Pääkallo.fi

Miesten liigaottelut viikolla 7

Viestejä
24
tämä valinta viime kaudelta tuli suoraan Classicin henkilöiden suusta. Valitsivat Indiansin ennen viimeistä kierrosta, koska olivat silloin kaseja.
Voihan sitä haastattelussa sanoa mitä vaan, mutta uskoisin, että enemmän vaakakupissa painoi silti se, että kauden kahdesta häviöstä toinen tuli KRP:lle, joka sinne 8. sijalle valahti. Oma näkemys siis edelleen se, että Classic valitsee sen mieluisimman vastuksen, joka usein saattaa sieltä sijalta 8 toki tulla.
 
Viestejä
1,103
Voihan sitä haastattelussa sanoa mitä vaan, mutta uskoisin, että enemmän vaakakupissa painoi silti se, että kauden kahdesta häviöstä toinen tuli KRP:lle, joka sinne 8. sijalle valahti. Oma näkemys siis edelleen se, että Classic valitsee sen mieluisimman vastuksen, joka usein saattaa sieltä sijalta 8 toki tulla.
Ymmärrän. Kuulin vain luotettavasta lähteestä jo ennen valintaa, että mikä on ollut Classicin kanta.
 
Viestejä
7,834
Itse olen valmis jo tässä vaiheessa lyömään vetoa, että Classic valitsee ensisijaisesti LASBin ja jos LASB ei ole saatavilla, niin sitten Happeen. Eli toisinsanoen, että eivät valitse ketään kuusikosta KrP-ErVi-Oilers-Indians-TPS-SPV.
 
Viestejä
1,344
Itse olen valmis jo tässä vaiheessa lyömään vetoa, että Classic valitsee ensisijaisesti LASBin ja jos LASB ei ole saatavilla, niin sitten Happeen. Eli toisinsanoen, että eivät valitse ketään kuusikosta KrP-ErVi-Oilers-Indians-TPS-SPV.

Mä nokitan ja sanon että Classic ottaa 100% todennäköisyydellä sarjan kahdeksanneksi sijoittuvan joukkueen joka melko todennäköisesti on Happee.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös