joelsiltanen
Ylläpidon jäsen
Keskustelua tässä ketjussa.
kakkosessa olen todella positiivisesti yllättynyt Reunamäen otteista. Fysiikka kunnossa ja suoraan valmiina F-liigan peliin maltillisen 6 vuoden poissaolon jälkeen. Tuo tasapainoa tuohon kakkoskenttään.
Lisäksi huolellisuus ja maltti tilanteenvaihdoissa.Suosittelen sekä Krp:lle että Oilerssille pientä palaveria teemalla " tiiviin puolustuspelaamisen merkitys voittavan joukkueen kivijalkana"
Kyllä minä muistan Laakson jo Jyväskylästä ennenkaikkea umpihasardina maalivahtina, joka on kaikkea muuta kuin luotettava. Tässä esimerkkiä siitä millaisena minä Laakson miellän:Nyt on kyllä aika suoraviivaista analyysia Artolla. Avoimet ovet Oilersilla ison osan pelistä oli (mitkä kaikki Kaltiainen olisi ottanut kiinni ja mitä ei?) ja tuo Ahtiaisen otantakin on auttamatta pieni. Voihan se toki olla, että Laakso on muuttunut kesän aikana sysihuonoksi ja sellaisena pysyy.
Väärin voitettu ja väärin torjuttu, ei mitään merkitystä tyylillä jos voittaa pelit. Muistetaan myös että kentällä aina viisi muuta pelaajaa, joiden virheistä harvoin puhutaan, eikä oikeastaan koskaan sanota että väärin tehty tai väärällä tyylillä tehty maali.Laakso tuskin on muuttunut sysipaskaksi kesän aikana, vaan totuttelu eri joukkueessa ottaa aikansa. Molemmilla oli omassa päässä avoimien ovien päivät ja vetoja lähti aivan liian hyvistä sektoreista. Meni sinne pari helppoakin, mutta ennemmin katse kohdistuu puolustus- ja peittopeliin molemmilla joukkueilla.
Kuten yllä mainittu, Oilersilta kyllä tyylikkäästi jäädytetty peli johtoasemassa. Tällaisia suorituksia lisää, niin voi tulla vaikka kuinka pitkä kausi.
Onneksi sinun kaltaisia ihmisiä on tässä maailmassa Arto!😍Surkea epäonnistuminen Indiansilta. Classicia turpaan vieraissa murskalukemin ja 529 katsojaa paikalla kotiavauksessa? Hävetkää.
Joukkueelta toki vähintään kelvollinen suoritus voittaa, mutta oikeastaan sitä suuremmalla syyllä tuo katsojamäärä on melkoinen riman alitus.