Ai jos oilers 2 ja inkkarit 5, niin valinta on kuitenkin paikallisvastustaja? Kelpaa toki mulle, että varmuudella yx espoolainen ulkona
En minä noita sijoituksia niin oleellisina pidä, siis jos vedetään hatusta, että valittavat 5-7 ovat vaikka Indians 5. (49 pistettä), TPS 6. (48 pistettä) ja SPV 7. (47 pistettä), niin aivan ehdottomasti Indians näistä. Se kaksi pistettä on aika olematon ero loppujen lopuksi.
Syitä Indiansin valintaan on esim.
-Indiansilla on selvästi vähiten näistä kokemusta voittamisesta playoffeissa.
-Indians on koko vuonna voittanut tasan yhden kerran top-8 joukkueen.
-Indiansia vastaan Oilers on hävinnyt ties milloin viimeksi.
-SPV:ltä on tullut jatkuvasti turpaan nimenomaan playoffeissa. Itseasiassa Oilers ei ole nykyliigajoukkueista pudonnut kellekään muulle kuin SPV:lle/Classicille playoffeissa koskaan. Ja me puhutaan tässä kuitenkin eniten playoff-kausia pelanneesta seurasta.
-Indiansia vastaan ei tarvitse matkustaa minnekään (taloudellisesti ei-haitallinen).
-Indiansia vastaan saadaan halli täyteen pomminvarmasti kaikissa peleissä (taloudellisesti positiivinen).
Siis ihan vain muutamana esimerkkinä syistä.
Missään tapauksessa SPV:tä ei pidä valita. Siis noista kuudesta muusta vaihtoehdosta ihan mikä tahansa muu mieluummin kuin SPV.
Tepsiä voisi periaatteessa vaikka harkitakin, mutta itse en kyllä näe sitäkään millään mittarilla selkeästi parempana vaihtoehtona kuin Indians.