Pääkallo.fi

Nokian KrP 2019-2020

Viestejä
100
KrP:n pelatut harjoituspelit (päivitetty 13.9)

"Harjoitusottelut"
KrP/Steelers 9.8. klo 18:30 (Raholan Liikuntakeskus) 11-4
KrP/TPS 30.08. klo 18.30 (Raholan Liikuntakeskus) 10-10
KrP/Indians 1.9. klo 15.00 (Raholan Liikuntakeskus) 8-2
TPS/KrP 13.09. klo 18.30 (Kupittaan palloiluhalli) 5-6 ja.

15-17.8
"Slovak Floorball Cup 2019" (Turnausvoitto)
ALKUSARJA
Nokian KrP/ Unihockey Basel Regio 3-5
Nokian KrP/ Hu-Fa PANTHERS OTROKOVICE 8-4

VÄLIERÄ
Nokian KrP/ TEAM THORENGRUPPEN SK 8-5

FINAALI
Nokian KrP/ SOKOL PARDUBICE 10-1
Harjoituspelien lopputulokset
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
163


Oli kyllä hienoa peliä krpltä.

Uskon että tällä pelillä krp kauden jälkeen sijoittuu top 3 sijoille.
 
Viestejä
7,837
Hyvin huomioitu, joukkue meni finaaliin, mutta minä en, Tulokset siis meni vahingossa toisin päin, mitkä tietysti unohti korjata. Copy pasteen ei saa koskaan luottaa

Tästä syystä pyrin itse välttämään mahdollisimman pitkälti "voittaneen tai oman joukkueen maalit ensin", vaan jos omat voittaa vieraissa 3-5, niin se on 3-5, eikä missään tapauksessa 5-3.
 
Viestejä
163
Oli kyllä aika mielenkiintoinen pelirangaistus Laaksolle.



Toivotaan, että kurinpitäjällä ollut parempi kuvakulma, kuin tuo sillä tämän kuvan perusteella 2peliä tuosta on täysi farssi.
 

Mahoney

Oli kyllä aika mielenkiintoinen pelirangaistus Laaksolle.



Toivotaan, että kurinpitäjällä ollut parempi kuvakulma, kuin tuo sillä tämän kuvan perusteella 2peliä tuosta on täysi farssi.

Katsoin jo pelin aikana tätä. Eihän toi mun mielestä ole veskanalueella, miten pelaaja voi olettaa ettei tosta välistä saa juosta?
 
Viestejä
7,837
Katsoin jo pelin aikana tätä. Eihän toi mun mielestä ole veskanalueella, miten pelaaja voi olettaa ettei tosta välistä saa juosta?

Niin miten tämä maalivahdin alue lasketaan? Jos maalivahti on päätään lukuunottamatta maalivahdin alueella, niin onko maalivahti silloin "lainsuojaton"?

Kontakti on minusta selvästi alueen ulkopuolella.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>

Mahoney

Niin miten tämä maalivahdin alue lasketaan? Jos maalivahti on päätään lukuunottamatta maalivahdin alueella, niin onko maalivahti silloin "lainsuojaton"?

Kontakti on minusta selvästi alueen ulkopuolella.
Paha sanoa miten näitä tulkitaan. Tässä tapauksessa Laakso on jo menossa pallon perään ja veska liukuu tilanteeseen. Miten tossa kohtaa pelaaja voi mitenkään enää väistää? Koska ei tässä mitenkään voi nähdä mitään tarkoituksellista osumaa! Vai onko tästä lähdin jokainen törmäys 2 peliä pannaa?
 

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,615
Iltaa!

Yritämme kerätä kurinpitopäätöksiä ja keskustelua yhteen paikkaan tästä lähin. Sain tällaisen toiveen ylläpidolta. Tällainen ketju on siis olemassa:
Salibandyliigan kurinpitopäätökset

Keräämme jatkossa tuonne tapauksia ja laitan ketjun helpommin ja näkyvämmin esiin. Pakko ei ole tietenkään keskustella juuri tuolla, mutta vinkkinä vain heitän, kun keskustelu on aika pirstaloitunutta ollut meikäläisen linkkauksistakin johtuen.
 
Viestejä
507
Katsoin jo pelin aikana tätä. Eihän toi mun mielestä ole veskanalueella, miten pelaaja voi olettaa ettei tosta välistä saa juosta?
Niin miten tämä maalivahdin alue lasketaan? Jos maalivahti on päätään lukuunottamatta maalivahdin alueella, niin onko maalivahti silloin "lainsuojaton"?

Kontakti on minusta selvästi alueen ulkopuolella.
Ilmeisesti sääntöjen puitteissa lasketaan myös ilmatilaa maalivahdin alueen päällä. Ainakin minulle kerran tuomari huomautti, että "perse pois maalivahdin alueelta" kun tönötin vakaasti kengät kentän puolella alueen kulmalla. :D
 

Mahoney

Ilmeisesti sääntöjen puitteissa lasketaan myös ilmatilaa maalivahdin alueen päällä. Ainakin minulle kerran tuomari huomautti, että "perse pois maalivahdin alueelta" kun tönötin vakaasti kengät kentän puolella alueen kulmalla. :D
Ilmatila joo, mutta onko tossa sillä? Ja alkutilanteessa väylä auki, veska liikkuu vähän oudosti noin pitkälle alueen ulkopuolelle ja siinnä vaiheessa kun Laakso on jo juoksemassa ohi. No jos linja tämä, niin näitä juoksuja kannattaa jatkossa välttää.
 
Viestejä
498
Viestejä
163
9ED25FEE-9326-49DB-BDB7-7F97E22D9F8F.jpeg
Spv on hakenut viimeksi voiton raholasta vuonna 2015 eli edelliset kuusi ottelua raholassa on päättynyt näätien voittoon.

KrP Spv edelliset 11 ottelua 10-1 voitot näädille vaikka muutama voitto onkin jatkoajalta.

Tänään Spv:n kokoonpanosta puuttuu ainakin Kosonen ja Hankkio, joten ehkä en tähän peliin lähtisi laittamaan roposia Spv:n voitolle.
 
Viestejä
507
Hieno juttu, että Joona pääsee majuun kokeilemaan.

Pidemmän aikaa olen ollut sitä mietlä, että Mikko Laakso on sellainen piilossa oleva timantti joka pitäisi jossain vaiheessa valjastaa isoon rooliin. Kaverilla on todella hyvä yhdistelmä tehokkuutta ja pelin rauhoittamisen näkemystä ja vielä päälle ehkä liigan paras pallonsuojauskyky hyökkäyskulmassa. Se on minusta yksi tärkempiä ominaisuuksia kansainvälisellä tasolla.
Monet puhuvat Astalasta, Kainulaisista, Kohosesta. Itse laskisin Laakson heitä pykälää kovemmalle tasolle.
 

Mahoney

Itselleni, tietyistä syistä, Laakson otteet todella hienoa katsottavaa! Toki miksei voisi ottaa junnupeleistä tuttua sentterin roolia takaisin? Sitä olen odottanut pitkää, eväät olisi, etenkin jos saisi mahiksen ja iän myötä kahteen suuntaan pelaaminen lähes aina paranee.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös