Vaikuttaako siltä, että FBC on ansainnut kehuja tekemisestään? Milloin munitaan neljän maalin johdot, milloin unohdetaan saapua Jymyä vastaan rankkarikisaan paikalle ja välillä toki otetaan ihan rehellisesti turpaan jostain ottelusta. Vaikka kevyesti 3 - 15 kotona.Nyt Arto napsu pois!😀
Totta muuten, tämä hyvä nosto 👍🏻Oilers - Seinäjoki viikon sisällä Espoossa viimeiset neljä erää Oilersille tiukkaakin tiukemmin 19 - 1. Selvimmät erälukemat olivat 5 - 0 (SPV-pelin 3. erä, Jymy-pelin 2. erä).
Missä mielessä? Tottahan nuo luvut on, mutta eikö ainut millä on merkitystä ole koko ottelun lopputulos ja siitä saatavat pisteet. Nykysäännöillä yksittäisten erien tulokset ovat täysin merkityksettömiä.Totta muuten, tämä hyvä nosto 👍🏻
Samoin runkosarja on täysin turha pl. ketkä menee playoffeihin.Missä mielessä? Tottahan nuo luvut on, mutta eikö ainut millä on merkitystä ole koko ottelun lopputulos ja siitä saatavat pisteet. Nykysäännöillä yksittäisten erien tulokset ovat täysin merkityksettömiä.
Itse en kovin paljon eroa nähnyt tässä tilanteessa versus viime kaudella Lindforsin ulosajo. Paitsi että nyt ei tullut edes jäähyä ja veskaan taisi oikeasti sattua pahastikin.Mites muut näkee tuon Markkula vs Pokela tilanteen Oilers - Jymy pelissä? Sattui siis ajassa 45:08. Minusta näyttää, että Pokela itse syöksyy suoraan Markkulaa jalkaan ja tuomaritkaan ei tästä antaneet mitään.
Ja toivottavasti Pokela on kunnossa. Lääkäri siinä ainakin tuli Pokelaa katsomaan.
Tuota Lindforsin ulosajoa on sittemmin käsitelty kohtalaisen paljonkin niin kotimaassa kuin IFF:n Physical Play projektin osalta. Riittävästi että se on otettu yhdeksi esimerkiksi IFF:n materiaaleissa joita yritin tässä löytää julkisesta jaosta siinä onnistumatta. Siellä se Lindforsin tilanne on linjattu "ei rikettä" tilanteeksi joten mikäli tilanteet ovat samankaltaiset oletan tuomareiden menevän sillä linjauksella.Itse en kovin paljon eroa nähnyt tässä tilanteessa versus viime kaudella Lindforsin ulosajo. Paitsi että nyt ei tullut edes jäähyä ja veskaan taisi oikeasti sattua pahastikin.