Pääkallo.fi

Miesten liigaottelut 15.-22.1.

Sinänsä ymmärrän, että fanilinssien läpi sitä haluaa nähdä vain parasta omasta jengistään.


Minä puhuin fanien vaaleanpunaisista linsseistä ja joku puhui viherpesusta, niin tässä hyvä esimerkki siitä... "nojoo (ei tästä TPS-valmentajan epäasiallisesti käytöksestä kannata keskustella) kun on isompiakin, todellisiakin ongelmiakin olemassa".

Olen kuullut ihmisistä jotka pystyvät syömään purkkaa ja kävelemään yhtäaikaa. Joillekin tämä on maailman kahdeksas ihme.

Siitä olen samaa mieltä, että liiton tulisi reagoida molempiin epäkohtiin suht nopeasti.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
39


Minä puhuin fanien vaaleanpunaisista linsseistä ja joku puhui viherpesusta, niin tässä hyvä esimerkki siitä... "nojoo (ei tästä TPS-valmentajan epäasiallisesti käytöksestä kannata keskustella) kun on isompiakin, todellisiakin ongelmiakin olemassa".

Olen kuullut ihmisistä jotka pystyvät syömään purkkaa ja kävelemään yhtäaikaa. Joillekin tämä on maailman kahdeksas ihme.

Siitä olen samaa mieltä, että liiton tulisi reagoida molempiin epäkohtiin suht nopeasti.

Salibandy kyllä tällä hetkellä hyötyy aivan järjettömän suuresti siitä, että ainakin median näkökulmasta siitä ei kannata eikä jakseta kirjoittaa :D niin käsimerkki episodi kuin nämä turvarajat täyttäisivät kyllä hienon lynkkauksen mahdollisuuden.
 
Salibandy kyllä tällä hetkellä hyötyy aivan järjettömän suuresti siitä, että ainakin median näkökulmasta siitä ei kannata eikä jakseta kirjoittaa :D niin käsimerkki episodi kuin nämä turvarajat täyttäisivät kyllä hienon lynkkauksen mahdollisuuden.
Nothing-to-see-here-3.jpg


...tosiaalta kertoo salibandyn kokonaistilanteesta, että (valta)media ei ole kiinnostunut.
 
Viestejä
39
Ei hyödy, noistakin saatava huomio olisi inhorealistisesti huomiota. Todennäköisesti jäätäisiin plussan puolelle.
Niiin, ehkäpä näinkin. Toki, jotenkin TÄYSIN mututuntumalla fiilistellen, pahat loukit yms. pienentävät vanhempien intoa viedä pikku vilhelmiinaa ja Veetiä treeneihin.. Voisin kuvitella että Salibandyä valitaan esim. jääkiekon sijasta toki 1. kustannus edellä mutta myöskin yleinen konsensus on, että laji on turvallisempi. Voi olla täysin harhaluulo kyllä.
 
Viestejä
1,020
Ei se nyt näinkään ole. Ei Veikkausliigasta tai Korisliigastakaan kirjoteta yhtään sen enempää missään tilanteessa, vaikka nää on lajeina aivan massiivisia. Kotimaan liigat on kuitenkin se tärkein verrokki.

Kyllä Veikkausliigasta kirjoitetaan todella paljon enemmän. Koripallon ja lentopallon osalta vertailu on tasaisempaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös