Pääkallo.fi

Miesten liigaottelut 30.9-6.10.

En tiedä montako ihmistä tai tahoa on tiennyt, mutta Spv on ainut taho joka on alkanut julkisesti kertomaan omaa tietämättömyyttään. Ja tämä toiminta on juuri minusta erittäin noloa.

Nämä tuplapanos parit on ollut tiedossa ja ne on ihan selkeästi julkaistukin.

Todella epäammattimaista alkaa syyttämään liittoa siitä, että omassa seurassa puuhastellaan eikä kukaan ei ole asiaan viitsinyt perehtyä.
Sillä tasolla olen samaa mieltä, että SPV:n on pitänyt tietää tämä. Mutta ei se sitä paranna yhtään, että markkinointi jätettiin hoitamatta täysin.

Sillä tasolla olen samaa mieltä, että SPV:n on pitänyt tietää tämä. Mutta ei se sitä paranna yhtään, että markkinointi jätettiin hoitamatta täysin.
Joo todellakin oltaisiin voitu markkinoida paremmin siitä olen samaa mieltä. Mutta en usko, että tuplapanoksen mainostaminen olisi tuonut yhtään lisäkatsojaa otteluun. Toki ei siitä haittaakaan varmasti olisi ollut.

Mutta nimenomaan tuo ensimmäinen lause oli se minun pointtini! Nämä pelit on ollut kaikkien nähtävillä, niin tuo Spv:n ulostulo aihetti itsessäni ainoastaan häpellistä reidenraavintaa.

Ymmärränkö nyt oikein että OLS tiesi kyseessä olleen Cupin peli? He sentään olivat isäntiä pelissä?
Niin no ei Ols ainakaan missään vaiheessa ole kertonut, että he ei tätä olisi tiennyt.

Joo todellakin oltaisiin voitu markkinoida paremmin siitä olen samaa mieltä. Mutta en usko, että tuplapanoksen mainostaminen olisi tuonut yhtään lisäkatsojaa otteluun. Toki ei siitä haittaakaan varmasti olisi ollut.

Mutta nimenomaan tuo ensimmäinen lause oli se minun pointtini! Nämä pelit on ollut kaikkien nähtävillä, niin tuo Spv:n ulostulo aihetti itsessäni ainoastaan häpellistä reidenraavintaa.

Niin no ei Ols ainakaan missään vaiheessa ole kertonut, että he ei tätä olisi tiennyt.
Eivät ole myöskään sanoneet tietävänsä, eivätkä ole koko viikonlopun aikana sanallakaan cupista mitään maininneet omissa julkaisuissaan. Toki eivät varmaan uskalla enää edes kertoa olleensa tietämättömiä, kun näkevät millaisen paskamyrskyn saa niskaansa, jos on rehellinen ja kertoo miten asiat oikeasti olivat.

Eivät ole myöskään sanoneet tietävänsä,
No eivät tietenkään ole sanoneet, koska se nyt on se oletusarvo, että tietenkin tiesivät asian. Ja näin oikeasti uskonkin.

Se, että Ols:in somehenkilö tai selostaja ei ole asiasta maininnut tai tiennyt ei tarkoita sitä etteikö seuran taustat olisi asiaa tienneet.

No niin - normaalistihan asiaa hehkutetaan peliä ennen, sen alussa tai aikana. Nyt ei sanaakaan. Vaikuttaa siltä että tieto oli Oulussa aivan yhtä hyvä/huono kuin muillakin.

Nämä tuplapanos parit on ollut tiedossa ja ne on ihan selkeästi julkaistukin.

Todella epäammattimaista alkaa syyttämään liittoa siitä, että omassa seurassa puuhastellaan eikä kukaan ei ole asiaan viitsinyt perehtyä.
Alkaa mennä jo ohi aiheesta mutta miten Salibandyliitto on tiedottanut seuroja cupin otteluohjelmasta?
SPV oli muistaakseni Cupin finaalissa viime kaudella eli varmaan asia siellä jonkin verran kiinnostaa. Se ettei mainoksia ole on Cupin järjestävän tahon epäonnistuminen. Varmasti pääsponsori on erittäin iloinen näkyvyydestä.

No niin - normaalistihan asiaa hehkutetaan peliä ennen, sen alussa tai aikana. Nyt ei sanaakaan. Vaikuttaa siltä että tieto oli Oulussa aivan yhtä hyvä/huono kuin muillakin.
Nämä tuplapanos pelit on ollut todella pitkään tiedossa ja ne on lukenut usealla eri nettisivuilla ja 100% varmuudella näistä on myös kerrottu jokaiselle f-liiga joukkueelle!!

Ehkä tätä peliä ei olla markkinoitu liiton toimesta myös cupin pelinä, mutta se että spv leikkii nyt ”hauskasti tietämätöntä” on se 100% seuran oma syy ja antaa vahvasti puuhastelun maun seuran toiminnasta.

Toisaalta mitä todellista merkitystä sillä tiedolla on joukkueelle ja pelaajille että on tuplapanos pelissä? Eikö runkosarjan pisteet ole jo riittävän tärkeät. En usko että mikään olisi muuttunut tästä tiedosta. Ehkä jopa paineettomampaa ja rennompaa lähteä pelaamaan ilman tietoa tuplapanoksesta.

Tuplapanos -ottelut ovat kuitenkin katsojien mielestä 99% liigaotteluja. Tämä on liigaottelujen keskustelupalsta. Kaikki suomen cupiin liittyvä jorina voi mennä sinne omaan kompostiin Suomen Cup 2024-25

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.