Nyt en kyllä muista mistä olisin saanut tiedon mutta minulla oli käsitys että ErVi pelaa cupin ottelunsa Jymyä vastaan 🤔
Näin nämä ainakin alunperin tiedotettiin:Nyt en kyllä muista mistä olisin saanut tiedon mutta minulla oli käsitys että ErVi pelaa cupin ottelunsa Jymyä vastaan 🤔
Taisi olla harkittu piikki liiton suuntaan josta voidaan olla montaa mieltä oliko tuo tarpeen vai ei näin julkisesti...Kohtalaisen paljon aiheuttaa myötähäpeää tuo spv:n twiitti asiasta, sillä ihan omaa saamattomuuttaan on tuo ellei asiasta ole ollut perillä..
Todennäköisemmin kumminkin harkitsematon.Taisi olla harkittu piikki liiton suuntaan josta voidaan olla montaa mieltä oliko tuo tarpeen vai ei näin julkisesti...
Jos harkitsematon niin sitten on sekä liitto että seura itse melko hukassa.Todennäköisemmin kumminkin harkitsematon.
+ vielä seuraavat 10 vuotta että saadaan se data jotenkin luotettavasti jonkun nähtäväksi. Muuallakin kuin NHLFinns sivustolla.Digitalisaatio valiokunta toteuttaa tämän:
- ensimmäiset 10 vuotta menee, että määritellään "mikä oikeasti on torjunta"
- ja seuraavat 10 vuotta siihen, että "miten se saadaan järjestelmään".
Minä tiesin, että Oilers pelaa ErViä vastaan ja jotenkin muistelen, että siinä samassa oli koko lista näistä pareista.
Tässä saa kyllä kissojen ja koirien kanssa etsiä sitä osapuolta, jolla tämä meni nappiin. Tuntuu, että kaikilla meni vähän niin ja näin.Kyllä SPV:n toimistolla saa katsella peiliin ja miettiä miten tieto on mennyt ohi. Kyllä nuo parit on pitkään ollut tiedossa. Toki ehdottomasti pitää liitoltakin tulla virallinen tieto viralliseen osoitteeseen seuralle. Pelkkä sosiaalisessa mediassa tiedottaminen ei taida vielä olle virallinen tapa tällaisissa asioissa.
Mitä liitto on tehnyt väärin tai huonosti?Tässä saa kyllä kissojen ja koirien kanssa etsiä sitä osapuolta, jolla tämä meni nappiin. Tuntuu, että kaikilla meni vähän niin ja näin.
F-liiga, salibandyliitto ja seurat on kaikki unohtaneet markkinoinnin. Turha odottaa arvostusta ja yleisöä cupin finaaliviikonloppuun, ellei itse arvosta sitä. Cup on näköjään pakkopullaa, jonka voi vaikka unohtaa.Mitä liitto on tehnyt väärin tai huonosti?
Juuri näin. Cup on liiton tärkein seurajoukkuekilpailu.F-liiga, salibandyliitto ja seurat on kaikki unohtaneet markkinoinnin. Turha odottaa arvostusta ja yleisöä cupin finaaliviikonloppuun, ellei itse arvosta sitä. Cup on näköjään pakkopullaa, jonka voi vaikka unohtaa.
Kuten pääkallon uutisessa kirjoitettiin:Mitä liitto on tehnyt väärin tai huonosti?
Kyllä kai liiton markkinoinnin tuossa pitää nostaa kättä ylös virheen merkiksi, ottelutapahtuman markkinoinnin täydellisen epäonnistumisen johdosta. Ihan riippumatta siitä, mitkä joukkueet ottelussa pelasivat ja tiesivätkö cup-panoksesta, maksavan yleisön olisi pitänyt saada tietää sekä cupin yhteistyökumppaneiden olisi pitänyt saada näkyvyyttä.
No ei näitä tuplapanos pelejä ole liitto ikinä mitenkään ”mainostanut”. Nämä on kuitenkin kaikille oikeasti vain ”fliiga pelejä”. Vasta final four tapahtumassa on liitto alkanut näitä isommin mainostamaan.F-liiga, salibandyliitto ja seurat on kaikki unohtaneet markkinoinnin. Turha odottaa arvostusta ja yleisöä cupin finaaliviikonloppuun, ellei itse arvosta sitä. Cup on näköjään pakkopullaa, jonka voi vaikka unohtaa.
Siis, oliko SPV mielestäsi tässä ainut taho, joka ei ollut selvillä cup-ohjelmasta? Jos oikein kukaan ei tiennyt, niin ehkä siinä liiton tiedotuksessa joku pieni informaatioaukko on ollut. On melkoista hurskastelua nyt asian tultua ilmi, käydä kaivamassa netistä kuukausien vanhoja julkaisuja ja todeta, että kesästä astihan nämä on olleet tiedossa. Onnea sinulle, olit tyyliin ainoa koko valtakunnassa, joka oli kartalla, jos olit!No ei näitä tuplapanos pelejä ole liitto ikinä mitenkään ”mainostanut”. Nämä on kuitenkin kaikille ”fliiga pelejä”. Vasta final four tapahtumassa on liitto alkanut näitä isommin mainostamaan.
Joukkueille on ilmoitettu jo kesällä ketä vastaan cupin pelit pelataan ja nämä parit on ollut kaikille nähtävissä fliigan ja liiton sivuilla jo pidemmän aikaa, niin hieman kyllä tuo oksennusta kurkkuun, kun joku seura alkaakin jälkikääteen huutelemaan, että ”ei me tiedetty”!
Kertoo hieman puuhastelun tasosta spv:n kokoisessa seurassa mikäli tämä ei oikeasti ollut tiedossa…
Olishan tuo 27.12. aika myöhäinen ajankohta ensimmäiseksi liigajoukkueitten cup-kierrokseksi. Oliko Jorilla nyt sitten miten tarkkaan muistissa liigan pelikalenteri ja Lasb-pelin ajankohta?Isomäki kommentoi paikallislehdessä että luuli LASB-pelin olevan tuplapanosmatsi. Erikoista sekin, SPV pelaa LASBia vastaan ensimmäisen kerran joulun jälkeen.
En tiedä montako ihmistä tai tahoa on tiennyt, mutta Spv on ainut taho joka on alkanut julkisesti kertomaan omaa tietämättömyyttään. Ja tämä toiminta on juuri minusta erittäin noloa.Siis, oliko SPV mielestäsi tässä ainut taho, joka ei ollut selvillä cup-ohjelmasta? Jos oikein kukaan ei tiennyt, niin ehkä siinä liiton tiedotuksessa joku pieni informaatioaukko on ollut. On melkoista hurskastelua nyt asian tultua ilmi, käydä kaivamassa netistä kuukausien vanhoja julkaisuja ja todeta, että kesästä astihan nämä on olleet tiedossa. Onnea sinulle, olit tyyliin ainoa koko valtakunnassa, joka oli kartalla, jos olit!