
Tilastot päivitetty 15.2.2023
 

Liitteet

  • Maalivahti-extra (15.2.2024).pdf
    1.7 MB · kertaa luettu: 17
  • Joukkuetilasto-extra (15.2.2024).pdf
    1.9 MB · kertaa luettu: 16
Viestejä
8,084
Olipa upea ohjaus Tykkyläiseltä, aivan maailmanluokan maali!
 
Viestejä
8,084
Tykkään tuosta Hautaniemen meiningistä. Ei mitään "ehkä" joka lauseessa vaan otetaan terävästi kantaa.
 
Viestejä
1,402
Lasbille ansaittu voitto hallitsevista suomen mestareista. Hyvää pöhinää viimeisen playoff paikan suhteen. Todennäköisesti lasb kuitenkin häviää vielä fbc:lle niin siinä ne saumat lopulta menee.
 
Viestejä
8,084
Olipa munatonta hyökkäyspeliä Oilersilta. Tämmöisellä hyökkäyspelillä myös Oilers on vapaalippu välieriin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös